Edward se do Arageny vrátil přesně za dva dny později. Nebyl nadšený že Kelan je zase tady. Raději se jim od začátku vyhýbal. Odpoledne mu na dveře zaklepal Lewis a Myrna. Překvapilo ho to a tušil že důvod proč jsou tady, nebude vůbec příjemný. Všichni tři zasedli za kulatý stůl a Edward čekal co se bude dít. Chvíli bylo ticho, proto to Edward jako první nějakým způsobem zahájil.
"Tak proč jste tady Lewisi?" Lewis nahodil přísný výraz v obličeji a zaměřil se na Edwarda. "Jde o náš mladý pár, už uběhlo několik dní po svatbě ale stále smlouva není dostatečně splněna" Edward ho krátce pozastavil. "Ano já vím, smlouva pokračuje tím že má dcera musí otěhotnět a po jejím porodu se teprve spojí naše území"
Lewis přikývl. "Podívejme, téměř to znáš nazpaměť tak jak je možné že se nic neděje? Kdy jako očekáváš že spojíme země?" "Co já s tím asi tak mohu nadělat, to jí mám hlídat aby otěhotněla nebo jak si to představuješ?" Pak se otočila na Myrnu a překvapilo ho že jen mlčela a neřekla k tomu nic. "Jsi přece její otec snad ne? Udělej to jak chceš ale zařiď aby to bylo co nejdřív. Do konce tohoto měsíce" "Do konce měsíce? Chci víc, co třeba do konce dalšího?" namítl Edward a čekal zda se Myrna taky zapojí do konverzace, ale stále marně.
"Dobrá, máš na to měsíc a dva týdny, jestli se ti to nepovede ruším smlouvu a naše země se nikdy nespojí. A z toho vyplývá že si své dceři zničil život zbytečně" Edward se naštval. "Copak je Kelan jediná na které to celé stojí? Co takhle dupnout na prince? Jestli vám to nedochází je třeba to oznámit i jemu" Lewis zakroutil hlavou a vyvrátil mu jeho teorii. "Ne tak to není, princ o tom ví neměj strach záleží jen na tvé princezně, buď porod nebo zrušení smlouvy. A mou tě ujistit že jsem ještě hodně velkorysí, mohl bych také trvat aby porodila syna, tak jak tomu bylo dříve ale mě na tom nezáleží. Takže doufám že jsme si ujasnili situaci, udělej si to jak chceš ale za dva měsíce se s tebou opět setkám"
Lewis pak vstal a odešel pryč. Edward hodil po dveřích vázu která byla po ruce. Okamžitě se po nárazu roztříštila na kusy. Myrna vztekle vstala a dala Edwardovi pár facek. "To byla váze po tvé babičce ty jeden zmetku! Jak vůbec můžeš jsi naprosto k ničemu. Teď se laskavě seber a přemýšlej nad tím jak přesvědčíš Kelan k tomu, k čemu máš protože jinak máme všichni smůlu a na nějakou velkoříši můžeme do příště zapomenout" "Uklidni se ano, jsem si jist že na Kelan přijdou ty hormony a dosáhneme toho čeho chceme" ujistil jí Edward ale schytal si další facku na víc. "Než se v ní ty hormony proberou může být už dávno pozdě. Řekla jsem už padej!" okřikla ho Myrna.
Edward se sebral a vypadl z místnosti. Bolela ho tvář od facek které si schytal od své matky. O to víc měl na Kelan vztek, ale musel si dávat pozor. Musel si najít vhodnou chvíli kdy bude Kelan sama. Nastal večer a Kelan ležela u Severuse na rameni, když akorát jen tak listoval knihou. Přemýšlela poslední dobou jestli je připravená na sex nebo ne. A dnes večer právě cítila že přišla její chvíle. Dostala na to strašnou chuť.
Začala Severuse něžně provokovat. Nejdříve ho jemně zatahala za vlasy, když si všimla že to moc nevnímá pokračovala dál. Rozhodla se odpoutat jeho pozornost, tím že mu odebere knihu. "Kelan co blázníš?" Neodpovídala a dala knihu co nejdál za sebe. Lehla si na něj a kousala ho do rtu. On už dávno pochopil o co jí jde, ale chvíli jí v tom nechal. Byl zvědavý co chce dělat dál. Zatím z jeho pohledu šla na to dobře. "Zase provokuješ" Kelan byla zticha jen se na něho svůdně pousmála a zkousla si spodní ret.
Převrátil jí na záda, aby on byl ten který je nahoře. "Já vím co chceš, jsi na to opravdu připravená?" "Jinak bych si o to neříkala snad ne?" On se ušklíbl. "To já přece vím jen se ujišťuju" Věděl ale že by bylo správné jí na to co za chvíli přijde dobře připravit. Sundal jí triko a ona mu pomohla v rozepínaní košile.
Jejich předehra netrvala moc dlouho ani moc krátce, bylo to tak akorát jak by to normálně být mělo. Kelan si přála jen to jediné. Tuto noc s ní hormony jenom mlátili a ona se nebála ani toho že to bude bolet. Sundal si zbytek oblečení a to samé udělal i jí. Předtím než se do ní zasunul (pozn.: ehmm :D) tak jí ještě upozornil aby věděla do čeho jde. "Nebudu ti lhát, poprvé to bude bolet ale slibuju že budu co nejvíce něžný"
Kelan přikývla. To pro něho znamenalo, že rovnou může pokračovat dál. Než do ní vstoupil naposledy jí políbil. Pak Kelan ucítila už jen nepříjemný pocit a trochu jí to bolelo. Ale s tím musela počítat, věřila že to za chvíli bude lepší. Čím hlouběji v ní byl tím vít bolest sílila. Za chvíli v ní byl celý. Nezačal se hned pohybovat a dal jí čas. Sklonil se k jejím rtům a líbal jí a mezitím se začal pomalu pohybovat.
Chtěl její pozornost odvést od bolesti a povedla se mu to, protože Kelan byla tak soustředěná na spojení jejich rtů že zapomněla i na bolest. A to už svoje tempo zrychlil daleko víc. Poznal že je uvolněná a tak se plně do toho vložil. S ním to bylo dokonalé. Tiše vydechovala protože měla pocit že zdi jsou najednou tak tenké a že to může jít třeba slyšet.
Slyšet to nešlo, jenomže zrovna šel Edward a chtěl jít k nim. Chtěl zaklepat na dveře a zdálo se že něco zaslechl. Nebyl si jistý že se mu to nezdálo. Jenže pak měl pocit že to slyší znovu a tak zůstal v tichosti stát. Když se fakt dobře zaposlouchal uslyšel dýchání. Přiložil ucho ke dveřím a pak mu bylo jasné o co jde.
Krásné mu to hrálo do karet. Nevšiml si však že za ním stojí Myrna. Odkašlala si aby jí věnoval pozornost. "Edwarde, co tady děláš?" Rychle se narovnal a otočil se na ní. "Poslouchej" Myrna se přitisklake dveřím a pousmála se. Pak se však vzpamatovala a tvářila se vážně.
Napřáhla ruku dala Edwardovi facku. "Au mami!" Vyjekl. "Copak jsem tě neučila že za dveřma se neposlouchá a zvlášť tohle? Pojď jdeme" popadla Edwarda za rameno a odešli pryč.
ČTEŠ
Spoutáni slibem
FanfictionJe dobojováno. Voldemort zemřel a všichni mohou žít dále bezstarostně a šťastně. To se ovšem netýká mladé Nebelvírky Kelan a Zmijozelského profesora Snapea. Jejich rodiny se totiž navzájem znají a po narození Kelan se uzavřela dohoda o které ona ani...