25 deo

810 50 4
                                    

- ,,Kose ću da čupam, noge da lomim, oči da vadim, krv da pijem. Sve da joj jebem." , sikće besno Elena.

- ,,Daj smiri se, trudna si."

- ,,Ona će da dođe u tvoju kancelariju i da informacije iznosi. Sve li joj jebem, izvini Nina što psujem, situacija je kritična."

- ,,Tata je u pravu, smiri se, pozliće ti."

- ,,Jaaaoj, bolje da mi ona fufica ne izlazi na oči. Teško njoj ako je vidim."

- ,,I ona je samo obična marioneta, nije vredna bilo kakvog razgovara sa njom." , kažem Eleni koja me pogleda popreko.

- ,,Suđenje je još malo. Jedva čekam to da se završi. A onda ćemo da lepo očistimo tvoje zlatno ime. Ne može niko mog šefa da naziva švalerčinom, jer ga ja dobro znam."

- ,,Daj sedi, nemoj da nam se porodiš ovde." , poslušala me je i sela pored Nine.

- ,,Šta kažu društvene mreže?" , pita Elena Ninu.

- ,,Doslovno svi pričaju o tati ali ne treba to da ga zanima." , kaže Nina i ostavi telefon.

- ,,Kakva je situacija sa Alinom?"

- ,,Ljuta je i dalje."

- ,,Ja vas ostavljam." , kaže Nina te ustane.

- ,,Gde ćeš?"

- ,,Izaći ću u kafić sa drugaricom."

- ,,Ne znam koliko je to pametno. Zbog ove situacije.."

- ,,Tata ne zanima me sta će drugi reći. Ja znam istinu, meni si najbolji na celom svetu." , zagrli me te se ode obući i nakon toga izađe iz kuće.

- ,,Draža mi je od Alekseja. Pametnica mala." , kaže gledajući Ninu, kroz prozor, kako odlazi ,,Al nemoj to da kažeš Alekseju."

- ,,Neću, ne brini."



MAKSIM

Aleksandar mi se ne javlja na telefon. Znam da je to zbog svega ovoga što se dogodilo. Ispalo je sve kako ne treba. Ne znam, možda je imao nešto sa onom malom ali Hasim je sigurno taj koji je kriv što su slike izašle u javnost. Samo se nadam da nije odustao od suđenja.

Samo sve ovo da prođe, verujem da ćemo Aleksandar i ja naći neki zajednički jezik. Možda će biti teško u početku, ali ipak smo braća. Ja sem njega više rodbine nemam. Sofija i Staša će biti baš srećne kada saznaju da imaju još jednog brata i da ih je upravo taj brat spasao iz ruku Hasima. Znam da će biti preteško. Znam da su proživele pakao tamo, ali ćemo sve prebroditi zajedno. Možda i Aleksandar i njegova porodica budu tu. Možda ipak budemo svi zajedno jedna velika porodica.

Slučajnost, upravo je Aleksandrova ćerka ušla u kafić zajedno sa drugaricom. Moja bratanica. Ja sam stric. Jako čudno, ali lepo. Devojčica mi se javila, nasmejala se, seća me se iz Aleksandrove kancelarije. Tad sam rekao da je lepša od Alekseja. I zaista jeste. Veliki sam protivnik toga da momci puštaju kosu, pa doslovno rep da veže može. Mišljenje mi je možda površno ali je ipak moje. Ali ipak mislim da ću imati dobar odnos sa tim momkom, bez obzira na njegovu frizuru.

Približio sam se šanku kako bih uzeo piće. Jedan momak je prišao i provocirao Ninu zbog Aleksandra. U početku je ćutala, ali kada je prešao granicu, rekla mu je svašta. Dečko to nije mogao podneti i počeo je da viče na devojčicu. O Bože ludaka. Naravno da sam se umešao, pre svega Nina je moja bratanica, a drugo ovo je moj kafić. Ne može da mi glumi nekog gangstera ovde.

- ,,O čemu se ovde radi?"

- ,,Gospodine, ne mešaj se. Omladina razgovara. Idi čitaj novine."

- ,,Jadno. Pogledaj u ovog gospodina, nikada nećeš biti poput njega jer nemaš muda. Da ih imaš ne bi sada vikao na mene ovde i napadao me jer ne želim ništa sa tobom. Bolesno. Još mi oca vređaš, kao poslednji slepac." , iskolačio sam oči. Nije baš odgovor u skladu sa njenim godinama, ali Bože moj. Momčić je lupio rukom o sto i podigao ruku na Ninu. Istina boli. Uhvatio sam ga za istu ruku i vratio nazad. Jako sam ga stisnuo.

- ,,Nemoj da ti sada iščupam ovu ruku pa da ideš vrljav." , momak se zacrveneo a Nina me gledala uznemireno. Pustio sam ga i odmah je izjurio napolje.

- ,,Poneli ste se upravo poput njega."

- ,,Šta sam trebao da uradim?"

- ,,Mogli ste mu polomiti ruku, duplo ste stariji. Inače, ja umem sama da se branim.". ova je ista Aleksandar. Jezik predugačak.

- ,,Sad ću ja da pozovem tvog oca da dođe po tebe."

- ,,Moj otac ima dovoljno problema."

- ,,Ti baš hoćeš da on mene posle goni za to što ga nisam danas pozvao. Kao da ga ne znaš." , izvadio sam telefon i pozvao ga. Zajedno sa Ninom sam čekao da dođe.

- ,,Nina, šta se dogodilo?" , kada je došao odmah ju je to pitao.

- ,,Mislim da Nina treba reći ime onog dečaka, i da ti onda posetiš njegove roditelje kako bi ga naučili kako se ponaša prema jednoj devojci."

- ,,Je l' ti je nešto uradio?"

- ,,Ne. Sve je u redu. Ako mi ne veruješ, pitaj Megi." , kaže misleći na drugaricu pored nje ,,Uostalom, gospodin Maksim je preterao u ponašanju. Nije trebao da ga uhvati onako za ruku. On je maloletnik i lagano može da ga tuži zbog nasilja."

- ,,Ne brinem se jer imam brata, najboljeg advokata u Rusiji." , kažem kroz smeh. Vala jeste tako. A i sa razlogom sam momka napao. Aleksandar me je pogledao popreko. Kunem se, ispala mi je iz usta rečenica. Nisam to hteo reći. On očigledno nikome nije rekao za mene i moje sestre.



GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*Where stories live. Discover now