ALEKSANDAR
Budim se sa velikim bolom u glavi. Pogledam na sat, prošlo je podne. Ja kasnim na posao. Nemam pojma otkud ja ovde. Nemam običaj da spavam u stanu. A još manje pojma nemam zašto sam bez majice. Nikada ne spavam go. Čujem nečije korake po kuhinji. Odmah ustanem iz kreveta i u kuhinji zateknem ni manje ni više, Irinu. U mojoj košulji.
- ,,Irina šta ti radiš ovde?" , sipala je kafu u jednu veliku šolju i uvalila mi u ruke.
- ,,Pre nego što pitaš, odmah ću ti reći, ništa se nije dogodilo među nama. Juče se nisi osećao dobro, popio si malo više i dovela sam te ovde jer nisi želeo da te porodica vidi u takvom stanju." , objasni mi. Ja se i dalje čudim kako sam bez majice i kako ona nosi moju košulju. Irina kao da je pročitala moje misli ,,U pitanju je nesporazum. Juče si prosuo nešto po sebi, i zaspao bi mokar da ti nisam skinula košulju. Ja nosim ovo tvoje zato što je tvoj tuš u kabini jako zajeban. Isprskala sam se. Zato sam obukla nešto tvoje, nadam se da mi ne zameraš." , ne sviđa mi se ovo uopšte. Da je neko ovde, sa strane bi sve pogrešno izgledalo.
- ,,Koliko sam ja popio? Ne sećam se. Ne dešava mi se ovako nešto." , doslovno lomim glavu ne bih li se nečeg setio, ali ništa.
- ,,Nisam brojala."
- ,,Irina, nisi trebala da ostaješ ovde celu noć. Hvala za sve što si učinila, ali nije trebalo. Sigurno bi se nekako i sam snašao."
- ,,Ne bih baš rekla. Izgledao si baš loše. Jesi li gladan?" , odmahnuo sam glavom ,,Čudno je da nisi gladan. Davno je prošlo vreme doručka."
- ,,Čudno je što ti sada u mojoj košulji meni spremaš da doručkujem." , bio sam strog. I ne kajem se. Nije trebala da ostane ovde.
- ,,Izvini. Ako želiš odmah ću otići."
- ,,Ne, ja idem. Svakako se ponašaš kao da je ovo tvoj stan." , vidim da sam je povredio ovim rečima, ali iznerviran sam. Ovo izgleda totalno glupo sa strane. Šta da je kojim slučajem Alina došla ovde? Ispao bi švalerčina poput svog oca. A ništa mi ne bi teže palo od toga.
Otišao sam se istuširati i presvući i kada sam se vratio, moja košulja je bila na ugaonoj, a na stolu je stojala poruka Izvini.
IRINA
Gospodinu Olegu sam predala intimne Aleksandrove i moje slike. Slikala sam ih dok je spavao. Skinula sam mu košulju sinoć, i napravila nekoliko slika dok ležim gola pored njega. Mislim da će ovo Olegu biti dovoljno.
Oleg je pregledao slike zadovoljno. Na njegovoj faci se moglo videti zadovoljstvo i sreća. A meni u grlu neka gnedla stoji. Znam da je sve ovo laž. Dobro znam čije je ime celu noć buncao. Šta mi znači ovo? Baš ništa.
- ,,Svaka čast, Irina. Na kraju je i Aleksandar Dimitrov pao na tvoju harizmu. Mi ćemo ispuniti naš deo dogovora, dobićeš novo ime i moći ćeš otići u drugu državu, daleko od momka psihopate. Preostali novac će kroz par dana leći na tvoj račun." , iskreno, ove reči me nisu tešile. Kao da mi sada nije bitno ništa. Osećam se da sam izneverila Aleksandrovo poverenje. Oni će pokušati da ga ucene za ove slike, sigurno, i njemu će onda sve biti jasno.
- ,,Šta će sada da bude sa Aleksandrom?"
- ,,Ili će odustati od suđenja i ubediti Maksima u to, ili će slike biti objavljene. Cela Rusija će saznati da je Aleksandar Dimitrov prevario svoju ženu. Već sada vidim natpise u novinama, krv nije voda, lažni moralista.. i tako dalje."
- ,,Nemojte da objavljujete slike u novine." , povikala sam ,,Aleksandru je njegovo ime sve na svetu. Ako bi izgubio ugled on bi bio uništen. Takođe i njegova porodica... Šta će oni misliti?"
- ,,Pa mi to i želimo. Zato je Aleksandru bolje da odustane od suđenja. On je svakako jedini advokat koji je otišao ovoliko daleko. Mnogo blizu je toga da gospodin Hasim ode u zatvor. Niko to nikada do sada nije uradio. I zato on mora da odustane od toga."
- ,,Nisam baš sigurna da će Aleksandar odustati od suđenja zbog ovoga." , kažem iskreno. Za ovo kratko vreme sam videla koliko je njemu posao važan.
- ,,Njegov izbor. Hasim će onda završiti u zatvoru, a Aleksandar Dimitrov će izgubiti porodicu i ime."
STAI LEGGENDO
GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*
Storie d'amoreAleksandar Dimitrov je definicija savršenstva. Bez grešaka. Religiozan. Pun principa. Divan muž, još bolji otac. Advokat sa najviše dobijenih sporova u jednoj od najboljih advokatskih firmi u Rusiji. Uzor svim mladim studentima prava. Jednog dana d...