14 deo

884 58 2
                                    

Uveče tog dana sam otišao do kuće po decu. I Alina je pošla sa nama. Naravno da mi to nije smetalo, neka ide zbog dece. Ali, što se mene tiče bilo mi je svejedno bila ona tu ili ne. Udaljili smo se jedno od drugog, a ona toga nije svesna. Misli da će sve preko noći da se reši. Ubija me sve ovo u vezi Hasima, mislim da nikada nisam imao teži slučaj, a onda dođem kući i kreće ubijanje kod kuće. Sa pitanjima šta je na košulji i tako dalje. Da je pitala normalno, objasnio bih. Na kraju pominje i moju majku. Ne znam sa kojim pravom.

Film me je samo ubio u pojam još više. Uopšte nisam bio opušten i sve vreme sam razmišljao o Hasimu i njegovom sledećem koraku. Maksimove sestre su zaštićeni svedoci, čekamo još tačan datum suđenja i da se ovo više završi. Sa druge strane, deci i Alini se film baš svideo.

U toku puta povratka do kuće su sve vreme pričali o utiscima. Sad kad bi me neko pitao ko su glavni likovi, znao ne bih.

- ,,Kako se tebi svideo film, tata?" , trgnem se iz svog razmišljanja na Ninino pitanje.

- ,,Onako." , odgovorim kratko.

- ,,Ja mislim da bi bilo bolje da smo ipak gledali neki horor.." , prokomentariše Aleksej. Ja sam se ponovo isključio iz razgovorao i utonuo ponovo u svoje misli.

Legao sam u krevet pre Aline, jednostavno ne želim da pričamo. Imamo o čemu, ali rano je za taj razgovor. I ona je takođe legla i suzbila se uz mene. Zatim me je počela ljubiti po vratu.

- ,,Umoran sam Alina, želim da spavam." , kažem iskreno. Odmah se odmakla posle mojih reči.

- ,,Jesi li siguran da se ovako ponašaš samo zbog toga?"

- ,,Da." , rekoh te se okrenem na drugu stranu.

- ,,Daj spusti loptu više, Aleksandre. Izvini zbog mog ponašanja. Nisam trebala da sumnjam u tebe. Nije ni bitno otkud oni tragovi šminke po košulji, znam da me nikada ne bi prevario." , ćutao sam i pokušavao zaspati. Zaista. Međutim ona je nastavljala da priča ,,Takođe izvini i zbog Romana."

- ,,Šta će da promeni tvoje izvini? Deca su se sada navikla na Romana. Imaju sliku o njemu kao o savršenom dedi, ali znaj da se meni sutra nešto desi, bio bi uz vas dok se novac ne potroši, a onda bi vas ostavio da se mučite. Ne mareći ni za šta." , napravio sam pauzu i dodao ironično ,,I to mi je neki deda."

- ,,Zašto ne daš još jednu šansu svom ocu?"

- ,,Zar moramo iznova i iznova da ponavljamo ovaj razgovor?" , namestio sam se u sedeći položaj ,,To je moja odluka. Ne zameri, ali ti si imala savršeno detinjstvo i sjajnog taticu, zato mi ne pominji ikakve oprošaje. Nemaš ti pojma kroz šta smo sve prošli zbog njega."

- ,,Razumem sve, samo.." , prekinuo sam je.

- ,,Ne razumeš, Alina, ne razumeš. Da razumeš ne bi ga dovodila u kuću i ne bi me sto puta pitala zašto mu ne oprostim. Nikada mu neću oprositi. Moja majka je ležala bolesna u jednoj sobi, dok je on u drugoj sobi jebao neke prostitutke. To mu nikada neću oprositi."

- ,,Aleksandre, da bi nastavio dalje, prošlost moraš ostaviti za sobom."

- ,,Ja sam prošlost ostavio, ali ona mene nije. Roman se uvek nekde vrti oko nas i to zbog tebe i tvoje velikodušnosti." , rekao sam drsko.

- ,,Dobro više! Pređi preko toga, pogrešila sam i šta sada?"

- ,,Tri meseca si ga dovodila u kuću dok mene nije bilo. Da su u pitanju dani pa da kažemo to je greška, ali ti si nedeljama tog čoveka puštala u našu kuću. Još si mu davala novac koji ja zarađujem. Lagala si me sve vreme. Pitao sam se zašto deca toliko vole Romana, nisam imao pojma da su toliko vremena provodili sa njim u našoj kući. O čemu mi pričamo ovde Alina? To nisu neke sitne greške preko kojih se može tek tako preći."

- ,,A dobro, šta je sa košuljom onda i tvojim lažima?"

- ,,Ja tebe nisam lagao. Naprotiv, što se tiče košulje ništa ti nisam ni rekao." , podsetim je.

- ,,Kako god. Možda je vreme da mi kažeš sada."

- ,,Ovo što ti sada radiš je jako ružno i nisko."

- ,,Ne razumem?"

- ,,Pričamo o tvojim greškama, a onda pominješ košulju iako znaš da te nisam prevario. I ukoliko te već zanima, Irinina šminka je ostala."

- ,,Izvini, šta ona ima tebe da grli?" , pitala je šizično.

- ,,Zahvalna je zbog onog što sam učinio i eto. Mada ne znam, devojka se jako čudno ponašala i neki drugi put." , spremao sam se reći joj za ono što se dogodilo.

- ,,Sutra ćeš joj odmah dati otkaz." , i odustao sam posle njenog tona.

- ,,Izlive ljubomore ostavi za drugi put." , uzeo sam jastuk i krenuo ka vratima. Definitivno ne mogu ovde da spavam.

- ,,Daj bre Aleksandre, dokle smo mi ovo dogurali. Zašto ovo činiš? Daj da rešimo sve razgovorom. "

- ,,Kada laž uđe u kuću, poverenje izlazi kroz prozor. Svesna si toga, zar ne? Ne osećam se kao da si moja supruga kojoj sve mogu reći. Nažalost ne. Čas se ponašaš kao ljubomorna klinka, čas sve razumeš, čas okrećeš priču i rako ukrug. I sve to na stranu, Alina. Ti si mene lagala, i zbog tebe su rane koje sam godinama lečio ponovo počele da krvare."





GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*Where stories live. Discover now