- ,,Znaš li ko je?" , prvo što sam čuo nakon što sam se javio na telefon. Dobro sam zapamtio glas ovog čoveka.
- ,,Onaj što poslednje dane provodi napolju."
- ,,Mnogo si ambiciozan. Ne valja ti to. Ne znaš šta znam o tebi."
- ,,Znam, Hasime, znam. Šta god radio nećeš uspeti. Dobijao si informacije o meni, pokušavao si na sve načine biti korak ispred mene ali to je nemoguće. Ti ne možeš biti korak ispred mene služeći se prevarama i lažima."
- ,,Ona mala se zaista zaljubila. Totalno pogrešno. Vidim, sve ti je rekla."
- ,,Jeste. Očekivao sam psihički jaču osobu od Irine, iskreno da ti kažem. Vidiš, na kraju je došla i sve mi priznala." , Hasim se nasmejao.
- ,,Kasno je sad. Već imam slike koje su dovoljne da ti unište život. Zato ti sada govorim, ne odustaneš li od spora, slike će biti objavljene. Šta će reći tvoja deca? Žena? Sve što si godinama gradio će propasti." , duša mi se kidala na samu pomisao ovoga što on priča. Šta će moja porodica misliti? Nina i Aleksej će prolaziti pakao u školi zbog ovoga. Ljudi vole skandale, danima ću biti na vestima. I na kraju, ni kriv ni dužan, u očima svih ću biti isti kao moj otac. Ne znam, ne znam šta da radim sada. Koliko god ja znao da ništa nisam imao sa Irinom, moj život će se znatno promeniti.
- ,,Upravo pretiš jednom od najboljih advokata u Rusiji, da ne budem skroman. Svestan si toga?" , trudim se da se držim dobro. Da Hasim ne shvati koliko je zapravo uspeo dobro da me natera da razmislim šta da radim. Moj život je sada u njegovom rukama.
- ,,Ma hajde, molim te? Nećeš me valjda zbog toga tužiti, imaš većih stvari od ovoga." , kaže ironično ,,Da se vratimo na temu. Zbog koga ćeš sve izgubiti? Zbog neke klinke na koju si pao. Ona je tvoja prva greška, gospodine Savršeni. Dobro sam ti ime dao. Kad mi rekoše pre nekog vremena da je Maksim našao advokata, ja sam se samo nasmejao. Pomislio sam, ma šta mi ko može. Pomislio sam da si običan advokat kom ću naći neku aferu i da mi ni tužbu nećeš poslati. Međutim, meni onda rekoše da ništa loše o tebi našli nisu. Tad sam te prozvao Gospodin Savršeni. I rekao sam mojim ljudima da nađu devojku zbog koje ćeš prestati biti tako savršen."
- ,,Ti zaista misliš da ću ja odustati od suđenja? Irinu mogu da tužim za sve informacije što ti je dala, za to što me je slikala bez moje dozvole i za još mnogo toga. Ona će sve onda morati da prizna. Zar zaista misliš da ću ja odustati?"
- ,,Hoćeš. Pričaj šta hoćeš, mala Irina je postala tvoja slabost onog dana kad si je spasao od njenog dečka. Znam da je nećeš tužiti. Ne možeš prosto."
- ,,Hasime, uživaj u poslednjim danima na slobodi." , planirao sam prekinuti vezu.
- ,,Gospodine Savršeni, reći ću ti još nešto pa ću te onda ostaviti da proklinješ dan si dozvolio Irini da ti uđe u srce, na bilo koji način. Zapamti jednu stvar, niko na svetu nije savršen. Ti si dugo bio. A onda sam ja našao tvoju slabu tačku. A to je dobrota. I znaj da jedna greška uništi sve dobre stvari koje si nekada uradio. Ti više ni u čijim očima nećeš biti ono što si bio, bez obzira što je ovo tvoja prva greška. Takođe, mislim da treba da počneš tražiti novu ženu." , ponovo se nasmejao ,,Imaćeš mnogo problema, ali znaj da ti te probleme ja mogu rešiti brzinom svetlosti. Javi mi tvoju odluku najkasnije do večeras."
Šta mislite, šta je najpametnije da Aleksandar uradi? Da se podvrgne ucenama i izgubi sebe? Ili da padne u očima svih ljudi, pre svega u očima svoje porodice? I spase živote svojih sestri za koje je tek saznao? Ili da ipak pokazi sve svoje principe i izgubi sebe u smislu toga da više sebe neće smatrati advokatom jer bi tako izdao svoju profesiju? 🤔
ВЫ ЧИТАЕТЕ
GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*
Любовные романыAleksandar Dimitrov je definicija savršenstva. Bez grešaka. Religiozan. Pun principa. Divan muž, još bolji otac. Advokat sa najviše dobijenih sporova u jednoj od najboljih advokatskih firmi u Rusiji. Uzor svim mladim studentima prava. Jednog dana d...