ALEKSANDAR
- ,,I šta, sada smo momak i devojka?"
- ,,Ako to želiš, bićemo." , kažem nakon što joj zadenem pramen kose iza uha.
- ,,I na kraju sam našla momka Rusa, opa bato. Ipak će mi deca imati svetle oči." , aplaudira sama sebi.
- ,,Luckasta si."
- ,,Znam." , pogledala me je u oči ,,Jesi li ti siguran da više ne voliš svoju bivšu ženu?"
- ,,Alina je majka moje dece, meni će uvek biti važna. Ali za nas više šanse nema, ako te to brine."
- ,,Super. Znaš da će tati skočiti pritisak kad sazna?"
- ,,Otkud ti to?"
- ,,Mnogo te poštuje. Reći će ti, spašavaj se momče dok možeš."
- ,,Ne lupetaj."
- ,,Dobro, ne baš toliko. Ali reći će da je sumnjivo to kako si ti pao na mene."
- ,,Šta tebi to fali toliko pa od prvog dana mi pričaš neke priče?"
- ,,Luda sam pomalo. Je l' sam ti pricala da sam bivšem momku ceo auto izgrebala jer se javljao meni i bivšoj devojci u isto vreme?"
- ,,Je l' to neka pretnja za mene?"
- ,,Ma nije. To nije isto. Ti si ozbiljan čovek. Ako ti misliš da će meni smetati to što ćete se vi viđati, neće. Samo me uveri da ti je stalo do mene, i za ostalo ne brini."
- ,,Trebaće mi godine za to." , kažem šaljivo.
- ,,Ti kakav si, trebaće ti par dana."
- ,,Ovo je već kompliment."
- ,,Jeste. Umem i ja da udelim kompliment. Ne brini."
Setio sam se Nine, i odlučio da je pozovem. I Valerija je tu, sve će joj svakako biti jasno. Izvadio sam telefon iz džepa i pozvao je.
- ,,Zdravo tata." , na njenom licu sam video suze i to mi se uopšte nije svidelo. Osmeh sa mog lica je nestao.
- ,,Nina, šta je bilo?"
- ,,Ona knjiga je pretužna. Sad sam je čitala i malo se rasplakala." , pao mi je kamen sa srca vala.
- ,,Zabrinula si me. Gde ti je brat?"
- ,,Napolju. Kako si ti?"
- ,,Dobro sam. Evo me sa Valerijom." , osmeh na Ninom licu se odmah pojavio.
- ,,Divno. Pozdravi je."
- ,,Hvala Nina. Pozdrav i za tebe." , ubaci se u razgovor Valerija.
- ,,Tata, šta ti je to na usnama? Crveni karmin? Otkad se ti sminkaš?"
- ,,Kakav karmin, Nina?"
- ,,Pa taj što ima Valerija."
- ,,Nina, odoh ja. Prekidaš nešto. Čujemo se. Pozdravi brata i čuvajte se." , rekao sam gotovo u jednom dahu i prekinuo. Pogledao sam u Valeriju ,,Imam li šta na licu?"
- ,,Malo mog karmina je ostalo. Mada, nije to ništa, daću ti ja maramicu."
- ,,Mogla si mi dati pre nego što sam je pozvao."
- ,,Ma ćuti, video si koliko se obradovala."
STAI LEGGENDO
GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*
Storie d'amoreAleksandar Dimitrov je definicija savršenstva. Bez grešaka. Religiozan. Pun principa. Divan muž, još bolji otac. Advokat sa najviše dobijenih sporova u jednoj od najboljih advokatskih firmi u Rusiji. Uzor svim mladim studentima prava. Jednog dana d...