Kelan ležela hned vedle Severuse a pomalu vydechovala. "Jaké to bylo?" zeptal se. "Stálo to za to" Severus mlaskl. "To rád slyším, byla jsi statečná" poškádlil jí. "Já vím" "Překvapila si mě, nečekal jsem že o to budeš tak rychle stát" "Myslela jsem si že teď už je správný čas, sama nevím co stalo moc sem nad tím vším nepřemýšlela. Třeba to je právě důvod" Severus přikývl. "Ano to určitě, možná je fajn že nad tím tolik nepřemýšlíš, protože pak je to snažší a tak je to se vším"
To co řekl byla pravda. Nad některými věci by se nemělo hlouběji přemýšlet, je to potom jen horší. Člověk si totiž u toho může představovat různé věci a právě proto že moc nepřemýšlela nad takovými věcmi, tak zapomněla na to že se bojí se s ním vyspat. Teď sama zjistila že její tělo to potřebovalo, přišla si hrozně uvolněně. Takhle se ještě nikdy předtím necítila.
Kelan vstala a poměrně brzo a šla si napustit po ránu horkou vanu a rozhodla si umýt u toho i vlasy. Potřebovali to. Ve vaně zůstala hodinu. Bylo sedm a pochopila že je čas už něco dělat. Kelan vylezla a dala na sebe kompletně čisté věci. Dneska měla skvělou náladu. Vyšla z koupelny a vrátila se zpět do pokoje. Čekala že Severus bude dávno vzhůru, ale nebyl pořád ještě spal.
Lehla si vedle a jemně ho hladila po vlasech. Probralo ho to a on se k ní přitulil aniž by otevřel oči. "Pokračuj prosím" žadonil a ona mu vyhověla. Hrála si s jeho vlasy a on to měl rád. "Je čas vstávat" zašeptala ale on odmítal. "Vstanu až mě tohle přestane bavit" "Ne ty vstaneš až já toho nechám a to můžu udělat kdykoliv" Hned na to nereagoval.
Chvíli bylo ticho než se zmohl na odpověď. "Ne nepřestaneš" Přetáhl jí přes sebe a teď ležela na druhé straně postele. Skláněl se k jejím rtům, ale Kelan se snažila vstát. On to pravděpodobně čekal a proto jí chytl rukou pevněji za pas a donutil jí si lehnout zpátky. "Neotravuj" "Jak to že jsi vůbec tak brzo vzhůru? Zrovna ty" Kelan do něho žduchla. "Já nejsem brzo vzhůru, to ty pozdě vsáváš" On jí odporoval. "To těžko, já nikdy pozdě nevstávám"
Znovu do něho žduchla a teď se jí povedlo i vstát. "Dobře tak už vstávej" Pořádně se na ní podíval. "Máš pocit že tě poslechnu, když si o dvacet dva let mladší?" "Ale rozumnější" Severus se posadil na postel. "Co si to řekla?" Kelan šla blíž a políbila ho. "Budu dole" "Nevěděl jsem že včerejší noc ti dala tolik energie" Pokrčila rameny a počkala na něho dole, kde se mezitím sešli ostatní. Neuniklo jí jak se Edward s Myrnou na ní usměvavě dívají. Šla k nim a nechápala co s nimi je. "Jste oba dva v pořádku?" Oba přikývli a její otec vstal a objal jí. "Ale ano zlatíčko, jsme v naprostém pořádku. Jak ses vyspala?"
Kelan byla ještě víc zmatenější. Při vyslovení této věty si všimla jak se její otec podíval na její břicho. "Celkem dobře, tati opravdu ti nic není?" Edward zakroutil hlavou. "Ne nic, posaď se kdepak je tvůj manžel?" "Ehm, zatím se chystá já jsem vstala dřív" Kelan si sedla za stůl a pořád nechápala o co jim jde. "Měla by si jíst více zeleniny" doporučila Myrna a podala jí talíř z okurkou a paprikou. "Já myslím že ji jím víc než dost" Myrna trvala na svém. "To vůbec nevadí"
Kelan vůbec neměla ponětí o co jim jde. Myrna i Edward byli na ní moc hodní, až jí to skoro děsilo. Nechala to být a moc se o ně nezajímala. Čekala až přijde Severus a to netrvalo moc dlouho. Přišla s ním i Anette, Erik a Tara. Zasedli za stůl a Severus šel ke Kelan a dal jí pusu na čelo. Kelan mu pohledem naznačila že se něco děje a Severus se podíval na Edwarda a Myrnu, kteří se dnes neobvykle bavili. Naštěstí se začali věnovat Anettě, Taře i Erikovi takže Kelan mohla ze Severusem v klidu mluvit.
"Co je s nimi?" zašeptal a Kelan pokrčila rameny. "Oba se chovají divně už když jsme přišla" Severus zapřemýšlel a sledoval je. "Asi už vím o co jim jde" Kelan se na něho otočila a čekala až jí to řekne. "Víš jaká je druhá část smlouvy?" Kelan přikývla. "Samozřejmě ale..." odmlčela se a asi jí to už došlo taky. "Ne to nemyslíš vážně" řekla a Severus přikývl. "Ano myslíme na to samé, určitě tuší že mezi námi něco proběhlo, vůbec bych se nedivil kdyby nás slyšeli, tady něco utajit je nadlidský výkon"
Kelan nevěřícně zakývala hlavou. Určitě o tom věděli. Jak řekl Severus, v jejich rodině se nic neutají. Ona však těhotná nebyla. Uběhl další den a jí bolelo břicho. Dostala menstruaci a Kelan pochopila i to proč dostala takovou chuť na sex. Bylo to díky poklesu progesteronu, který se snižuje krátce před tímto cyklem.
Všichni na večer se rozhodli ,,slavit". Mysleli si že Kelan je doopravdy těhotná, protože řekla Chantelle že jde nahoru protože jí není dobře. A to jim dokonale pozdvihlo jejich domněnky o jejím těhotenství. Jediná ona a Severus věděli že to tak není. Seděla v pokoji za oknem a sledovala jak se ostatní baví. Netoužila tam být. Severus však musel. Dohlížel na svou babičku aby to nepřehnala s alkoholem. Všechno probíhalo v pohodě.
Kelan šla ven na terasu a dýchala čerstvý vzduch. Ztrácel pojem o tom co se dole děje. Chantelle někam zmizela a Severus se šel za ní podívat. Byla s Edwardem, který měl několik sklenic vína v sobě. On šel pro ní a řekl jí ať se s ní vrátí raději zpátky. Edward ho zastavil a Chantelle šla sama. "Počkej přece, něco ti musím říct víš, jsi stejně frajer já ti závidím normálně, Kelan je fakt pěkná kočka že ano" "Kroť se, nevíš co mluvíš měl by ses jít projít ať to s tebe vyprchá"
Edward se opřel o plot a zamáchal kolem sebe rukama. "Ne ne ne! Nic takového, vlastně bych ti měl poděkovat za vnuka" "O čem to zase mluvíš?" Edward se do široka zasmál. "Myslíš si že já to nepoznám, mi víme že Kelan je v jiném stavu" "Já moc dobře vím co si myslíte vy všichni, ale Kelan v jiném stavu rozhodně není. Vím to protože dostala své dny všichni jste na omylu" To Edwarda absolutně vykolejilo z jeho dráhy. Navíc byl v podnapilém stavu a o to víc se choval jak nehorázný hajzl. Vyjel doslova po Severusovi a vznikla z toho dost silná rvačka.
ČTEŠ
Spoutáni slibem
FanfictionJe dobojováno. Voldemort zemřel a všichni mohou žít dále bezstarostně a šťastně. To se ovšem netýká mladé Nebelvírky Kelan a Zmijozelského profesora Snapea. Jejich rodiny se totiž navzájem znají a po narození Kelan se uzavřela dohoda o které ona ani...