4 deo

1.1K 71 3
                                    

Alina i ja smo odmah iz firme otišli u školu na razgovor. Ovo je prvi put da Nina čini ovako nešto. Ne bih to očekivao ni od Alekseja, a kamoli od nje. Nemam pojma šta je razlog ovome, ali sam siguran da Nina nije jedini krivac. Zato što je dobro poznajem i zato što je ona dete za poželeti. Ne zato što je moja, već zato što je ona zaista takva. Dobra i plemenita. O tome govori i to što pre ovoga nije imala sličnih sitauacija, njene ocene u školi i tako dalje.

- ,,Ostala mi je torba u autu, videla da su i mene zvali." , kaže mi Alina nakon što smo stigli u školu. Došli smo odvojenim autima, jer se ja kasnije vraćam u firmu, a ona ide u organizaciju.

- ,,Nije mi jasno otkud ovo." , prokomemtarišem nakon što zakoračimo u dvorište škole.

Ušli smo u kancelariju direktora i  tamo nas je sačekala Nina sa direktorom. Odmah je ustala i potrčala mi u zagrljaj.

- ,,Znaš da to ne bih uradila tek tako, zar ne?" , upita dok joj se suze slivaju niz lice.

- ,,Naravno. U redu je, Nina, nemoj da plačeš."

- ,,Ne razumem gde je druga devojčica?" , prokomentariše Alina.

- ,,Pre svega, sedite." , kaže direktor. Tako smo i uradili, seli smo preko puta njega dok je Nina izašla napolje. Ne shvatam kakav je način da ona bude ovde zatvorena dok ne dođu roditelji, tačnije mi, dok je druga devojčica nastavila pratiti nastavu.

- ,,Kako je došlo do ovoga?" , upita Alina.

- ,,U toku je bio čas istorije. Devojčice su se raspravljale među sobom, nakon čega je Nina nasrnula na drugu učenicu."

- ,,O čemu su se raspravljale? Nemoguće je da bi Nina tek tako to učinila?" , kažem direktno. Zanima me šta se dogodilo.

- ,,Vidite, Nini preti izbacivanje ukoliko se ne izvini. Ona to odbija. U našoj školi je disciplina zaista važna, toga smo svi svesni. Može se preći preko toga, ali Nina se ne kaje."

- ,,Vi znate da je Nina sjajno dete, znate da nije bilo sličnih situacija. Ne razumem zašto tako otvoreno pominjete izbacivanje."

- ,,O čemu su se raspravljale?"

- ,,Aleksandre, zašto je to bitno? Udarila je nekoga." , kaži mi Alina.

- ,,Neka dečija glupost. Na vestima se još juče pojavilo da ćete biti kraj onom kriminalcu, kom ni ime ne znam, devojčica koja sedi iza Nine je komentarisala kako ćete biti korumpirani kao i svi ostali i tako dalje. Kako ćete završiti tragično. To je samo glupost. Nina nema opravdanja za onako nešto. U školi ne sme biti nasilja."

- ,,Iskreno, ne smatram da u školi treba biti nasilja, ali isto tako ne smatram da u skoli treba biti takvih provokacija. I zašto deca uopšte i pričaju o takvim stvarima?"

- ,,Slažem se sa Aleksandrovim mišljenjem."

- ,,Nina se neće izviniti, ispisaćemo je iz škole. Kao i Alekseja. Smatram da naša deca ne trebaju pohađati školu gde deca donese mišljenja od roditelja i na taj način povređuju svoje drugare." , rekao sam ovo i otišao bez pozdrava. Alina je nešto izlupetala, kao da će se izviniti Nina ili šta već. Ja znam da neće i da ne treba. Neću je terati na to. Ispred vrata nas je ona čekala, nas dvoje smo sišli dole a Alina je otišla po Alekseja.

- ,,Tata, hoću li biti izbačena?"

- ,,Promenićeš školu. I ti i Aleksej. Ne želim da pohađate ovu školu više."

- ,,Vala sjajno. Iovako su me svi nervirali."

- ,,I mene su umorile donacije direktoru. Uzaludne su bile. Očigledno su drugi davali više kad se ovako ponaša."

- ,,Tata, ona je rekla da će te ubiti oni ljudi. Nisam mogla da je ignorišem, izvini. Zato sam poslušala dedu i pokazala joj kako se to radi."

- ,,Nina, tvoj deda nije normalan. Ne možeš išamarati svakog ko ti nešto loše kaže. Ladno mogu da nas tuže jer si je udarila."

- ,,Moj tata je ozbiljan advokat i ne brinem se! Uostalom, glupača je rekla da si korumpiran i da će te neko ubiti zbog toga. Nisam samo ja kriva. Takođe je i ona meni počupala kosu."

- ,,Nisi, ali svakako ne možeš tako da se ponašaš."

- ,,Neću više nikad, doduše do onog momenta kada te opet neko bude pominjao u lošem kontekstu." , kaže sigurna u sebe.

- ,,Ne lupetaj. Nećeš se više apsolutno nikada tući u školi." , kažem ozbiljno, a onda ubacim malo šale ,,Jedino smeš momke tući, ako ne te ne budu slušali. I to ne sad, nego kad odrasteš. Kad budeš bila punoletna, sad ja odgovaram za tebe."

- ,,Kako ti kažeš." , tada su stigli i Aleksej i Alina.

- ,,Tata, zar ćemo zaista promeniti školu?" , kaže Aleksej radosno. Znam da mu se ovde nije baš sviđalo. Smatram da im je bilo bolje u prethodnoj školi.

- ,,Aleksandre, ovo je jako dobra škola za njih. Najbolje bi bilo da nastave pohađati nastavu ovde."

- ,,Dajemo previše novca za školu gde direktor ne pominje i da druga strana treba da se izvini. Tako da smatram da je glupo ostati ovde i trenutka više."

- ,,Idite u auto deco." , Alina otključa svoj auto i Nina i Aleksej je odmah poslušaju.

- ,,Vidi, znaš i sama da sam i pre bio protiv ove škole ali poslušao sam te. Kažeš, bolja je opcija za učenje i tako dalje. Ali ne pominješ da ni jedno ni drugo nemaju nijednog prijatelja iz škole. To je jako tužno."

- ,,Najbolje nek pohađajuju onu tvoju oronulu školu iz Sočija, to im je najbolja opcija." kaže zajedljivo te krene ka autu.

- ,,Postali bi mnogo bolji ljudi nego ovi iz ove škole, ne sumnjaj." , kažem istim tonom i uđem u svoj auto.

GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*Where stories live. Discover now