XVIII.

214 10 0
                                    

Na hrad dorazili naprosto všichni. Kelan byla ve svém pokoji stále zavřená.  Zjistila že zapomněla napsat včera  večer Harrymu. Rozhodla se to rychle napravit. Dospělí už byli dole v obývacím sále a společně se spolu bavili. Babička Myrna se pořád znepokojeně ohlížela po místnosti. Teta Brenna to zjevně nevydržela a proto se jí zeptala. "Prosím tě koho pořád hledáš?" Myrna jí věnovala nasupený pohled. "Koho? Ty se ještě ptáš? No přece Kelan" Brenna přikývla. "No to je pravda, jsme tady dlouho a vůbec jsme jí ještě neviděli to je nezdvořilé" podotkl strýc Gabriel. 

Edward si promnul ruce. "Ano máte pravdu, omlouvám se vám všem. Nechali jsme jí v pokoji kde se připravuje. Zavoláme ji" "Co jsem tě vždycky učila Edwarde? To je základ slušnosti přivést všechny členy rodiny, když přijede návštěva" napomenula ho Myrna. Edward přikývl a luskl prsty. Přišel Ray. "Můj pane" uklonil se. 

"Přiveď princeznu" přikázal Edward a Ray poslušně odešel. Kelan dala dopis do zobáku sovy a zavřela za ní okno. Ozvalo se zaklepání na dveře. "Vstupte" Ray otevřel dveře a opět se poklonil, než si uvědomil že to Kelan nemá ráda. "Odpusť Kelan, tvůj otec si přeje aby ses dostavila do obývacího sálu" Kelan se narovnala a rozbušilo se jí srdce. "Pověz už jsou tady úplně všichni?" Ray přikývl a dodal. "Včetně tvého bratrance Atima" Kelan převrátila oči a vyšla z pokoje. 

Ray jí vedl do sálu. Otevřel jí dveře. Kelan se nadechla a vstoupila dovnitř. Všichni se postavili a s úžasem se na ní dívali. "S tebe ale vyrostla přenádherná žena!" zvolala Myrna a šla za ní, aby jí dala pusu na tvář. "O můj bože ty jsi krásná princezna doufám že jste jí našli ženicha Edwarde" přidala se Brenna. "Nedělej si starosti, nějaký se najde" odpověděl Edward a Kelan ho vražedným pohledem zpražila.

"Příští rok jí je osmnáct to je nejvyšší čas na svatbu" řekla Myrna. "Opravdu?" zeptala se Kelan. Brenna přikývla. "Tak to už Atim bude mít tak tři děti jestli se nepletu" Atim se cpal zmrzlinou a po vyřknutí této věty mu zaskočilo. Brenna se lekla a začala ho bouchat po zádech. "Zlatíčko odkašlej si no tak! Musíš se zhluboka nadechnout" Kelan se musela zasmát. Na to že Atim byl o tři roky starší, tak s ním Brenna jednala jako s dítětem. 

"Koukám že nemá dobré vychování" řekl děda Erik a Gabriel s ním souhlasil. "Holčičko, u můžu je to jiné jak u žen, ženy v našem rodě mají za úkol přivést potomky. A nejlepší je to v právě tak brzkém věku" ujasnil jí to Erik. "Samozřejmě ale taky se tady asi velice často zapomíná, že nejsme žádné stroje jestli si myslíte" "Jak se to chováš?" napomenula jí Myrna. "Chovám se tak jako  každá jiná dívka z tohoto století, to by jste taky někdy museli jít mezi moderní lidi" "Vidíš já jsem ti říkala aby si jí neposílal na nějakou čarodějnickou školu. Kdyby si mě aspoň jednou poslechl Edwarde, ale to ne" pustila se Myrna do Edwarda. 

"Promiň máti, my jsme jí vždy vedli ke slušnosti a úctě, za všechno může ten kluk ze kterým se tahá, ale to brzo skončí rozhodl jsem o předčasném zakončení. Pak se jí všechno změní" ujistil Edward všechny přítomné. "Nebudu ti vyvracet tvou teorii" "Jak to mluvíš se svým otcem, máš štěstí že tady budeme my. Naučím tě etiketě a taky to co se sluší a co ne" 

"Raději si vychovávej svého vnuka, zmrzlinu má skoro ve vlasech i ten dobytek u jídla vypadá pořád líp" "To je nehoráznost, do nebe volající přímo. Edwarde a to si necháš líbit?" zavyl Gabriela a Edward rázně zakročil. "Kelan to už stačilo! Předvedla ses nádherně, teď půjdeš semnou a nechci slyšet ani slovo" 

Odvedl svou dceru pryč o dvě místnosti dál kde jí pořádně zmlátil. Pak jí zamkl a nechal jí tam. Kelan ležela na posteli a utírala si poslední slzy které jí tekli po tváři. Nevěděla vůbec jak dlouho tady bude. Nenáviděla je všechny do jednoho. Musela s nimi přežít dva dny než vypadne. Slyšela jak se tam smějí a baví se. Zůstala v pokoji až do večera. Začínala být utahaná a tak si povolila korzet a šla spát. 

Spoutáni slibemKde žijí příběhy. Začni objevovat