- ,,Daj decu meni."
- ,,Alina, oni žele da budu sa mnom. Imaju dovoljno godina da izaberu sa kim će biti. Ne želim da ih teram da žive sa tobom, ako to ne žele."
- ,,Aleksandre, da li znaš zašto smo ti i ja opstali ovoliko dugo vremena?" , gledao sam je upitno.
- ,,Zato što smo se voleli?"
- ,,To je jedan od razloga, naravno. Ti nisi svestan koliko dugo radiš, kako ti misliš da se brineš o njima? Da stižeš na roditeljske sastanke i tako dalje. Sve u vezi toga sam ja radila, ja sam ta koja je bila kući i čuvala decu. Okej, razvešćemo se ubrzo, ali pusti da sve bude isto kao nekada. Ti ne možeš i dalje raditi koliko radiš i brinuti se o njima. Zato, neka deca žive sa mnom. Ti kada god želiš možeš biti sa njima."
- ,,Oni više nisu bebe. Svakako si i ti sada počela da radiš? Ništa više nije isto kao pre."
- ,,Nina će tebe poslušati."
- ,,Nina i Aleksej ne žele da žive sa tvojim novim dečkom. Ne mogu ih naterati na to."
- ,,Ti si im uvalio u glavu predrasude o njemu."
- ,,Zaista ne znaš šta pričaš. Šta dalje želiš?"
- ,,Želim da kuća ostane meni. Tamo su deca odrasla."
- ,,Neću ti dati kuću ukoliko ti želiš da živiš sa novim dečkom tamo. Tamo smo mi proveli ovolike godine, sve uspomene su nam tamo. Neću da dozvolim da sve to uništiš."
- ,,A gde onda da živim sa decom? Hoćeš da idem kod mojih u Francusku? Je l' to želiš? Pa da ih viđaš jednom godišnje?"
- ,,Ti i dalje pominješ decu.." , kažem ironično ,,Oni ne žele da žive sa tobom."
- ,,Stavi ruku na srce i reci iskreno sa kim je njima bolje? Sa ocem koji radi ceo dan, ili sa majkom koja je svoj život posvetila njima?"
- ,,Ja nisam poput tebe, Alina, ja poštujem njihovo mišljenje. Kada bi rekli da žele da žive sa tobom, poštovao bih to. Ali isto tako poštujem i to zato što žele živeti sa mnom."
- ,,Dobro. Pitaćemo ih još jednom."
- ,,Samo.. Pitam ovo iz znatiželje. Ne znam da li si svesna, ali jako malo je ostalo do dana kada ćemo se razvesti. Jesi li svesna da me ostavljaš zbog nečega što nisam ni uradio?"
- ,,Ne volim te više Aleksandre. Ti si sve uništio zbog te asistentkinje."
- ,,Ništa nisam imao sa njom Alina, shvati više."
- ,,Zakuni se u Alekseja i Ninu da se baš ništa nije dogodilo među vama? Da ti ona ni u jednom trenutku nije bila privlačna? Da je nisi poželeo kao potencijalnu ljubavnicu?"
- ,,Alina.."
- ,,Je l' možeš da se zakuneš ili ne?" , nisam mogao. Irina i ja nismo imali ništa određeno, ali dogodilo se ono u kancelariji, lagao bih ako bih rekao da mi se nije svidela. Međutim, ja sam oženjen čovek i bio sam svestan toga.
- ,,Volim te. I ti to odlično znaš. Da, možda bi bilo nešto sa Irininom da ja nisam voleo tebe, ali voleo sam te i dalje te volim."
- ,,Nikada se niste poljubili, pojebali ili šta slično?" , zakolutao sam očima.
- ,,Već sam ti sve ispričao. Zašto i dalje instistiraš na tome da sam nešto imao sa Irinom? Irina mi je ono jutro rekla da se ništa nije dogodilo jer i nije. Ona nas jeste slikala u onakvom položaju, ali takođe znaš i to da je to uradila zbog Hasima."
- ,,Kako god."
- ,,Alina, neću više trčati za tobom. Ako si već odustala od nas. Nema veze, nema više ubeđivanja, to je to."
Samo da vam kažem da mi je celo odeljenje, uključujući i mene, dobilo jedinice iz prava. Pisali smo tužbe i eto, dobismo svi jedinice(kao ne sme biti grešaka u tim tužbama, ili dobijaš 5 ili 1 bla bla..) Sad svi na časove kod Aleksandra Dimitrov 😂🤭
YOU ARE READING
GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*
RomanceAleksandar Dimitrov je definicija savršenstva. Bez grešaka. Religiozan. Pun principa. Divan muž, još bolji otac. Advokat sa najviše dobijenih sporova u jednoj od najboljih advokatskih firmi u Rusiji. Uzor svim mladim studentima prava. Jednog dana d...