33 deo

760 49 4
                                    


- ,,Ako nije previše lično, što ste se ti i žena razveli? Izvini, koliko ste beše bili u braku?"

- ,,Petnaest godina."

- ,,Vau. Pa to nije uopšte malo."

- ,,Pa nije. Al eto, izgleda da ipak svemu dođe kraj." , slegnuo sam ramenima.

- ,,Nemoj da budeš tužan zbog toga. Prave ljubavi se nikada ne završavaju."

- ,,Trapava pričalice, Alina je bila moja prava ljubav. Srodna duša."

- ,,Da je bila, ne biste se rastali."

- ,,Ti ne znaš kroz šta smo mi sve prošlo zajedno. Imamo dvoje dece. I imali smo predivan brak. Al, eto, završilo se sve to."

- ,,Kako ti se zovu deca, inače?"

- ,,Nina i Aleksej, blizanci su. Još malo im je rođendan."

- ,,Koliko godina?"

- ,,Petnaest godina pune."

- ,,Lepo baš."

Baš u tom trenutku me je pozvala Nina, preko neke od aplikacija. Bio je u pitanju video poziv, odmah sam se javio.

- ,,Ja se tek sad probudila." , kaže zevajući.

- ,,Da nisi poranila, obzirom da je prošlo pet popodne?"

- ,,Ostala sam budna do šest jutros, gledala seriju."

- ,,Baš veselo."

- ,,Kako si ti?"

- ,,Dobro. Aleksej?"

- ,,On i majka su otišli do centra nešto. Kako je prošlo predavanje?"

- ,,Imao sam, između ostalog, intervju sa nekom novinarkom. Zove se Valerija." , okrenuo sam telefon ka Valerija koja je odmah mahinalno mahnula Nini.

- ,,O baš lepo. Zdravo Valerija."

- ,,Valerija se ponudila da me upozna sa Madridom. Išli smo u neki restoran brze hrane, Nina, ja sam šokiran zaista. Prvi dan sam u Madridu i već sam prekršio svoje pravilo zdrave hrane. Ubedila me ova trapava pričalica."

- ,,Kako je zoveš?" , pitam zbunjeno Nina uz mali smeh.

- ,,Nisam ti ispričao najbolji deo, čim je ušla u amfiteatar, pala je. Zato je trapava, a pričalica je jer mnogo priča."

- ,,Hvala na komplimentima, gospodine Dimitrov, baš ste zlatni." , ironično kaže.

- ,,Vau. Inače, gde mogu da nađem taj intervju?" , ponovo sam okrenuo telefon ka Valeriji.

- ,,Može mi tvoj tata dati tvoj broj pa ću ti poslati link preko vibera, naprimer."

- ,,Vazi. Hvala Valerija."

- ,,Sačekaj me ovde. Sada ću doći." , reče Valerija i ode u jednu od prodavnica.

- ,,Je l' otišla?" , pita Nina tiše.

- ,,Jeste."

- ,,Tatice, kakav je to osmeh?" , zbunila me je na tren. Lepo mi je sa onom pričalicom, ali nisam siguran da li je Nini drago zbog toga ili ne.

- ,,Ona je vesela devojka. Mnogo pozitivna."

- ,,Samo se smej. Mnogo mi je drago. Zaista."

- ,,Nina, nemoj da pomisliš nešto.." , kažem jer znam šta sve može biti u njenoj dečijih glavi sad.

- ,,Za mene je ona već potencijalna tvoja devojka."

- ,,Ninaaa.." , doslovno me iskulirala i ugasila poziv. Šta mi radi rođena ćerka..


GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*Where stories live. Discover now