ALINA
Nina i Aleksej su našli moje lekove, i već neko vreme samo ignorišem njihova pitanja. Moram im sve ispričati, samo ovo je preteško. Reći svojoj deci da su šanse za izlečenje male, da ću možda umreti.. To je preteško.
- ,,Majka, hoćeš li nam više ispričati šta se dešava?" , kaže Aleksej.
- ,,Sedite pored mene." , tako su i uradili.
- ,,I? Stvarno nas brineš."
- ,,Nina, jednostavno nisam želela da vam kažem. Ali možda je i vreme da saznate."
- ,,Da saznamo šta?" , Aleksej je bio vidno zabrinuto, kao i Nina. Izdahnula sam, moram da ispričam, moram.
- ,,Leukemija se vratila. Iako sam je jednom već pobedila dok ste još bili mali." , trudila sam se zvučati jako ali nisam uspela. Zaista nisam.
- ,,Kako to misliš? Kako je mogla da se vrati? Šta će sada biti?" , upitao je bezbroj pitanja Aleksej.
- ,,Je l' zna tata?" , odmahnula sam glavom a Nina se još više zaplakala te rekla više za sebe ,,Taman kada je našao sreću.. Ovo će ga slomiti."
- ,,Kako to misliš, našao je sreću?"
- ,,Mama, slušaj. Ako si jednom pobedila leukemiju, opet ćeš. Sigurna sam. I tata će se vratiti, bićemo ti podrška svi."
- ,,Objasni mi ono malo pre."
- ,,Mislim da je našao devojku tamo. Nisam sigurna. Neće da prizna, al očigledno je da ima nešto među njima. Srećniji je."
- ,,Pozvaćemo ga odmah. Mora se vratiti kući." , Aleksej uzima telefon.
- ,,Nemojte ga zvati. Nećete mu ovo reći, važi?"
- ,,Kako to misliš? Ovo je ozbiljna stvar majka. Definitivno moramo reći ocu, potrebno je da zna. I tebi će biti lakše. Zar ne Aleksej?"
- ,,Slažem se. Definitivno i on mora znati."
- ,,Nemojte da mu govorite. Pokušaćemo ovo da izguramo bez njega." , zagrlili su me, oboje.
- ,,Je l' si zato ostavila onog?" , podigao je pogled Aleksej i upitao me.
- ,,Ne želim da pričamo o tome. Obećajte mi da nećete reći ocu."
- ,,Ali kako to misliš.. Ovo je previše, ne možeš to da tražiš od nas." , oboje su plakali kao kiša. Duša me boli da ih gledam u ovom stanju.
- ,,Pustite i njega da bude srećan."
- ,,Šta ako ti se nešto desi? Nikad nam neće oprostiti. Ni meni ni Nini."
- ,,Aleksandar mene dobro poznaje. Znaće da ja nisam želela da mu kažete."
- ,,Kada smo mi došli do ovoga? Prvo nam se porodica urušila, a sada i tvoja bolest? Čini se da se lepi dani nikada više neće ponoviti."
- ,,Nina, nemoj tako da govoriš. Molim te. Daćemo sve od sebe da sve bude u redu, da se ja izlečim. Verujem da će onda sve ponovo biti u redu, bar donekle."
YOU ARE READING
GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*
RomanceAleksandar Dimitrov je definicija savršenstva. Bez grešaka. Religiozan. Pun principa. Divan muž, još bolji otac. Advokat sa najviše dobijenih sporova u jednoj od najboljih advokatskih firmi u Rusiji. Uzor svim mladim studentima prava. Jednog dana d...