30 deo

810 52 5
                                    

- ,,I šta? Sada kada ste se razveli i kada smo osuđeni na majku, tek tako ćeš otići?" , gledala me je bez treptaja.

- ,,Nina, molim te, ti me bar razumi. Treba mi neko vreme da prihvatim ovo novonastalu situaciju. Petnaest godina sam bio u braku sa vašom majkom a sve se završilo kroz par meseci."

- ,,Majka je već nastavila dalje svoj život. Preklinjem te da živim sa tobom, preklinjem." , zagrlila me je i ne pušta.

- ,,Slušaj, Alina je obećala pred vama. Taj čovek neće živeti sa vama. I samo da ti kažem, da li znaš da ste ti i brat vlasnici naše kuće? Tako da, ukoliko ne želite tog čoveka u toj kući ne može ga niko pustiti unutra" , kažem u šali poslednju rečenicu. Odmakla se od mene i pogledala me iznenađeno.

- ,,Zar nije majka?"

- ,,Nije, vi ste."

- ,,Joj, tata, sve je to super ali ja i dalje ne želim da budeš toliko daleko od nas. Šta ćeš uopšte da radiš u Madridu?"

- ,,Imam nekoliko sastanaka tamo. Ali ostaću duže. Pratiću Barselonu i Real Madrid, znaš da volim fudbal."

- ,,Zašto mi ne možemo sa tobom?"

- ,,Moraš da ideš u školu. Ja svakako tamo ne idem za stalno. Biću nekoliko nedelja i vratiću se. Stalno ću biti u kontaktu sa tobom i Aleksejem."

- ,,Ko zna koliko te duša boli kada si spreman da odeš što dalje od majke, pa čak si spreman i da platiš cenu što tim odlaskom nećeš moći biti blizu nas." , kaže tužno.

- ,,Nina, obećavam ti, sve će biti u redu. Molim te da me razumeš i da se ne ljutiš na mene."

- ,,Nemam pravo da se ljutim na tebe."

- ,,Tu je Elena, tvoj voljeni stric Maksim. Šta god zatreba samo mi se javi. Tu su i njih dvoje, znaš da od njih uvek možeš očekivati pomoć za bilo šta. Svakako, Alina je bez obzira na sve i dalje tvoja majka i ukoliko sam u bilo šta što se nje tiče siguran, to je ljubav prema vama. Ona vas mnogo voli. Bez obzira na sve što je bilo između mene i nje, vi nikada ne smete sumnjati u njenu ljubav."

- ,,Ti si najbolji čovek nacelom svetu, znaš li to?"

- ,,Mislim da me nikada niko nije hvalio koliko ti."

- ,,Zaista ozbiljno mislim. Mnogo sam ponosna na tebe. I znam da će ti ubrzo Aleksej oprositi, iako nema šta da ti oprosti ali kako god. Tako da se ne sekiraj uopšte." 

- ,,Moja velika devojčica." , još jednom sam je zagrlio. Elena i Maksim su došli na aeodrom. Sigruno im je Nina rekla. Ne volim oproštaja uopšte i želeo sam otići bez pozdrava sa njima dvoma.

- ,,Šefe, ja bih bar javila da odlazim."

- ,,Izbegli bismo ovu situaciju, bilo bi bolje" , Elena me je jako zagrlila.

- ,,Ma kakvi bolje. Srećan put. Šalji mi slike Malage obavezno." 

- ,,U Madridu sam, Elena."

- ,,Poseti i Malagu, znaš da obožavam taj grad."

- ,,Dobro. Zbog tebe moram."

- ,,I šta će ovako dobar advokat da radi tamo?" , ubaci se u razgovor Maksim.

- ,,U početku imam nekoliko sastanaka a onda odmoram mozak. Maksime, još mi je teško da prihvatim da si mi brat ali osećam da mogu da ti verujem. Pazi na moju porodicu."

- ,,Ništa ne brini. Oni su i moja porodica." , zagrli Ninu.

- ,,Da uđem polako ja u avion, a? Mislim da je vreme." , uf kako je teško sada ostaviti sve. Osećam se kao da ostavljam dušu ovde. Izdahnuo sam i još jednom zagrlio ćerku a zatim krenuo ka avionu sa ostalim putnicima. 

GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*Onde histórias criam vida. Descubra agora