KRAJ

2.1K 68 26
                                    


Godinu dana kasnije



- ,,Tata, molim te, pogledaj je kako je preslatka." , govori Nina dok se divi Eleninoj ćerci. Nazvala ju je imenom Aida. 

- ,,Jeste, prelepa je. Daj je meni malo." , kažem te uzmem bebu. 

- ,,Tata, i kada ćemo upoznati Valeriju? Nestrpljiv sam." , Valerija i ja bismo se ponekad čuli za ovih godinu dana. Rekao sam joj da mi je potrebno vreme i razumela je to. Nije pitala i zašto ni koliko vremena. Ne zna da dolazim danas.

- ,,Uskoro." 

- ,,Šefe, ti mene verovatno ni ne planiraš upoznati." 

- ,,Ne lupaj. Sad idem u Madrid i vraćam se sa Valerijom, upoznaćete je svi."

- ,,Mislili smo posle svi zajedno da idemo na neki odmor. Tetke Staša i Sofija, kao i stric Maksim. Naravno i Aida i Elena." 

- ,,Može. Super ideja Aleksej."

- ,,Ja sam mislila da Aidin pvi rođendan proslavimo u vašem restoranu. Šta kažeš Aleksandre?" , restoran koji je Alina kupila za mene već neko vreme radi. Zove se pogled sa neba. Posvećeno je ime mojoj majci i Alini. 

- ,,Može, zašto da ne." 

Vratio sam Nini Aidu u ruke i pozdravio se sa svima njma i izašao. Napolju sam se sreo sa Maksimom. Došao je kod nas. 

- ,,Unutra su svi. Ja žurim."

- ,,Je l' danas taj dan?"

- ,,Da. Idem da posetim Madrid." 

- ,,Srećno."

- ,,Kad se vratim, najvažniji cilj nam je da ti nađemo neku devojku. Da znaš to."

- ,,Meni se sviđa gospođa Elena." , nasmejao sam se.

- ,,I u početku ti se sviđala. Ali znaj da Elena voli muškarce koje može da kontroliše."

- ,,Nisam te nikada pitao, šta je sa ocem njene ćerke?"

- ,,Nije ni znao da je trudna, nisu u dobrim odnosima. A i svakako ne bi prihvatio dete. Imaš šanse kod nje, al kao što rekoh Elena je žena sa stavom."

- ,,Takve i volim." , nasmejali smo se obojica i ja sam ušao u auto i otišao na aeodrom.



Kada sam stigao u Madrid, srce je tuklo kao ludo. Ne zna da dolazim, ali svakog dana me iščekuje, to mi je i sama rekla. Nismo se redovno čuli, par puta u par meseci. Čisto da bismo ostali u kontaktu. I uvek, pri svakom razgovoru sa njom sam znao da joj je jednako stalo kao i prvog dana. Zato i nisam odustao od nas. U životu sam mnogo toga izgubio, ali isto tako mnogo toga i dobio. Najteži deo mog perioda je bila smrt moje majke. Bio sam klinac koji je imao sam oca kom su neke stvari uvek bile preče od porodice. Zato sam sam sebi obećao, daću sve da budem najbolja verzija sebe. U srednjoj sam upoznao Alinu. Kasnije smo se i venčali. Dobili decu. Proveli dosta godina zajedno. Razveli smo se. Došao sam ovde i upoznao Valeriju. Trapavu pričalicu koja me je vratila u život onda kada mi je to bilo najpotrebnije. Kada sam otišao u Madrid prvi put, otišao sam voleći Alinu svim svojim srcem. Onako kako muškarac voli ženu. Međutim, kada sam se vratio, voleo sam je i dalje, naravno. No, ta ljubav je bila drugačija. Više je nisam gledao isto kao nekada. I tada sam shvatio da mi je trapava pričalica ušla u srce i da ne planira izaći iz njega više. Alinina smrt mi je teško pala. I meni i deci. Zato je bilo potrebno vreme da sve dođe na svoje. I sada sam se vratio ovde, po trapavu pričalicu kako bi je doveo kući i kako bi je moja porodica upoznala. 

Došao sam pred njena vrata. Otvorila ih je i gledala me iznenađeno ,,Aleksandre, Boga ti, ti si? Ne verujem." , osmeh je ozario njeno lice. Odmah mi je potrčala u zagrljaj.

- ,,Došao sam da nastavimo našu priču tamo gde smo stali." 





Nadam se da ste uživali, kao i ja, uz gospodina savršenog <3 





Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Feb 16, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora