ALEKSANDAR
Izašao sam iz kuće besan kao ris. O Bože, dokle smo nas dvoje stigli. Ne pamtim kada smo se ovolilo svađali. Morao sam malo popusiti kravatu jer sam osećao kao da ću se ugušiti. Maksim mi je poslao lokaciju gde ću se naći sa njim. Razgovaraćemo o narednim koracima, a onda idem u firmu jer imam da završim neka dokumenta. Večeras mi nema spavanja.
Kada sam stigao ispred restorana, Alina me je pozvala, vala da nemamo decu ne bih se javio sada. Ali ko zna, možda je nešto vezano za Ninu i Alekseja. Zato sam se odmah javio.
- ,,Halo?"
- ,,Gde si otišao i kada se vraćaš?"
- ,,Alina, smešna si trenutno."
- ,,Odgovori mi."
- ,,Neću ti odgovoriti jer se ponašaš detinjasto."
- ,,Ideš kod te tvoje ljubavnice, zar ne?" , počeo sam se smejati cinično.
- ,,Definitivno ne znaš šta pričaš."
- ,,Očigledno je. Našao si drugu zar ne?"
- ,,Vidi, prekidam vezu sada jer nemam vremena za gluposti."
- ,,Večeras nemoj da se vraćaš kući."
- ,,Neću." , rekao sam drsko i prekinuo.
Ušao sam u restoran i seo za Maksimov sto. Ovaj čovek je jako čudan, ceo restoran je bio prazan da bismo mi mogli da se sastanemo. Kao da se nismo mogli negde drugde naći. Prišao je konobar, kako bih ja naručio.
- ,,Kiselu vo.."
- ,,Njemu dupli viski. Žile na vratu su mu iskočile koliko je besan."
- ,,Ne, samo kiselu." , konobar je otišao.
- ,,Šta je bilo? Problemi u raju?"
- ,,Ne lupetaj gluposti. Ne mešaj se u moj privatni život." , rekao sam oštro.
- ,,Zaista ti treba dupli viski." , smireno odgovori.
- ,,Zašto smo se našli ovde?"
- ,,Gladan sam. Uskoro mi stiže hrana. Hoćeš ti nešto da jedeš?" , odmahnuo sam glavom.
- ,,Da pređemo na stvar. Jurij će priznati da je Danilovo ubistvo naručeno."
- ,,Znam to već. Porodica mu je u Turskoj."
- ,,U zatvoru ima poseban režim. Već sutra započinjemo proceduru."
- ,,Da li mogu tvoje sestre da svedeče protiv njega?"
- ,,Ubio bi ih."
- ,,Ne može ih ubiti iz zatvora."
- ,,Šta ako ne uspemo da ga strpamo u zatvor?"
- ,,Uspećemo. Ponovo se otvara slučaj tvoje majke. Takođe, želiš li novac od njega? Ako to ne napišemo u tužbi, sud nije u obavezi da traži novac. Možeš dobiti ozbiljan novac. Ukoliko ti je to važno."
- ,,Novac imam. Samo želim da on trune u zatvoru i da se moje sestre vrate kući."
- ,,Večeras sastavljam tužbu. Tvoje sestre su obe punoletne i sud će sigurno tražiti da svedoče. Moraju reći istinu, inače od ovoga ništa."
- ,,Kako da one uopšte dođu do suda čoveče? Ti misliš da će ih on pustiti. Ponašaš se kao da pričam kineski." , konobar je doneo Maksimovu hranu kao i moju kiselu vodu.
- ,,Biće zaštićeni svedoci."
- ,,Ubiće ih, neće im to dozvoliti."
- ,,Rekao si da je jedna udata?"
- ,,Da."
- ,,Sutra ćemo ih izvući uz pomoć policije. Rekao si da ih maltretiraju. Na osnovu toga ćemo ih izvući."
- ,,Korupiranih ludaka. Zajebavaš li se ti?" , zakolutam očima. Znam o čemu pričam.
- ,,Inspektor policije, nije korumpiran."
- ,,Kako možeš biti tako siguran?"
- ,,To je moj šurak. Alinin rođeni brat."
- ,,Vidi, razgovaraću sa sestrama. Ali ukoliko vest dođe do Hasima, obe su mrtve pre zore. Nemoj da se igraš zato." , kaže pretećim tonom.
- ,,Maksime, ne razgovaraš sa nekim jadnikom. Znam dobro svoj posao. Verujem svom šuraku, i sve će proći kako treba. Nemoj da se čuje od tebe."
- ,,Ne lupetaj. Verujem svojim ljudima."
- ,,I ja svojim." , ispio sam kiselu vodu i ustao ,,Obavezno razgovaraj sa sestrama. Sutra ću otići zajedno sa policijom po njih. One su punoletne, i ukoliko ne pođu svojom voljom, policija nema osnova da ih odvede."
Nakon viđenja sa Maksimom sam otišao u firmu. Sastaviću tužbu za Hasima. Zatekao sam Irinu kako sedi za svojim mestom. Pogledao sam na sat, prošlo je jedanaest, zašto ona nije otišla kući? I ona se, takođe, iznenadila što me vidi.
- ,,Mislim da je tvoje radno vreme odavno prošlo."
- ,,Kao i vaše."
- ,,Sastaviću tužbu za Hasima. Zašto ti nisi otišla kući?"
- ,,Ostala sam da završim par dokumenata."
- ,,Dobro." , otvorio sam vrata svoje kancelarije.
- ,,Želite kafu?"
- ,,Može, ponesi i sebi ako želiš. Prijaće mi društvo." , rekavši ovo ušao sam.
Nakon desetak minuta, došla je i Irina. Sa dve kafe. Rekao sam joj da sedne, ako želi. Tako je i uradila.
- ,,Sa čim tačno napadamo Hasima Lebakija?"
- ,,Sa mnogo dokaza. Kada napišem tužbu, stiće će mu i sud će odrediti datum ročišta."
- ,,Na šta tačno idemo?"
- ,,Što duža robija, obzirom na njegove godine nećemo tražiti doživotnu."
- ,,Da li se plašite?" , nasmejao sam se.
- ,,Čega Irina?"
- ,,Hasama. Kažu da je jako opasan."
- ,,Neka se on plaši."
- ,,Čula sam da niste nijedan spor izgubili. Kako biste podneli ako izgubite spor?"
- ,,Ne postoji spor koji ću izgubiti. Hasam je svoju sudbinu sam zapečatio ilegalnim poslovima koje je radio." , Irina je obišla krug i naslonila se na moj sto. Doslovno mi se nudila na tacni sada, tako mi se činilo.
- ,,Izgledate umorno." , kakav je to ton. Je l' ona upravo flertuje sa mnom ili mene umor stiže pa ludim.
- ,,Malo." , rekao sam odsutno i trudio se da ne gledam u njene gole noge dok ih ona besramno nudi.
- ,,Irina, mislim da bi trebala da se vratiš tamo." , i ustala je, međutim novi potez me je još više šokirao. Sela mi je u krila, i opkoračila me. Stavila je svoju ruku, ni manke ni više, nego na moje međunožje. Gledala me je ravno u oči i njen pogled kao da mi je govorio da me moli da je jebem.
Uhvatio sam je za ruku koju je držala na mom međunožju i sklonio je. Zatim me je poljubila. Uhvatio sam je za stuk i podigao na sto. Njena kratka suknja se povukla. Irina se doslovno lepila za mene. Pogledao sam je ravno u oči i rekao ,,Irina, spakuj svoje stvari i ne dolazi na posao sutra." , zatim sam se odmakao od nje i došao do vrata te ih otvorio Irini.
YOU ARE READING
GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*
RomanceAleksandar Dimitrov je definicija savršenstva. Bez grešaka. Religiozan. Pun principa. Divan muž, još bolji otac. Advokat sa najviše dobijenih sporova u jednoj od najboljih advokatskih firmi u Rusiji. Uzor svim mladim studentima prava. Jednog dana d...