29 deo

794 53 14
                                    




- ,,Upućeni ste u to da ćemo se razvesti. Zato mi želimo da obavimo jedan razgovor sa vama." , započne Alina.

- ,,Tako je. Pre svega vam želimo reći da i ukoliko više nećemo živeti zajedno, želimo da znate da se baš ništa neće promeniti."

- ,,Samo što ćemo dobiti novog tatu." , kaže ironično Aleksej.

- ,,Ne lupaj. Bez obzira na sve, ja sam vaš otac kao što će Alina baš uvek biti vaša majka."

- ,,Tata, ja ne želim da živim sa tim čovekom u istoj kući. Aleksej neka radi šta želi."

- ,,Alina, objasni deci sad ovo."

- ,,Niko nije rekao da će on živeti sa nama." , sedela je između njih i oboje ih zagrlila ,,Svakako među nama nema ništa. Vašeg oca baš niko nikada ne može zameniti niti će to pokušati." 

- ,,Ja mislim da bi bilo bolje da živite sa majkom." , video sam nezadovoljstvo na licama Nine i Alekseja ,,Nemojte me odmah tako gledati. Kada god želite možete doći i biti sa mnom. Samo, budite i vas dvoje realni, moj posao mi ne dozvoljava da budem sa vama mnogo vremena. Viđali bismo se samo uveče ili evenualno nekad preko dana. Dok ako budete živeli sa majkom, u svakom trenu će Alina biti tu negde."

- ,,Tako je. Vi možete kada god želite možete otići kod oca. I on svakog trena može doći ovde."

- ,,Znači, ostavlja ti ovu kuću? Da bi ti jednog dana dovela svog novog dečkića?" , Nina je počela da urla na Alinu. Sve razumem, ali ipak ona im je majka. 

- ,,Nina, smiri se. Ne možeš tim tonom da pričaš sa majkom." 

- ,,Ma radite šta želite. Što se mene tiče, ii u sirotište nas pošaljite, najbolje to." , Aleksej je bio drzak ,,Vi nemate poijma šta želite. Da se moja žena žena ponaša ovako kako se ponaša majka, ja bih je odavno išamarao i naučio pameti., a ti joj i kuču daješ da bi ovde dovela nekog drugog jebača." , šokiran sam. Kakve su ovo reči bre?

- ,,Šta pričaš ti bre? kakve su to reči, Aleksej?"

- ,,Kakav život vodimo, čudim se da sam još normalan."

- ,,Što? Da ti nije teško? Vidim, obučen po najnovijim standardima mode. Vidim takođe, najnoviji telefon. Ne znaš ti, sine moj, šta je težak život. Zato ne pametuj ništa već se izvini majci na svojim rečima." , ćutao je ,,Odmah ALeksej, odmah."

- ,,Izvini." , rekavši ovo otišao je, kao i Nina za njim.

- ,,Za ovo si ti kriv." kaže Alina gledajući u jednu tačku na stolu.

- ,,Ja? Jesi li svesna svojih reči?"

- ,,Poriči do sutra, ali Roman je ostavio posledice na tebi. Detinjstvo koje si imao, i sve kroz šta si prošao je imalo uticaja što si ovakav."

- ,,Alina, ne znam jesi li svesna, ali trenutno lupetaš gluposti. Kakve to veze ima sa Aleksejem, nama?"

.- ,,Ti nemaš pojma koliko je teško biti tvoja žena. Ti i ja smo jedan deo našeg zajedničkog života proveli tako što smo lečili tvoje rane iz prošlosti."

- ,,I dalje mi nije jasno kakve to veze ima sa Aleksejm?"

- ,,Naravno da ima. Na sve nas je ostavilo neke posledice tvoje ponašanje. Mislila sam da je ljubav dovoljna, ali nije Aleksej. I zato ja više ne mogu da  ostanem u braku sa tobom. Umorila sam se od tvojih noćnih mora, ankcioznosti koju imaš. Umorila sam se od toga da odbijaš razgovarati o problemima i da sve držiš u sebi. Ona situacija sa Irinom mi je samo otvorila oči."

- ,,Mislio sam da partneri trebaju uvek biti tu jedno za drugo." , razočaran sam zaista. Proveli smo dve decenije zajedno, sada mi priča da me ostavlja zbog mojih problema koje sam imao u prošlosti.

- ,,Dala sam ti dvadeset godina života. Dosta je više."

- ,,Alina, neka su proklete sve godine koje smo proveli zajedno. Samo ću ti to reći." , krenuo sam ka vratima. Na srcu kao da je bio neki ogroman kamen posle svih njenih reči. Kao da nisam mogao disati. 

- ,,Jako si bezobrazan. Posle svega što sam prošla zbog tebe."

- ,,Šta si ti prošla?" , vratio sam se tamo gde sam bio ,,Šta si ti prošla, pitam te? Šta? Sve sam dao od sebe da vas troje budete srećni, da sve imate. Onda kada sam bio loše, nisam dolazio kući. Da na vas ne prenosim svoje probleme. Sam sam kroz sve prolazio. Jer veruj mi, sve one situacije kada si bila pored mene, to je samo jedan mali deo. Ja sam taj koji je uvek radio i gušio se u poslu da biste vi sve imali. Ti si bila pored dece, nema veze. A jesi li se nekada upitala kako je meni bilo teško kada nisam stizao na neke rođendane? Kada sam morao biti na suđenjima koje traju satima dok svim srcem želim biti uz svoju decu. Sve što sam ja danas postao, moje ime, novac.. Sve što ja imam je samo iz tog razloga da biste vi sve imali. Ne dižem glavu od posla? Zašto? Da bih vam priuštio ovakvu kuću. Da bi ti mogla da voziš onaj auto napolju. Da bi mogla da imaš sve što imaš. Za sreću nije potrebno ovoliko novca, ali ja sam sve radio da imamo ovaj novac da se ti ne mučiš. Da se ne muče deca. Sve je bilo na mojim leđima bre, sve." 

- ,,Ne patetiši Aleksandre."

- ,,Sad mi je mnogo žao što smo ovolike godine proveli zajedno.  Vidim da me nikada nisi ni razumela."

- ,,Ko ti je tražio sve ovo?", utala je i stala naspram mene vikajući ,,Ko ti je tražio da budeš sve ovo što si danas?"

- ,,Joj, sit sam tvojih priča više. Sad odjednom se praviš skromna. Sad odjednom se ponašaš kao da ti novac nije bitan."

- ,,Bitan je, naravno. Ali ja nikada tebi nisam rekla da želim sve ovo što ti danas imaš."

- ,,Da, ali isto tako mi nikada nisi rekla, Aleksanadre ne moraš toliko da radiš, preselimo se u manju kuću i slično.. Svakako gotovo je sad sve. Kuću smo kupili, imovinu smo stekli. Sad nam ostaje samo da žalimo za poogrešnim godinama. Samo je sebično da kažeš da je meni bilo lako sve ovo što sam radio. Da si ti svašta prošla zbog mene. Zapravo sam ja taj koji je sve držao na svojim leđima i ćutao o tome."

- ,,Nemaš pojma koliko sam srećna što se razvodimo."

- ,,Veruj mi, i ja sam sada. I samo da ti kažem, kuću ću prepisati na decu. Ti ćeš biti njihov staratelj i vlasnica kuće do njihovog punolestva, posle toga kuća pripada njima . Ostaviću ti i tvoj auto. Ali za sve ostalo ćeš se sama snalaziti. Nemam više razloga da te izdržavam. Za svoju decu ću sve učiniti, ali sa tobom više ništa nemam."

GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*Where stories live. Discover now