- ,,Aleksandre, novinari su stigli." , kaže mi Elena.
- ,,Hajde i ovo da otarasimo." , ušao sam u salu. Ovo će biti konferencija za novinare. Dobil su moju pisanu izjavu. Potvrdiću istinu što se tiče cele ove sitaucije i zatvoriti ovu priču.
Seo sam za veliki sto, ispred je bilo desetak novinara. Elena je sela odmah do mene sa desne strane, a sa leve strane vlasnik naše firme.
- ,,Nagovarali su me na ovaj razgovor i pristao sam da prvi i poslednji put pričam javno na ovu temu. Svi vi znate da ja nikada ne dajem nikakve intervjue, ne gostujem po televizijama i slično. Sve je to s razlogom, naravno."
- ,,Vašim redakcijama smo poslali pisanu izjavu gospodina Dimitrova. I zahvaljujemo se što ste to objavili. Sada vam dajemo priliku da postavite sva pitanja koje imate i da mi završimo sa ovom temom." , nadoveže se Elena na moje reči.
- ,,Da li ste ikada i na tren pogledali na drugačiji način, sada već, vašu bivšu radnicu?" , upitala je jedna novinarka.
- ,,Ja sam sebi svoju sreću odavno našao. Sledeće pitanje."
- ,,Kako komentarišete slike? Zar slike nije očigledno da je ipak nečega bilo?"
- ,,Bio sam pod dejtstvom alkohola. Sa druge strane, njen zadatak je bio očigledan. Dalje neću komentarisati."
- ,,Bilo bi u redu da ne prelazimo neke granice. Pred vama nije neki rijaliti učesnik ili šta slično već ugledni advokat koji je ponovo pre par dana pokazao zašto je najbolji." , kaže vlasnik firme.
- ,,Da li je istina da ćete se razvesti sa ženom zbog ovoga?"
- ,,Naravno da ne. Imate li vi neko drugo pitanje, koje ne uključuje moj privatni život? Neko pitanje vezano za to što je kriminalac poput Hasima u zatvoru?" , svi su gledali u pod ,,Onda ovde završavamo. Ljudi će uvek verovati u ono što žele da veruju, zato mi je dosta pravdanja. Hvala i doviđenja." , rekavši ovo izašao sam.
Nina, Aleksej i ja smo imali dogovor da izađemo negde posle konferencije. Oni su odabrali neki restoran i tamo smo se našli.
- ,,Gledali smo te preko TV-a, bio si odličan." , prokomentariše Aleksej.
- ,,Još samo da mi vaša majka poveruje."
- ,,Da li znaš da je počela da radi?"
- ,,Alina?" , pitam iznenađemo. Ona je studirala ekonomiju. I naravno, skroz sam bio saglasan sa tim da ako želi da radi. Međutim, posle je rodila decu i nije želela. Posvetila se deci i to se tu završilo.
- ,,Da. Zar ti nije rekla?" , pita Nina začuđeno.
- ,,Nismo se videli od onog dana kada mi je rekla za razvod. Zvao sam je par puta, nije se javljala."
- ,,Neodgovorna je."
- ,,Slažem se sa Ninom. Još to nije sve, onaj njen novi kolega dolazi kod nas na večere i slično. Vala nervira me taj čovek. Drži majku za ruku, priča joj divne reči a na zidu stoji vaša slika sa venčanja."
- ,,Ko je taj čovek?"
- ,,A ne znamo vala. Ali ukoliko majka bude živela sa njim, mi ćemo sa tobom. U to budi siguran." , kaže Nina.
- ,,Mi se još uvek nismo razveli i ja nemam nameru da se razvedem."
- ,,Nemoj da se ljutiš, ali majka je izgleda odlučna." , Nina je spazila Maksima kada je ušao u restoran i pozvala ga za naš sto. Odustan sam sve vreme, pa mi ni njegovo prisustvo ne smeta. Nina i Aleksej ga čak i stricem zovu, ali očigledno da ja ne mogu to promeniti.
- ,,Kada ćemo upoznati tetke? One su bliznakinje. I Nina i ja smo blizanci."
- ,,Trenutno su van Rusije. Potrebno je vreme da sve dođe na svoje, ali čim dođe, obećavam vam upoznaćete ih. Inače, Aleksandre, saznao sam da je Irina napustila zemlju, dan nakon toga je njen bivši dečko je pokušao samoubistvo, u komi je."
- ,,Neka je napustila zemlju. I bolje za nju. Kakva psihopata je taj čovek, strašno."
- ,,Za par nedelja je moj i Aleksejev rođendan. Moraš doći na našu zabavu."
- ,,Ako Aleksandar nema ništa protiv, dolazim." , rekao je gledajući u mene.
- ,,Vidiš da te vole, nemam pravo da se bunim."
Na Aleksejevom i Nininom licu sam video zabrinutost, gledali su iza mojih leđa. Znači na vrata.
- ,,Tata, nemoj da se okrećeš." , iste sekunde sam se okrenuo i imao šta i da vidim. Alina sa nekim muškarcem, verovatno je to onaj kolega o kojim Nina i Aleksej pričaju. Izvali joj stolicu, glumi džentlumena i slično. Nisam mogao da izdržim ovo i ustao sam i otišao za njihov sto. Očigledno ima nešto među njima.
- ,,Aleksandre, otkud ti ovde?" , upita me Alina zbunjeno.
- ,,Došao sam ti reći da je tvoja porodica za onim tamo stolom." , kažem pokazivajući na sto za kojim sedim.
- ,,Tamo su samo moja deca i tvoj polubrat. Mi više nismo porodica Aleksandre."
- ,,Da nije ovaj čovek tvoja porodica?"
- ,,Možda jednog dana bude."
- ,,Još uvek si moja žena, nosiš moju burmu."
- ,,Razvešćemo se uskoro Aleksandre, mada ne vidim šta ej tu problem. I ti si spavao sa svojom asistetkinjom i sa mnom u isto vreme."
- ,,Je l' tako?"
- ,,Da."
- ,,Vidite, gospodine, nemojte da nam pravite problem vratite se na svoje mesto." , gospoodin zalizani progovoti.
- ,,Ti ćuti, Šiško. Pričam sa svojom ženom. Ne znam da li si svestan, ali malo pre si držao moju ženu za ruku, imaš sreće što ti tu ruku nisam polomio. Zato ćuti tu i ne iskušavaj moje strpljenje."
- ,,Evo ga advokat godine, divno Aleksandre. Ne možeš tako da mu pretiš."
- ,,Upravo sedi sa tobom za stolom, pridržava ti stolicu i tako dalje. Da li me ti zajebavaš? Šta pokušavaš da uradiš? Da me napraviš ljubomornim? Neću tako lako odustati od našeg braka."
- ,,Ne volim te više, shvati." , brecne se na mene.
- ,,Volela si me dvadeset godina i tvoja ljubav je nestala za mesec dana. Očekuješ da poverujem u to?"
- ,,Veruj ako želiš, ako ne želiš nemoj. Nije me briga. Sada prestani da praviš scenu, svi gledaju u nas."
- ,,Neće na ovome ostati Alina."
- ,,Je l' lep osećaj biti prevaren?"
- ,,Ideš jako nisko Alina. Ne mogu te prepoznati u ovih mesec dana."
- ,,Ti si uništio naš brak, ne ja."
- ,,Ja više ne znam šta da uradim da bi mi ti verovala."
- ,,Ne želim da verujem, želim da se razvedem od tebe. I što pre potpišeš papire, biće bolje."
- ,,Iskreno, ovo je jako lep osećaj." , skinuo sam burmu sa ruke i bacio na sto ,, Ukoliko želiš da bude gotovo, nek bude. Bacaš petnaest godina braka u vodu. Ali sama si izabrala, gotovo je."
YOU ARE READING
GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*
RomanceAleksandar Dimitrov je definicija savršenstva. Bez grešaka. Religiozan. Pun principa. Divan muž, još bolji otac. Advokat sa najviše dobijenih sporova u jednoj od najboljih advokatskih firmi u Rusiji. Uzor svim mladim studentima prava. Jednog dana d...