المرأه مثل الكهرباء إذا أحسنت استخدامها أنارت لك حياتك♥️....وإذا أسأت استخدامها
كهربت ام اللي جابك.....ضحى : انت اتجننت يا نادر لا طبعا مستحيل حاجه زي دي تحصل.
نادر : طيب عندك حل تاني يا ام العريف.
ضحى :معرفش بس الكلام ده مش هيحصل ...
نادر : يعني انتي مش واثقه فيا.
ضحى : الموضوع مش حكابه ثقه المشكله انو ميصحش اصلا.
نادر : يا بنتي فيها ايه مددي انتي ف الكنبه اللي ورا وانا هنام ع الكرسي ده.
ضحى بعصبيه : هو ايه اللي مددي ده ما تحترم نفسك.
نادر : طب هنعمل ايه عندك حل تاني وهي شويه وهتتعبي وتبقي عاوزة تنامي لو عندك حل تاني اشجيني بيه.
ضحى بتقائيه : اه احنا ممكن نمشي شويه قدام واكيد هنلاقي اي بيت نقعد عندهم النهارده.
نادر : يا شيييخه والناس هناك كيوت بقا واول ما تخبطي علبهم بليل هيضايفوكي ويعشوكي ويدوكي هدوم واوضه تباتي فيها ويشربوكي لبن وتغسلي سنانك وينيموكي صح.
ضحى : اها.
نادر بنرفزه : ده ف سبيس تون كوكب مغامرات الكلام ده.
ضحى : اوووف بقا مهو انا مش هقعد في العربيه دي معاك للصبح انسي ان ده يحصل.
نادر : طب اقعدي هنا وانا هطلع اقعد برا مع ان الجو تلج بس عشان خاطرك ها افتكريها بس منك لله ياللي ف بالي.
ضحى بتوتر : ط .. طب اضمن منيت انك مش هتيجي تاني.
نادر بابتسامه : ضمانك اني عمري ما هفكر ائذيكي وكمان عشان تطمني خدي المفاتيح واقفلي العربيه بالسنتر لوك عليكي متطمنه يا فارفورتي.
ضحى : اها.
كان نادر علي وشك النزول من السياره ولكن استوقفه صوت ضحى ...
ضحى : ن .. نادر .. انا اسفه بس مكانش ينفع انو ...
نادر برفق : شششش انا فاهم يا ضحى وعلي فكره انتي كبرتي ف نظري اكتر.
ضحى بخجل : احم ماشي.
اتجه نادر نحو الطريق ثم جلس علي الرصيف واسند ظهره علي شجره كانت موضوعه هناك ثم قرر ان يبقي مستيقظا ليضمن سلامه وامن ضحى..