UVOD

3.6K 93 7
                                    

- ,,Aleksandre, ispred je Maksim Kozlov. Zahteva hitan sastanak. Besan je jer si prošli put odbio da se sastaneš sa njim." , kaže Elena uspaničeno. Ne treba da se uzrujava, trudna je, sutra ide na porodiljsko.

- ,,Ko je taj Maksim? I diši. Neka čeka."

- ,,Biznismen. Morala sam da lažem čoveka prošli put." , puhnem. Oni su licemeri prve klase. Zato sam i odbio sastanak sa njim prošli put.

- ,,Šta želi? Ima mnogo advokata u ovom gradu, ako nisam želeo prošli put da se vidim sa njim, zašto bih sada?"

- ,,Želi da ga saslušaš." , nerado pristanem i onda ga Elena uvede. Seo je preko puta mene. Isprva smo obojica ćutali. Pitah ja, da li će nešto da pije, reče neće. Deluje mnogo ozbiljno. Očekujem da kaže zašto je došao, ali on nikako da počne pričati.

- ,,Gospodine Kozlov, slušam vas."

- ,,Niko mi nikad nije odbio sastanak. Vi ste to prvi uradili, ipak Vam ponovo dođoh." , kaže nadmeno. O Bože moj, niko ga nije terao da dođe.

- ,,Dobro, i?" , imam mnogo strpljenja, zaista, ali imam osećaj da ću sa ovim čovekom brzo izgubiti to svoje strpljenje ,,Možete li preći na stvar, već jednom?"

- ,,Želim da mi budete advokat. Znam da ako neko može dobiti ovaj spor, to ste Vi. Samo recite cenu."

- ,,Zahvaljujem. Ali isto tako verujem da ima jos dosta dobrih advokata koje možete unajmiti."

- ,,Zašto ne želite to biti Vi?"

- ,,Prvo, odmah nudite novac. Ne volim takve stvari. Ja ne uzimam svakakve slučajeve. Volim uzimati slučajeve gde treba pravda da pobedi. Verujem da mnogo mojih kolega može da Vam pomogne."

- ,,Vi niste ni saslušali moj slučaj." , istina. Nisam. Ali zaista ni ne želim, a vala ni nemam vremena. Sigurno je u pitanju neka glupava rasprava konkurenskih firmi. Ipak je on običan biznismen. Ne želim da ulazim u takve stvari.

- ,,Vidite, pretpostavljam da je nešto vezano za vaš posao. Odmah vam sada mogu preporučiti advokata za tako nešto." , uzeo sam vizit kartu jednog kolege i pružio je ka Maksimu.

- ,,Porodična je stvar u pitanju. Došao sam kod tebe jer si častan, pravedan i jer delimo istu bol." , vratio sam karticu gde je bila.

- ,,Istu bol?"

- ,,I moja majka je umrla zbog drugih. Ubio ju je Hasam Lebaki." , Marokanski krimimalac. Svaki dan je na vestima. Sada sam počeo ozbiljno da shvatam Maksima.

- ,,Moja majka je umrla od leukemije." , objasnim mu.

- ,,Znam. Ali da tvoj otac nije trošio poslednje pare na piće, kocku i kurve možda bi i živela. Njena smrt ide na njegovu dušu." , prebledao sam. Odakle mu ove informacije?

- ,,Prešli smo na ti, zanimljivo. I dalje ne shvatam kako nam je bol."

,,Ako ti smeta, vratiću se na Vi. Ali smatram da je to nepotrebno. Imamo istu bol, zato želim da ti strpaš tog čoveka u zatvor. Dušu mi traži, daću ti. Samo to uradi."

- ,,Vidite, gospodine Kozlov, što se mene tiče obraćajte mi se kako želite. Ja ostajem profesionalan, nas nikakva bol ne povezuje. Tačno je, izgubio sam majku, smešno je što mi sve to pominjete sad. Istraživali ste o meni, sa kojim razlogom, ne znam. Svakako, ne mogu uzeti Vaš slučaj žao mi je."

- ,,Je l' želiš da padnem na kolena i da te molim?"

- ,,Gospodine Maksim.." , prekine me.

- ,,Došao sam jer znam da mi samo ti možeš pomoći. Želim da taj čovek ostavi moju porodicu na miru i da završi iza rešetaka." , izdahnuo sam. Pogađa me ova priča. Izgleda da je iskren. I ja bih sve učinio za moju porodicu, tako da ga razumem.

- ,,Šta Vam se dogodilo sa majkom?"

- ,,Ubio mi oca, odveo majku i oženio je na silu, osim majke odveo je i moje sestre. Pre tri meseca je nađena ubijena, tobože ubio je njihov baštovan. Hasam ju je ubio, zato što je saznao da planira beg. Stupio sam u kontakt sa njom." , progutao je knedlu u grlu pa rekao ,,I ja sam delom kriv za njenu smrt." , zabolelo me je nešto iznutra slušajući Maksima. Definitivno uzimam ovaj slučaj.

- ,,Imate dokaze za sve ovo što pričate?"

- ,,Smešno. Cela Rusija zna kakav je on kriminalac. A što se tiče ubistva moje majke, baštovan će priznati da je nateran da kaže da ju je ubio, samo treba ubeđivanja. Hasam iovako ima dosije u policiji. Znaš i sam ko je on, nema potrebe da ti objašnjavam na šta je sve spreman. Samo želim oslobiti sestre takve robije. Kao decu ih je odveo. Znam da je Mašu udao za nekog kako bi imali poslovnu saradnju. Ne mogu bez tebe protiv njega." ustao sam i rukovao se sa njim.

- ,,Zašto ne odete sa policijom u njegovu kuću? Zatražiš da ti pusti sestre? Koliko uopšte sada imaju godina?"

- ,,Bliznakinje su, imaju dvadest godina. Dok on ne ode u zatvor, one nisu slobodne. Ne mogu da idem tek tako kod njega, niko ne može."

- ,,Zašto mislite da ja mogu uspeti da pošaljem Hasima u zatvor?"

- ,,Želim smrtnu kaznu za tog čoveka." , nasmejao sam se cinično.

- ,,Onda bih trebalo mnogo dokaza za tako nešto. Čak i ako je ubio tvoju majku, dobiće kaznu nekoliko godina."

- ,,A droga, i ostali prljavi poslovi?"

- ,,Onda već možemo da pričamo o ozbiljnijim kaznama. Spremite dokaze."

- ,,Sve je spremno. Godinama čekam na ovo."

- ,,Za početak ću izvući baštovana iz zatvora."

- ,,Nisam ni sumnjao u tvoju inteligenciju. Samo pazi, Hasam će želeti da ga ubije."

- ,,Imam svoje ljude kojima verujem u policiji."

- ,,Još nešto, namerno sam proširio priču da ćeš biti moj advokat i da idemo na njega." , zakolutam ocima.

- ,,Protivna strana nikada ne sme znati naše korake."

- ,,Uradio sam to namerno jer znam Hasama. Njegov sledeći korak je da pošalje svog čoveka ovde. Kako bi curile informacije. Pazi se, advokatu, i otvori četvore oči. Neka znaju samo ono što ti želiš da znaju." , još jednom smo se rukovali i napustio je kancelariju. Malo su mi smešne njegove reči, verujem svojim ljudima ali se ne obazirem previše na to što kaže. Sledeći cilj.. Hasam Lebaki. Osim Maksima, i cela Rusija će slaviti kada ovaj čovek bude ispašao za svoje zlodela.

I nova pričaaa je tu, jako sam uzbuđena. Jedva čekam da upoznate Irinu, ona će biti jedna od najkompleksnijih likovaa ikada što se tiče iz mojih priča :)
Uživajte ❤

GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora