Hermiona s Kelan byla v koupelně Prefektů. Hermiona si vytáhla knížku a četla si. Kelan to okamžitě okomentovala. "Ty si fakt bereš knížky všude" Hermiona k ní zvedl hlavu. "Já ráda čtu baví mě to" Kelan k ní doplavala. "Nejde o to že ráda čteš ale co čteš" Kelan jí nadzvedla knihu. "Tajemství křišťálových koulí? To jako vážně" Hermiona si knihu dala blíž k sobě. "Hele nesahej na to je od pěny díky tobě" Kelan se usmála. "Myslela jsem že si říkala že jasnovidectví tě nebaví"
"To není pravda, je to nesmírně zajímavé ale Trelawneyová je nudná. To co nás učí je sice dobrý základ, ale ve směs každý rok se učíme to stejné. Někdy mám pocit že se chová až moc přehnaně, hodiny s ním mě neberou raději se o tom učím sama, přesně tímto způsobem" Kelan se nevěřícně zasmála a opřela se ho kraj obrovské vany.
"Začínám věřit tomu co se říká, že jsi naprostý šílenec" Hermiona zavřela knížku a změřila si Kelan pohledem. "Tak on to někdo říká?" Kelan si podepřela hlavu. "Jen pár lidí" "I Ron?" Kelan překvapila tato otázka. "Tak to nevím, proč se na něho ptáš?" Hermiona se podívala před sebe. "Já si někdy říkám, jestli to učení už nepřeháním. Mám pocit že mě Ron moc nemusí...já vím že to vypadá jinak, ale mám pocit že je radši se svými kámoši, než semnou"
Kelan jí vyslechla a přemýšlela co na to říct. "Víš ty miluješ knížky, učení a všechny tyto věci a Ron si našel zálibu ve Famfrpálu, vtipech a oslavách. Každý z vás dělá to co ho naplňuje, ale Ron tě má rád. Tenkrát při hledání viteálů se vrátil jen kvůli tobě. Má tě rád, jen ho zrovna nebaví to co tebe, ale přesto se perfektně doplňujete. Ty máš mozek a on důvtip. Neměj mu za zlé že to učení nudí"
"Já jen chci aby se učil, bere všechno na lehkou váhu" "On to ví a víš že je chytrý natolik že si zvládne poradit sám, z toho strach neměj. Je sice jako dítě ale je chytrý. Něco má do sebe" "Myslíš?" Kelan přikývla. "Rozhodně" Hermiona se pousmála. "Dobře, ale slibuju že už knížku už pro dnešek nechám zavřenou" "To je čest že mi dáváš přednost před knížkou" Hermiona na ní šplíchla vodu. "Nech toho" vykřikla Kelan a oplatila jí to.
Po chvíli uznali že bude lepší jít ven. Za chvíli mát být večeře. Převlékli se do uniforem a šli na kolej, za klukama a potom šli společně do Velké síně. Hermiona s Kelan si po večeři zopakovali učivo na zítřejší test a zároveň s večerkou šli spát.
Dnes byl den D. Vcházeli do třídy a za chvíli je měl čekat test. Kelan zabrala místa co nejdál. Sedla si vedle Harryho a Ron s Hermionou za ně. "Jsi nějaký bledý Rone" "Ztratil jsem tahák, musel mi někde vypadnout, dělal jsem ho celou noc...Hermiono poradíš mi prosím?" "Ani omylem, za to si můžeš sám říkala jsem ať se učíš" "Jen jednou, jsem fakt v pytli" "To já vím dávno, máš smůlu Rone"
"Udělám co budeš chtít" Hermiona se ale nedala přemluvit. A tak Ronovi nic jiného nezbývalo. Hodina začala a studenti dostali test. Bylo to lehčí než se zdálo. Kelan to měla napsané do patnácti minut. Otočila se k Harrymu, který vypadal že si neví rady s půlkou papíru. "Harry co se děje? Vždyť ses to učil" "Já nevím, jako by mě to vypadlo, sakra za chvíli končíme" špitl. Kelan se rozhlédla po třídě. Profesorka Babblingová se na ně zaměřila.
Asi si všimla toho že se baví. Kelan znervóznil její pohled. "Skončila jste slečno?" promluvila do ticha ostrým hlasem. "Ano jen si to ještě kontroluju" "Tak ale v tichosti a sama!" Kelan přikývla a čekala na vhodnou chvíli. Profesorka se pak otočila někam jinam. "Harry rychle vyměníme si testy" "Cože?" "Rychle!" pobídla ho Kelan a prohodila papíry na lavici. "Kelan už jen pět minut to nestihneš" namítl Harry. "Šššt! Potřebuju se soustředit" umlčela ho a dala se do psaní.
Snažila se aby to vypadalo nenápadně. "To není fér, prohodili si písemky" špitl Ron Hermioně. "Zmlkni a neruš mě" "Hermionooo" zaškemral Ron. "Už jsem ti něco řekla. Ne!" "Co je to tam vzadu?! Grangerová a Weasley beru vám oběma písemky, doufám že si uvědomujete že jste si oba vysloužili T. Odepisuju za každého z vás Nebelvíru pět bodů. Zklamala jste mě slečno Grangerová, myslela jsem že jste rozumnější" řekla profesorka když oběma sebrala písemky.
Hermiona byla na pokraji zhroucení. "Hermiono já..." začal Ron. Hermiona se neudržela, vstala a dala Ronovi facku předtím než utekla pryč. Všichni zůstali jako zmražení. Ron se otočil na dav své kamarády ve předu. "No Rone teď se budeš muset pořádně snažit aby sis to u ní vyžehlil" řekla Kelan. Babblinogvá zatleskala aby jí studenti věnovali pozornost. "Dobře dobře, to by stačilo, Potter a Kailorrenová předpokládám že jste dopsali když máta čas se točit"
Kelan přikývla a posbírala obě písemky a šla je i za Harryho odevzdat. "Děkuji vám a vy všichni také pomalu končete ano" vyzvala je profesorka a všichni začali postupně odevzdávat. Po konci hodiny se snažili najít Hermionu ale marně. Nikde jí nenašli a za chvíli byla další hodina. "Hele já se po ní podívám ano a vy běžte na hodinu" "Kelan budeš mít problém" připomněl Harry. "To nic já se z toho vykecám neměj strach, raději už běžte já jí najdu" Kamarádi se rozešli a Kelan se šla podívat po Hermioně.
Nemusela chodit daleko. Našla jí na nádvoří. "Není to trochu nápadné místo pro záškoláctví" ušklíbla se Kelan a šla za svou kamarádkou. Hermiona si utírala slzy. "Nechápu to, je to moje osobní zklamání, za celých šest let co tady jsem sem nedostala ani jednou T. Nikdy. A teď..." "Hermiono kvůli tomu se nezboří celý svět, tvou budoucnost to nijak nezkazí. Já vím moc dobře že máš vztek a máš na to právo, ale je začátek roku to si tisíckrát opravíš a zase bude dobře"
"Chtěla jsem mít ale čisté známky..." "Ale no tak" objala jí soucitně Kelan. "Díky Ronově neschopnosti jsem na to dojela, přitom jsem v tom nevinně" "Taky nechápu že sis s ním vůbec sedla na test" "Já vím to byla chyba, příště sedíme spolu souhlasíš?" Kelan přikývla a znovu objala kamarádku. "Beze všeho, zase bude fajn i já přece dostala T a ne jednou, za tyto dva měsíce propadám. Přitom mi taky záleží na kariéře"
Hermiona se na ní vylekaně podívala. "Cože, ty propadáš? Proč si nic neřekla? Musíme s tím něco udělat" "To už se stalo, právě jsem se naučila na jeden z testů a když to tak půjde dál zase to vytáhnu na dobrou úroveň" "Tak se od teď budeme učit společně" navrhla Hermiona a Kelan se tato myšlenka jevila jako přijatelná. Proto souhlasila.
ČTEŠ
Spoutáni slibem
FanfictionJe dobojováno. Voldemort zemřel a všichni mohou žít dále bezstarostně a šťastně. To se ovšem netýká mladé Nebelvírky Kelan a Zmijozelského profesora Snapea. Jejich rodiny se totiž navzájem znají a po narození Kelan se uzavřela dohoda o které ona ani...