Nakon saznanja da je Danil ubijen, odmah sam otišao na Maksimova vrata. Nisu me zanimale reči njegove sekretarice, niti me je zanimalo da li je slobodan za razgovor ili ne. Nisam imao strpljenja trenutno da bih za išta mario. Nakon saznanja koja je njegova kancelarija, ušao sam u istu, bez kucanja. Maksim je bio sam. Sekretarica se izvinila i počela objašnjavati, no Maksim joj je pokazao da je sve u redu. Potom je izašla.
- ,,Čuo sam šta se dogodilo." , zna zašto aam došao.
- ,,Nadam se da nisi ti ponovo pustio priču?" , rekao sam ironično. Dovoljno mi je samo da se setim da je on tobože proširio priču da ćemo sarađivati.
- ,,Šta lupetaš? Naravno da nisam. Nisam lud."
- ,,Vidi, ukoliko jesi, iste sekunde se naša saradnja prekida."
- ,,Nisam. Veruj mi, zaista nisam niti bih. Možeš li da sedneš, molim te, da porazgovaramo kao ljudi?" , zakulutam očima i sednem preko puta njega dok mi krv vri.
- ,,I?"
- ,,Vidi, ne znam kako je informacija mogla stići do Hasima. Ko je sve znao?"
- ,,Ti, upravnik zatvora, moja asistetkinja, još neki iz firme i ja."
- ,,Možda je neko iz tvoje firme. Takođe, moguće je da se upravnik sjebao i rekao nekome kome ne treba. Ko zna koliko Hasim ima svojih ljudi unutra. Sve nam govori Danilovo ubisvo."
- ,,Vidi, ovo mi se uopšte ne sviđa."
- ,,Advokatu, plašiš li se Hasama?"
- ,,Ne lupetaj gluposti. Išao sam rame uz rame sa gorima od Hasima. I svi su završili isto.. Iza rešetaka."
- ,,Rekao sam ti da je Hasim opasna zverka. Ti me nisi uopšte ozbiljno shvatio."
- ,,Svoje protivnike nikad ne shvatam neozbiljno. U svojoj glavi ih zamišljam tri puta jačima nego što jesu. Ja ti samo ne verujem i imam osećaj da ti ne mogu nikada verovati."
- ,,Kod mene je suprotna situacija, itekako ti verujem."
- ,,Dobro. Bilo kako bilo, nema odustajanja. Idemo do kraja."
- ,,Ipak mi žao baštovana, em je džabe bio u zatvoru, em je sad dobio smrtu kaznu."
- ,,Posetiću njegovu porodicu, a onda i njegovog ubicu. Ako prizna da je Danilovo ubistvo naručeno, opet vodimo u ovoj igri."
- ,,Poseti još danas Danilovog ubicu, vidi sredi vaš susret nekako što pre. Da ne dođe do Hasima. Ja ću saznati sve o tom čoveku, pa ti šaljem informacije a ti igraj na tu kartu da sve prizna i da će mu porodica biti sigurna."
- ,,Valjda neće biti toliko teško. Čovek je u zatvoru zbog krađe, i kao odjednom ubija čoveka tamo. I to čoveka koji je pretnja Hasimu. Očigledno je."
- ,,Još jedna informacija, na račun njegove žene je jutros stigao novac."
- ,,Sve je očigledno, samo da on prizna."
Zatim sam izašao iz Maksimove firme i pozvao upravnika zatvora. Znamo se od pre, i znao sam da će mi učiniti. Sve sam mu objasnio, i rekao mi je da dođem kroz dva sata. Svratio sam do kuće po neke papire.
Krv mi je ključala kao luda kada sam video svog oca kako sedi i doručkuje sa mojom porodicom. Nina, Alina i Aleksej su me gledali iznenađeno. Nisu očekivali da ću doći kući u ovo vreme. Osećam se izneverenAo. Duboko sam uzdahnuo. Roman je video da će nestati haos i počeo se pravdati.
- ,,Vidi, došao sam samo na kratko.. Bio sam u prolazu i.."
- ,,I to si baš uspeo doći onda kada mene nema kući, ha?" , govorim gledajući u Alinu. Ko zna koliko Roman uopšte često i dolazi ovde.
- ,,Aleksandre, nemoj da se ljutiš. Deca ga vole i.."
- ,,Ti si još uvek ovde?" , Roman je i dalje sedeo za stolom. Spustio je glavu i ustao.
Odmah sam krenuo za njim. Kada smo izašli iz kuće, zalupio sam vrata.
- ,,Vidi, sine, ne želim da se svađate zbog mene.."
- ,,Nisi razmišljao o tome pre nego što si došao ovde?"
- ,,Volim ih, to su moji unučići.." , prekinem ga.
- ,,Čoveče, ti nisi ni svoju decu voleo, a kamoli moju bre. O kakvoj ljubavi ti pričaš?"
- ,,Znam da nisam bio dobar otac, ali.."
- ,,Daj ćuti molim te! Ne pričaj mi te priče o pokajanju. Glumiš mi nekog porodičnog čoveka, gde si bio dok je majka umirala? Da li si ikada bio tu za mene i brata?" , ćutao je ,,Ja ću ti reći, nisi. Zato mi ne pričaj nikakve priče. Ne zanimaš me. Uništio si svoju porodicu, ali znaj da ti neću dati da uništiš i moju."
- ,,Aleksandre.."
- ,,Ne dolazi na ova vrata više. Idi kod onih gde si bio dok je moja majka umirala." , dreknuo sam na njega ,,Svakako si bio bolji otac deci svojih ljubavnica, nego svojoj deci."
YOU ARE READING
GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*
RomanceAleksandar Dimitrov je definicija savršenstva. Bez grešaka. Religiozan. Pun principa. Divan muž, još bolji otac. Advokat sa najviše dobijenih sporova u jednoj od najboljih advokatskih firmi u Rusiji. Uzor svim mladim studentima prava. Jednog dana d...