34 deo

757 47 10
                                    

Kasnije tog dana sam otišao kući. Ninin i Aleksejev rođendan je uskoro, zato sam im danas u toku dana poslao poklone koje sam kupio ovde. Valerija mi je pomogla u tome. Za Ninu sam kupio prvo izdanje knjige stranac, od nekog francuskog pisca. Pojma nemam kog, Valerija je birala. Ja sam samo rekao da Nina voli knjige, a ostalo prepustio njoj. Za Alekseja sam već ja sam izabrao poklon, znajući da on voli satove, to sam i kupio.

Malo je falilo da zaspim kada mi je zazvonio telefon. Opet viber. Vala, dok nisam ovde došao nisam ni koristio ovu aplikaciju. Ubrzo sam se javio, poluzatvorenih očiju.

- ,,Halo?"

- ,,Aleksandre, ja sam."

- ,,Alina?" , oči su mi se istog trena otvorile.

- ,,Izvini što sad zovem, možda sam te probudila."

- ,,Nema veze. Šta je bilo?" , po njenom glasu, rekao bih da je nešto loše u pitanju.

- ,,Dogodilo se nešto jako loše."

- ,,Šta? Da li su Nina i Aleksej dobro?"

- ,,Jesu.."

- ,,A ti? Jesi li ti dobro? Kaži, brinem se."

- ,,Bio si u pravu."

- ,,Za šta?"

- ,,Za to da ću se kajati."

- ,,Da li znaš koliko si upravo sebična?"

- ,,Ne zovem te da se pomirimo ili nešto tako, ne shvati pogrešno. Samo, fališ u ovoj kući. I to mnogo. Fališ deci. Fališ meni."

- ,,Alina, ti si izabrala sebi novu sreću." , kažem tiho. Jako sebično se ponaša sada. Ja da sam uradio ono što je ona uradila, nikad ne bih imao obraza ikada je pozvati više, a da se to tiče nas dvoje.

- ,,Jesam. Samo, morala sam te nazvati da ti ovo kažem."

- ,,Rekla si već."

- ,,I želim da znaš da uvek možeš doći u ovu kuću."

- ,,Naravno da mogu, ja sam je kupio."

- ,,Mislila sam na to da dođeš kada smo svi zajedno. Tebi kuća bez tvoje porodice nikada ništa nije značila." , izdahnuo sam. Stvarno gubim strpljenje sada. Nije u redu što se ovako ponaša. Pobegao sam od nje jer me je izbacila iz svog života, a onda me sada zove bez srama.

- ,,Vidi, nećemo voditi bespotrebne razgovore. Šta je bilo bilo je, sve što mene i tebe i dalje povezuje to su naša deca. Zato, ukoliko imaš nameru opet da me zoveš, zovi me isključivo samo ako su deca u pitanju."

- ,,Dobro." , po njenom glasu zaključim da se rasplakala ,,Žao mi je zbog svega."

- ,,Meni nije. Valjda se sve dešava sa razlogom."

- ,,Ja sam uništila našu ljubav."

- ,,Idemo dalje, Alina, idemo dalje. Pusti te prazne priče sad."

- ,,Izvini zbog svega. Zaista. Tek sada u ovim dugim i hladnim noćima zaključujem koliko mi fališ. Fali mi tvoje ruke koje su me grlile, fali mi tvoje rame na kojem sam plakala, fališ u ovoj kući.."

- ,,Ne brinem za tebe, našla si ti brzo nove ruke da te grle, novo rame za plakanje. Kao što rekoh, ne zovi me više zbog ovakvih razloga."



GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*Where stories live. Discover now