11 deo

852 55 3
                                    

ALINA


Kada se Aleksandar vratio kući, pozdravio se sa decom i odmah otišao u radnu sobu. Očigledno je da ne želi da budem u njegovom prisustvu. Znam da nisam trebala da mu radim iza leđa, ali šta da radim. Sa jedne strane su me deca pritiskala jer su želeli dedu, a sa druge strane Roman koji se kune da se promenio.

- ,,Šta je sa tobom i tatom?" , pita Nina.

- ,,Očigledno nije prešao preko majčine izdaje." , kaže zajedljivo Aleksej ,,Ja sam lepo rekao da se viđamo napolju sa dedom, jer svi znamo kakav je otac po pitanju dede. I eto sad."

- ,,Ne glumi pametnjakovića." , odgovori mu Nina.

- ,,Ako se razvedu, Nina ćemo da krivimo." , kaže u šali. Nina odmah zakoluta očima. Ovo što je Aleksej rekao, čak i u šali, dušu kida. Ne verujem da bismo se razveli zbog ovoga, ali svakako sama pomisao na razvod sa Aleksandrom, pada teško. Nikada nisamo imali većih problema, verujem i da će se ovo rešiti.

- ,,Ne lupetaj, ko se još razveo zbog ovako nečega? Uostalom, otac previše voli majku."

- ,,Nemojte se oko gluposti raspravljati. Sutra vam je prvi dan u novoj školi, idite na spavanje kako biste bili odmorni." , sišli su sa visokih stolica u kuhinji i popeli se na sprat.

Aleksandar nije večerao kad je došao, pokucala sam na vrata radne sobe sa ciljem da ga pitam da li želi da jede.

- ,,Reci Alina?" , kaže hladno, pričao je na telefon.

- ,,Hoćeš li večerati?"

- ,,Ne." , rekavši ovo očekivao je da izađem. Kada sam zatvorila vrata, čula sam da je nastavio razgovor.


Nakon što sam oprala i spakovala sudove, popela sam se na sprat. Aleksandar je bio sveže okupan i birao je novu garderobu. Gde će da ide ovako kasno? Hladan je prema meni, kažnjava me na najgori mogući način. Ne želi ni da me pogleda kako treba, neću ga ništa pitati.

Odvajala sam veš za pranje i uzela sam njegove stvari koje je danas nosio, kako bih ih stavila u veš mašinu. Jedan detalj mi je skrenuo pažnju i pogledala sam bolje košulju. Ostali su tragovi pudera i crvenog karmina. Oči su mi ispale. Šta je ovo bre?

Nisam imala strpljenja, nek je ljut na mene, ne zanima me. To je jedno, a ovaj crveni ruž na njegovoj košulji je nešto sasvim drugo. Došla sam u garderober. Aleksandar je stajao naspram ogledala i namestao sat. Ko zna, možda ide kod ove čiji je karmin ostao na košulji. Bacila sam mu košulju u facu, očekujem objašnjenje. Aleksandar me je samo bledo gledao.

- ,,Aleksandre, šta je ovo?" , doslovno sam urlala na njega.

- ,,Za početak se stišaj, deca spavaju. Nema potrebe da vičeš."

- ,,Objasni mi ovaj puder i karmin na tvojoj košulji."

- ,,Nije to što misliš." , kaže mirno.

- ,,Ma nemoj! A šta je onda?" , i dalje sam vikala. Ne mogu da se kontrolišem trenutno.

- ,,Ponašaš se kao neka klinka."

- ,,A kako treba da se ponašam dok optužujem muža da me vara, a on to ne negira?" , zakolutao je očima.

- ,,Gušiš me Alina."

- ,,Samo mi objasni."

- ,,Šta da ti objasnim? Nikada te nisam prevario, otkud ti sada ove gluposti o varanju?" , doslovno mu je pred nosem košulja na kojoj se nalaze tragovi karmina druge žene i onda se pita otkud mi priča o varanju?

- ,,Da li me ti zajebavaš sada?"

- ,,Kasnim." , hteo je proći pored mene ali mu to nisam dozvolila.

- ,,Slušaj me dobro, ja neću biti glupa poput tvoje majke koja je ćutala i trpela muža švalera. Budi siguran."

- ,,Sve više i više toneš. Zaustavi se da ne bude kasnije kasno." , doslovno me je pomerio u stranu i prošao.

GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*Место, где живут истории. Откройте их для себя