Kelan z terasy slyšela hluk. Vrátila se do chodby a šla do protějších dveří. Směřovala k oknu které vedlo do zahrady. Neviděla tam ani Severuse ani Edwarda. Musel jít o patro níž aby lépe viděla co se děje. Než tam doběhla tak viděla dvě postavy jak jdou proti sobě a Erik za nimi utíká. Kelan věděla o co jde a rozběhla se ven. Erik byl dávno u nich a vlekl Edwarda k ostatním. Když si všiml své dcery tak na ní vyjel taky. "Ty mrcho jedna!" Erik ho však zadržel a šel s ním dál.
Ona to ignorovala a šla k Severusovi. Měl krvavý šrám na tváři. Neřekla nic jen si ho prohlédla a pak ho chytla za ruku a vedla ho nazpět. Oni dva se však ještě potkali. "Tak tady jsi! Dáme ještě jedno kolo co? Skončilo to jako remíza" zakašlal Edward. "Uklidni se!" napomenula ho Myrna. "Ty se drž ode mě dál jasně jsem tě varoval snad nebo ne? Velice rychle si zapomněl"
Edward nečekaně vstal a vletěl na Severuse ale ten ho praštil. Chtěl mu udělat ještě něco ale Kelan ho včas chytla. "Nech ho už na pokoj a pojď" Severus jí poslechl a nechal se odvléct do zámku. Kelan ho zavedla o místnost vedle od jejich pokoje. Zavřela dveře a řekla Severusovi ať se posadí a zklidní se. Ona šla zatím pro nějaký lektvar, který ošetří jeho ránu. Sedla si k němu a navlhčenou látkou, mu jemně přejížděla po drobné ráně.
"Vy dva se jednou zabijete" pronesla. "Promiň, musel jsem se bránit nenosím u sebe vždycky hůlku nebylo by to ani odvážné" "Proč si byl vůbec s ním?" "Šel jsem pro Chantelle a on tam byl taky. Pak to celé začalo, myslel že jsi těhotná ale já mu to vyvrátil" Kelan mu neodpověděla a dál se soustředila na jeho ránu. Pořád na něho byla naštvaná. Pak zanesla lektvar zpátky a chtěla skoro odejít. Severus jí to nedovolil.
"Zastav se a pojď ke mě" Neochotně to udělala a sedla si k němu a poslouchala co řekne. "Miluju tě a víš že bych na něho nezaútočil kdyby to nebylo potřeba. Kelan si otráveně povzdychla. "Mě na něm nezaleží a i kdyby si ho zabil tak mi to bude jedno. Podle toho jak se poslední dobou začíná chovat mi přijde, že má něco v plánu" "A o co by mu šlo?" Kelan předtím než mu na to odpověděla, tak pořádně si zvážila to jestli mu to chce říct.
Ale byla si jistá v tom že by to vědět měl. "Asi se chce pomstít" Severus se zatvářil úplně stejně jako když se Kelan dozvěděla pravdu o záhadném obrazu. "Co?" Stále byl mimo a nedocházelo mu proč by to dělal. "Když si byl pryč, tak mi Alexandra něco prozradila. Je to něco co mi Edward měl říct už hodně dávno ale neudělal to. Alexandra není moje matka, byla to Sandra. Zemřela krátce po tom co jsem se narodila a mého otce to stále žere. Nepřenesl přes srdce že Sandra byla jediná kterou miloval a díky mě jí ztratil. Musel si vzít díky tomu Alexandru, kterou nemá rád a ani ona jeho ne"
Severus vstal a prošel se po místnosti aby tak lépe vstřebal to co slyšel. "Už tomu rozumím, obviňuje tě z její smrti to je tak stupidní. Ať ani nezkouší se k tobě ještě nějak přiblížit, tentokrát ho už rovnou zabiju a to mě nikdo nezastaví" Kelan vstala a chytla ho zezadu za rameno. Otočil se na ní a vzal jí kolem pasu. "Co máš v plánu?" Severus podíval z okna a chvíli o tom přemýšlel. "Bude to těžké, možná tě to překvapí ale mluvil jsem o tom Brumbálem"
Kelan ho otočila k sobě. "Co si mu řekl?" "Že potřebuju nutně odejít, zkrátka jsem se ho snažil přesvědčit aby mě propustil dřív. Byl bych pak už jen s tebou a mohli bychom odejít, jenomže on on to nepřijal nemůže si dovolit teď nikoho propustit" "Ještě pár měsíců zbývá do konce roku, už to nebude dlouho trvat a pak bude po všem" Severus se na ní otočil a přesto že věděl jak dlouhá doba to je o to víc měl z toho strach.
Protože Edward moc dobře ví o ukončení jeho práce díky Chantelle. Proto jestli něco chystá, tak bude to chtít urychlit, protože sám ví že pak už nebude mít příležitost. "Jsem idiot sakra, kdybych věděl že to bude takhle, neměla jsem odepsat svůj byt na Grimmauldově náměstí. Tam by tě nikdo nenašel, vzhledem k tomu že jsem nečekal takovou situaci, tak jsem hned po vále zrušil svůj pobyt. Pokud máš ty pravdu a on opravdu proti tobě něco chystá, nebudu tě moct ochránit když budu pryč"
"Pořád tam je ještě Alexandra, napadlo mě až se vrátím tak jí řeknu o všem co Edward dělá, měla by to vědět a možná jsem jí to měla říct už dávno a asi by byl dávno klid. Její sestra by jí pomohla" "A víš kde je?" "Ne, moc se o své rodině nebaví jen jednou jí zmínila ale je to hodně let zpátky. Jen ona ví kde přesně je" Severusovi se to jevilo jako výborný nápad, souhlasil s ní a věřil že to pro Kelan bude bezpečné místo.
ČTEŠ
Spoutáni slibem
Fiksi PenggemarJe dobojováno. Voldemort zemřel a všichni mohou žít dále bezstarostně a šťastně. To se ovšem netýká mladé Nebelvírky Kelan a Zmijozelského profesora Snapea. Jejich rodiny se totiž navzájem znají a po narození Kelan se uzavřela dohoda o které ona ani...