ALINA
Sledećeg jutra se nisam ni srela sa Aleksandrom. Rano je otišao na posao. Postajem umorna od ove naše glupe svađe sve ima neke svoje granice pa čak i ovo. Ne znam dokle će ovo trajati. Znam da sam pogrešila, ali isto tako smatram da je vreme da i on spusti loptu malo. Svesna sam svega, znam da ne podnosi oca ali gotovo je sada. Nazad nema. Treba da rešimo probleme koje imamo i da nastavimo dalje. A ne da se svakodnevno raspravljano, spavamo u različitim sobama i slično.
- ,,Noćas sam išao po vodu, video sam oca kako spava na kauču. Otkud to?" , prokomentariše Aleksej.
- ,,Mama, tata je zaista spavao na onom kauču?" , pita Nina. I ja se čudim. Čovek od skoro dva metra je izabrao da se radije lomi po kauču nego da spava pored svoje žene. Smešno.
- ,,Tako je želeo."
- ,,Pa šta se dešava sa vama? Ja iskreno ne pamtim da ste ovoliko dugo bili ljuti jedno na drugo."
- ,,Ne znam, Nina. Očigledno ni vaš otac ne zna." , kažem ironično. Začulo se zvono na vratima i Nina je otišla otvoriti vrata. Pošto je nije bilo dugo, i ja sam došla do ulaznih vrata. Tamo je bio Roman.
- ,,Nina mi je rekla da je bolje da ne ulazim u kuću, razumem sve. Je l' možeš da izađeš da razgovaramo napolju?" , potvrdno sam klimnula glavom i izašla van. Nina se vratila u kuću.
- ,,Vidi, zaista ne možeš više da dolaziš kod nas. Aleksandar i ja smo u ozbiljnoj svađi zbog ovoga."
- ,,Želim da razgovaramo o nečemu drugom, ne o tome da dolazim ovde."
- ,,Kaži."
- ,,Mislio sam da započnem neki posao."
- ,,Dobro, i?"
- ,,Znaš da ako bih tražio novac od Aleksandara.." , prekinula sam ga.
- ,,Onda želiš da tražiš novac od mene?"
- ,,Alina, razumi me, voleo bih negde da se skrasim. Voleo bih da odem daleko odavde i započnem tamo taj svoj posao." , Aleksandar će se obradovati ako bude daleko od nas.
- ,,Neću pitati ni koji je to posao. Nije važno. Daću ti novac." , krenuo me je grliti.
- ,,Večno ću ti biti zahvalan."
- ,,Nema potrebe." , rekavši ovo, ušla sam u kuću.
ALEKSANDAR
Elena je došla da me poseti u firmi. Ništa joj nisam rekao u vezi Irine, a ona je svakako uopšte ne podnosi. Nažalost, bila je u pravu za ono što je pričala. I ja sam se isto distancirao od Irine, pričamo samo o neophodnim temama. Sve ostalo me ne zanima.
- ,,Šta misliš, koliko će trajati suđenje?"
- ,,Dugo sigurno."
- ,,Iskreno da ti kažem, mislim da će ovo biti tvoj najbolji slučaj do sada. Srušićeš i Hasima Lebakija, mislim da te se svi trebaju plašiti."
- ,,Svako bi mogao da sruši Hasama uz dokaze koje mi imamo."
- ,,Ne budi skroman, pre svega. Drugo, treba imati smelosti za sve ovo što ti radiš."
- ,,Hvala Elena."
- ,,Šta se dešava sa Alinom? Je l' palo pomirenje?", odmahnuo sam glavom.
- ,,Ne razmišljam trenutno o tome. Imam važnijih stvari."
- ,,Važnijih od tvoje voljene žene?" , pita začuđeno.
- ,,Da."
- ,,Šta se desilo sa vama Aleksandre?"
- ,,Ne znam. Pitaj nju. Ona je ta koja je sve poremetila time što je uvela Romana u naš život."
- ,,To joj je ozbiljna greška, ali daj pređi preko toga više. To je ipak Alina, ljubav tvog života. Voliš je od kad si bio klinac." , Alina i ja smo zajedno ukupno dvadeset godina, počeli smo vezu kao klinci. Posle pet godina se venčali. Zatim dobili Alekseja i Ninu.
- ,,To nije sve Elena. Mi se stalno svađamo. Nije naš jedini problem što je ona dovela Romana u naše živote. Problem je što ona i dalje ne shvata šta je učinila i što je početak naše svađe nešto peto a završi se na tome što opet pričamo o Romanu." , Elena je uzdahnula.
- ,,Razumem te, stvarno. Nije mala stvar gledati majku, koja ti je bila sve u životu, kako umire. Jasno je meni zašto ti ne želiš Romana u vašim životima, podržavam to skroz. I Alina to mora da shvati. Ne može da ti radi iza leđa. Znala je celu priču, a ipak ga je pustila u vaše živote."
- ,,Tako je. Plus mu je davala novac. Novac koji sam ja zaradio. Taj čovek ništa zaslužio od mene nije. Ja oca nemam. Rekao sam to još davno."
- ,,Sve razumem. Samo, previše voliš Alinu i plašim se da sve više i više tonete i da će kasnije biti kasno za pomirenje."
- ,,Biće ono što mora biti."
- ,,To znači?"
- ,,Ako je suđeno, ponovo će sve biti kao nekada a ako ne. Pa Bože moj, nismo ni prvi ni poslednji koji bi se razveli." , Elena od šoka umalo nije pala sa fotelje. Vilica joj je bila do poda.
- ,,Ozbiljno razmišljaš o razvodu?"
- ,,Ne. Daleko smo od toga. Samo kažem."
- ,,Zovi nekoga da donese šećera i vode, trebaće mi."
YOU ARE READING
GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*
RomanceAleksandar Dimitrov je definicija savršenstva. Bez grešaka. Religiozan. Pun principa. Divan muž, još bolji otac. Advokat sa najviše dobijenih sporova u jednoj od najboljih advokatskih firmi u Rusiji. Uzor svim mladim studentima prava. Jednog dana d...