1 deo

1.8K 84 4
                                    

Sledećeg jutra

Bude me glasni koraci niz stepenice, Nina i Aleksej doslovno trče. Spremam se ustati i videti o čemu se radi kada oni u jednom trenutku uleću u našu sobu sa tortom i balonima. Sada mi je sve jasno.

- ,,Srećna godišnjica braka!" , uzvikuju radosno. Tada se i moja prelepa žena, gospođa Dimitrov probudi. Prilaze nam i grle nas, sa osmehom uzvraćamo zagrljaje i poljupce našim blizancima.

- ,,Pitam se gde ste krili tortu do sada.." , kaže moja žena uz zevanje. Nije baš rano, ali juče smo oboje kasno legli pa je to i razlog našeg težeg razbuđivanja sada.

- ,,Zamolili smo dedu da nam je donese. Inače, on je dole." , kaže Aleksej, a meni istog trena padne mrak na oči. Alina je uvidela da ovo neće lepo ispasti i zato je odmah promenila temu rekavši ,,Hajde deco, vi siđite dole. Nina, ti odnesi tortu. Iseći ćemo je kada vaš otac i ja siđemo dole." , poslušali su je i izašli.

Ja sam ušao u garderober birajući odelo. Alina je došla i zagrlila me sa leđa.

- ,,Ne vredi Aleksandre, ne vredi. Ne možemo da ga izbacimo iz naših života. Ipak su Nina i Aleksej njegovi uničići. Znaš da ga oboje vole, a i da on voli njih."

- ,,Deda koji se pojavio pre mesec dana. Gde je bio deda čitav njihov život?" 

- ,,Aleksandre.."

- ,,Samo da siđem dole i isteraću ga odmah." , rekao sam direktno i odmakao se.

Alina i ja smo sišli u prizemlje i prvo što sam uradio je to što sam pokazao gde su vrata svom ocu. Jednostavno ne može, ne dozvoljavam da bude u našim životima. Moja deca imaju skoro četrnaest godina, a on se maltene juče pojavio i glumi nekog dedu. Čovek koji je jebao svoje ljubavnice dok je moja majka umirala mi ne treba u životu. Ni meni ni mojoj ženi, kao ni deci.

Aleksej i Nina su me gledali ljutito zbog mog postupka, ali baš ništa neće promeniti moju odluku. Definitivno moram kasnije svratiti do Romana i objasniti mu da ga ne želim u svom životu, kao ni u životu svoje porodice.

Kada je Roman otišao, seo sam za sto i svi smo doručkovali a nakon toga i isekli tortu. Kroz pola sata je nestala ljutnja moje dece i kada sam pošao na posao, odvezao sam i njih do škole, a onda otišao na posao.

Stigao sam u firmu i pozvao Elenu koja je od juče zvanično na porodiljskom odmoru. 

- ,,Kako se oseća buduća mama?"

- ,,Iskreno da ti kažem, šefe, dosadno mi je. Ovo je tek prvi dan bez posla, a meni se već smučilo." 

- ,,Ma hajde bre, nemoj tako. Uživaj sad u ovim mesecima, da se odmoriš malo od mene." 

- ,,Vala videćemo. Inače, danas ti stiže novi asistent. Neka Irina, ima dobre preporuke." 

- ,,U redu. Videćemo."

- ,,Pratiću sve što se tiče onog Hasama, da znaš."

- ,,Ne sumnjam."

- ,,Inače, šefe, srećna godišnjica. Moj poslednji posao do bebinog rođenja sam obavila. Poklon za tvoju ženu će stići oko podneva. Da znaš."

- ,,Hvala, Elena. Ušao sam u firmu. Čujemo se, uživaj i odmaraj što više." , rekavši ovo prekinuo sam vezu i ušao u lift.

Ispred kancelarije sam video novo lice, Irinu, moram priznati da je jako čudno bez Elene. Godinama radimo i sada tek tako na njenom mestu druga osoba. Irina je ustala videvši me i tada sam bolje video njeno lice. Očekivao sam stariju osobu. Ova devojka izgleda kao da je u skorije vreme završila fakultet. Rukovali smo se.

- ,,Dobro jutro, gospodine Dimitrov. Ja sam Irina, uzela sam sve potrebne stvari od gospođe Elene. Nas dve smo se upoznale zvanično juče, tada mi je dala potrebna dokumenta. Vaša kafa vas čeka na stolu." , i napokon je zaćutala. Jedva sam je razumeo koliko je brzo pričala, pogledala je u rokovnik i dodala ,, Danas imate sastanak upravnog odbora." 

- ,,U redu." , rekao sam uz mali osmeh.

- ,,Je l sam pogrešila nešto?" , gledala me je gotovo uplašeno.

- ,,Nisi, samo nikada nisam upoznao nekoga ko tako brzo priča."

- ,,Malo sam uzbuđena. Ipak ste v
Vi Aleksandar Dimitrov. Čast i privilegija je raditi sa vama."

- ,,Nemoj sa takvim uzvišenjem izgovarati moje ime, na kraju, ja sam ipak isto što i svi ostali. Opusti se, sporije pričaj i sve će biti u redu. Verujem da ćemo imati dobru poslovnu saradnju." , prošao sam pored njenog stola i ušao u kancelariju.






GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ