2 deo

1.4K 75 9
                                    

Nekoliko sati ranije

IRINA

- ,,Upravo sam se upoznala sa njegovom bivšom asistetkinjom. Predala mi je potrebna dokumenta." , kažem direktno gospodinu Olegu, on je desna ruka Hasama Lebakija. Ovo je naš drugi susret. Isto mesto. Ispod mosta starog puta. Insistiraju na tome da nas ne vide zajedno. Što je i očekivajuće. Imam i neki poseban telefon za razgovor sa gospodinom Olegom. Osećam se čudno, i smatram da sam neverovatno hrabra, obzirom na to koji posao ću raditi. Valjda mi daje smelost ono što ću dobiti zauzvrat.

- ,,Kako ti se čini Elena Nikolajevič?" , upitao je Oleg.

- ,,Sada kada sam je upoznala, jasno mi je zašto godinama radi sa Aleksandrom. Jednostavno ta žena je vatra živa. Profesionslista. Lepo mi je sve predala papire, lepo mi je sve objasnila ali isto tako mi je rekla da će ona pratiti sve u vezi mene. Kako radim i tako dalje. Čak je bilo i upozorenja, da pazim šta radim jer kako sam dobila posao tako mogu i da ga izgubim."

- ,,I očekivao sam nešto tako." , rekavši ovo pružio mi je koverat gde se nalazio novac, otvorila sam malo i videla ozbiljne pare ,,Ovo je samo početak. Kasnije ćeš dobiti jos novca."

- ,,Znači, dogovor nam ostaje isti? Daćete mi ono što želim posle pada Aleksandra Dimitrova?"

- ,,Da. Sredićemo ti novo ime, bićeš daleko od momka psihopate. Mi ćemo se pobrinuti za njega."

- ,,Ne želim da ga ubijete, samo ja želim biti daleko od njega."

- ,,Kako god. Imaš reč Hasama Lebakija, dobićeš ono što si tražila kada završiš dobro svoj posao."

- ,,Da li moram da spavam sa tim čovekom?" , upitala sam pomalo nesigurno. Znam da ovo što radim uopšte nije dobro, ali jednostavno moram da se pobrinem za sebe, a ovo je jedini način. Dobiću dovoljno novca, biću u drugoj državi, sa drugim imenom. Daleko od Ivana. Takođe znam da ovo što ću uraditi nije baš lako, trebam ući pod kožu tog čoveka koji važi za jednog od najmoralnijih ljudi u čitavoj Moskvi. Ne bih baš volela da imam neke intimne trenutke sa njim. Valjda to neće biti neizbežno.

- ,,Sloboda je skupa stvar Irina. Uradićeš sve da zavedeš tog čoveka.."

- ,,Znate da to neće biti baš lako, ne znam da li je to uopšte i moguće. Taj čovek je izuzetno veran svojoj ženi. Nije neki tipični ženskaroš."

- ,,Draga Irina, na tebe nijedan muškarac ne može biti imun."

- ,,Ono što definitivno mogu da vam kažem je to da ćete imati sve potrebne informacije."

- ,,Nije dovoljno. Završni udarac za Aleksandra će biti kada se otkrije vaša afera. Zato imaj u glavi stalno, da si rekla da ćeš baš sve učiniti za svoju slobodu. Ukoliko prekršiš svoje reči, dogovor otpada." , izdahnula sam. Nemam izbora. Koliko god teško bilo, zavešću Aleksandra Dimitrov.

GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*Where stories live. Discover now