XXIV.

210 10 0
                                    

Další den ráno se Kelan probudila dřív jak Snape. Vstala o něco dřív a rozhodla se že toho trochu využije. Napadlo jí že napíše Harrymu. Jelikož sovy se tady ani tolik moc nepoužívali a taky proto že její otec si nepřeje aby kontaktovala okolí, tak se rozhodla že pošel Kirwanna. Šla do svého starého pokoje a začala rychle psát. V dopise napsala že se potřebuje s Harrym sejít a promluvit si. Napsala mu, ať jí hledá v Arageně. Přemýšlela o nich dvou. 

Musela nějak Harrymu říct jak to mezi nimi. Ačkoliv to bude nejspíš velmi bolestivé, musí mu dát jednou pro vždy sbohem. Je už vdaná a to nejde vzít zpátky. V jiném vztahu není možné fungovat. Poslala mu dopis a utřela si slzu. Převlékla se do nových věcí a rychle šla do stájí. Bylo brzo ráno, takže bylo ještě přítmí. Vzala to zadem, kolem vysokých křovin a stromků. Do stáje vlezla oknem a našla Kirwanna. 

Už mu chtěla dát dopis do zobáku, jenže pak si uvědomila kdyby někdo zjistil že Kirwann je pryč, mohlo by to být podezřelé. Proto dopis dala jinému Hipogryfovi, který se s dopisem v zobáku vznesl k obloze. Kelan ve stájích chvíli zůstala. Hladila Kirwanna který se o ní soucitně tulil. Pořád jí bylo úzko, když si vzpomněla za koho je provdaná. Když už venku bylo světla víc, rozloučila se s ním a tou samou cestou šla na zpět do hradu. 

Snape šel kolem ní, bez jediného slova jí rovnou chytl za ruku a táhl jí s sebou. "Co děláš?" "Jdeme dolů Kelan" Vysmekla se mu a on se na ní otočil. "Co je?"  řekl ostře. "Proč tak brzo?" "Ty jsi včera neposlouchala, nebo máš krátkodobou paměť?" odsekl. Snape se trochu zklidnil a o něco mírnějším tónem pokračoval. "Odjíždíme do Arageny" připomněl. Kelan nakonec šla bez odpovědi dál a on s ní. 

Došli dolů ke stolu. Byli tam zase všichni. Edward, Alexandra, Chantelle, Erik a Myrna. Stáli tam a čekali na ně. "Dnes už jdete spolu, výborně tak to má být" usmála se Chantelle. "Nehledej v tom nic víc" řekl Snape. "Severusi, pojď půjdeme si promluvit" odpověděla a Snape si právě všiml Lewise jak právě přichází a nevinně se na něho usmál. Jemu se to ale nelíbilo. Tušil že se něco bude dít. "Kelan a ty pojď taky" přikázal Edward. Oba dva šli každý do jiných rohů místnosti. 

Snape se netrpělivě díval na svou babičku, která se mračila. "Ze všech žen, které jsi odmítl díky vzhledu je tahle jako růže v trní a ty pořád nejsi spokojený. Dlouho jsme ti odpouštěli svatbu, ale nemohl si počítat s tím že se tomu budeš dokola vyhýbat" "Jasně jsem vás varoval aby jste se mi do toho nepletli. Šlo o něco víc než jen o vzhled aby si věděla. A Kelan ať je sebe víc krásná, tak jí nechci z několika důvodů. Vy jste měli tu drzost uzavřít dohodu, bez mého vědomí. Snad jste nečekali že se po pár dní stane nějaké kouzlo a já jí začnu milovat. Jí nikdy"

"Uvědomuješ si ale že takhle to nemůže jít věčně? Jako manželé máte jisté povinnosti. Nemáte na starosti jen zemi ale i sebe. Naše rody nesmí zaniknout. Země potřebuje nástupce" "Jestli mi chceš říct abych s ní začal spát tak lituji" "Pak bude válka, součást dohody nebyla jen vaše svatba. Je mi jedno jestli jí máš rád nebo ne, tohle není o vaší lásce. Pochop že na vás závisí budoucnost naší krve" 

"Vy jste si to zorganizovali přesto že jste znali následky. Věděli jste jak to může skončit. Že jste do toho zatáhli víc než jen svatbu, je zcela váš problém" "Copak ty necítíš žádnou zodpovědnost vůči našemu rodu?" zamračila se Chantelle, které Severus drásal nervy. "A vy jste jí cítili, když jste souhlasili s naším sňatkem?" "Kdyby se mělo čekat na tebe, tak by jsme všichni dávno vymřeli po meči" "Za to tohle je teda velice efektivní řešení, ne jen že si mi zkazila zbytek života, ale ty jsi zkazila život ostatním v obou dvou zemí válkou" "Žádná válka nebude!" zuřila Chantelle. "Tak tím si nebuď tak jistá"

Snape skončila a nechal rozzuřenou babičku stát v rohu. I Kelan se už vracela a oba se na sebe stejně vražedně dívali. Při stolu mezi nimi bylo nepříjemné napětí. A když byl čas odejít od stolu, rozpoutala se mezi nimi drobná hádka. Začalo to tak že Kelan vlezla Snapeovi do cesty a téměř se srazili. "Co děláš?" vyštěkla Kelan. "Odcházím jestli sis všimla" "To mi ale nemusíš lézt do cesty" Snape si odfrkl. "Tak si běž druhou stranou" 

Kelan se zamračila. "Jo jen díky tobě" odsekla. "Tak se nediv že ti jdu do cesty" zavrčel. Oba se hádali schválně kvůli ostatním. I když se na tom vůbec nedohodli, tak přesto měli stejný plán. A vypadá to že uspěli, protože Snapea napomenula Chantelle a do Kelan se pustil Edward a Myrna. Ostatní jen zmateně přihlíželi. Rozhodně to nebyla dneska jejich poslední hádka, kterou měli v plánu. Chtěli to dát svému okolí dát sežrat. 

Spoutáni slibemKde žijí příběhy. Začni objevovat