16 deo

815 54 8
                                    

I dok mi je Elena tako držala predavanje, ubrzo je došla i Nina. Danas je dan za posete, rekao bih. Ali dobro je što je Nina došla, Elena neće pričati pred njom o meni i Alini. Pozdravila je mene i Elenu i sela do Elene.

- ,,Nina, drago mi je što si došla." , pogledao sam u sat ,,Međutim, zar ovo nije vreme škole?"

- ,,Došla sam da razgovaramo. Važno je."

- ,,Hoćete da vas ostavim same?"

- ,,Ne, teta Elena. Nemam problem sa tim da ovo pričam pred tobom. Ti se računaš kao tatin najbolji prijatelj."

- ,,Nina, o čemu se radi? Da li postoji neki problem?" , malo me brine Ninin ton.

- ,,Da, postoji. Mislim da je vreme da ti i majka rešite svoje probleme jer sve više i više tonete."

- ,,Nina, da li si ti zbog toga izostala danas iz škole?"

- ,,Da, jesam. Vreme je da rešite probleme koje imate."

- ,,To je između mene i tvoje majke. Nije u redu da se mešaš."

- ,,I ja sam mu rekla, Nina, rekla sam mu da je vreme da se reše ti problemi više." , kaže Elena. Začulo se kucanje na vratima i ušla je Irina. Spasla me. Hvala joj.

- ,,Suđenje će biti sledeće nedelje. I gospodin Maksim je ispred vrata, želi sastanak." , pa šta je ovo danas? Samo me presednik još ne želi videti danas.

- ,,U redu, Irina. Neka uđe." , pratim Elenu. Kao da je alergična na Irinu. Irina je izašla i Maksim je ušao.

- ,,Da li si čuo vesti?"

- ,,Upravo malo pre." , tada je Maksim spazio Elenu. I odmah seo sa druge strane.

- ,,O gospođo Elena, jako mi je drago što vas vidim. Definitivno falite ovde."

- ,,Gospodine Maksim, vi kao da ste ovde ceo dan."

- ,,Skoro." , tada je pogledao u Ninu i dodao ,,I ćerka ti je tu. Moram reći da ti je ovo dete lepše. Ne znam šta znači tvom sinu da pušta kosu. Treba da se zna ko je muško a ko žensko. Njega kad vidiš sa neke razdaljine ne znaš da li je dečak ili devojčica."

- ,,Maksime, pričaš o mom sinu. Kontroliši se malo."

- ,,Samo kažem, ne vređaj se odmah." , zakolutao sam očima. Samo što pre ovo da se reši i da ga više ne viđam. Nina i Elena su ustale i rekle da idu. Dobro, bar neće više da pričaju o meni i Alini. Čim su njih dve izašle, Maksim me je pogledao ozbiljno.

- ,,Do suđenja, nemoj ni slučajno da ti porodica bude bez zaštite. Hasim će uraditi sve da te spreči da dođeš tog dana."

- ,,Zašto misliš da bilo ko sme da dira moju porodicu?"

- ,,Ni moju niko nije smeo da dira, pa šta se dogodilo? Niko me nije ni pitao ništa, a zagorčali su im život. Zato ti kažem, čuvaj ih."

- ,,Da li ti misliš da sam ja glup Maksime?"

- ,,Ne."

- ,,Kako ti misliš da sam ja opstao do sada? Ti misliš da je Hasim prvi kriminalac sa kojim se bakćem? Zar ti misliš da je posao advokata jednostavan? Zar zaista misliš da mi niko nikada nije pokušao nauditi, ili mojoj porodici?"

- ,,Sigurno da da.."

- ,,Šta misliš kako sam saznao da ti poslao ljude da, tobože, čuvaju moju porodicu?"

- ,,Ja sam ti rekao."

- ,,Znao sam i pre toga."

- ,,Znači da si im ti već obezbedio zaštititu?"

- ,,Naravno. I pre Hasima. Samo što to moja porodica ne zna. I ne želim da znaju."

- ,,Dobro. Kako ti kažeš. Ja se samo brinem za tvoju porodicu."

- ,,Nema potrebe, Maksime. To je moja porodica, ja brinem o njoj."

- ,,Ti si moje sestre spasao iz pakla. Ti ćeš oterati Hasima u zatvor. Dužan sam ti večno." , čudan je danas nešto. Ne razumem zašto.

- ,,Ja sam advokat, sećaš se? To je moj posao za koji sam plaćen."

- ,,Ti meni nisi samo advokat, znaj to. Ti si moj brat Aleksandre. Do neba ti hvala za sve."

- ,,Nema potrebe da mi se zahvaljuješ."

- ,,Postoji nešto što ti moram reći." , kaže nesigurno.

- ,,Ne razumem?"

- ,,Sve u svoje vreme."

- ,,Maksime, slušaj me dobro sada, ukoliko postoji nešto što će ugroziti ovaj slučaj sa Maksimom, odmah mi sada reci. Ili odustajem." , rekao sam direktno.

- ,,Polako. Ovo nema veze sa Hasimom."

- ,,Nego?"

- ,,Znaš da deca ljudi koji imaju blizance, imaju ozbiljne procente mogućnosti da će i oni jednog dana dobiti blizance?"

- ,,Ne razumem zašto me ovo pitaš. Kod mene to baš nije slučaj, u mojoj porodici niko nije imao blizance pa sam ih ja dobio. Koliko znam, ni u Alininoj porodici niko nema blizance pa smo ih mi dobili. Očigledno to kod nas nije slučaj. Ne  razumem uopšte zašto me to pitaš."

- ,,Ja imam sestre bliznakinje."

- ,,Kakve to veze ima sa mnom?"

- ,,Razmisli sam." , ustao je i izašao.

GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*Onde histórias criam vida. Descubra agora