IRINA
Aleksandar je rekao da će uskoro stići i da želi da razgovara sa svima nama. Nina i Aleksej su se već smorili čekajući da stigne, a ja imam osećaj da želi da se razvedemo a uopšte se ne osećam spremno za taj razgovor, pa što se mene tiče nek i sutra stigne.
Ulazna vrata su se čula i znala sam da je on stigao. Jako sam nervozna. Ne želim da se razvedemo, a čini mi se da je to upravo ono što sleduje. Aleksandar je došao u dnevnu sobu i seo na fotelju. Izgledao je jako loše. Sad sigurno ne zna kako da mi saopšti razvod braka. Poludeću.
- ,,Tata, o čemu se radi? Majka je rekla da i mi trebamo biti tu." , upita Aleksej.
- ,,Moramo da razgovaramo o nečemu ozbiljnom." , onesvestiću se definitivno. Sigurno će da kaže da želi da se razvedemo. Ne razumem baš zašto su Nina i Aleksej morali biti tu jer se osećam da ću poludeti kad to čujem i sigurna sam da Aleksandar to zna pa se čudim zašto je doneo takvu odluku.
- ,,Da nećete da se razvedete?" , pita šokirano Nina. Aleksandar odmahne glavom. Kamen mi je pao sa srca.
- ,,Nije tako nešto."
- ,,Pa počni da pričaš već jednom." , kažem ozbiljno.
- ,,Dolazi jako teško razdoblje za sve nas. Ja jednostavno želim da vi prvo to saznate."
- ,,Ništa te ne razumem. Pričaj otvoreno Aleksandre."
- ,,Bez vaše podrške ja sam ništa i zato mi je najvažnije da mi vi verujete."
- ,,Budi malo jasniji." , Nina i Aleksej samo stoje po strani. Vidim da im je laknulo to što je Aleksandar rekao da nije razvod. Mene njegov izgled baš plaši. Šta je gore od ovoga?
- ,,Znate za trenutni slučaj sa onim kriminalcem? Irina je radila za njega i sve informacije je prosleđivala njemu." , odvratno. Aleksandar ako nešto mrzi to je izdaja. Ali i dalje mi nije jasno zašto ovoliko loše zbog toga izgleda?
- ,,Pretpostavljam da to nije sve?" , Aleksandar mi se približio i uhvatio me za ruku te me pitao ,,Da li mi veruješ?" , klimnula sam glavom u znak da ali mi ništa jasno nije.
- ,,Znaš da nikada ne bih dozvolio sebi da padnem toliko nisko i prevarim te. Rekao sam ti još davno, ako te ikada prestanem voleti ti ćeš biti prva koja će to saznati."
- ,,Znači?"
- ,,Hasim će me ucenjivati nečim što nije istina, ja to ljudima ne mogu objasniti ali vama mogu. Znam da će nas svi ogovarati, znam da će deci u školi biti previše zbog silnog dopacivanja kojeg će biti ali ja ne mogu odustati od suđenja. Ne mogu. Rekao mi je da ga pozovem i saopštim konačnu odluku, ali ja ga neću zvati i to je moj odgovor."
- ,,Čime će te ucenjivati tata?" , kaže Nina, vidno zabrinuta.
- ,,Irina nas je slikala zajedno, međutim ja nisam ništa imao sa njom. Alina, moraš mi verovati."
- ,,Kako može Irina da vas slika? Kakve te slike uopšte mogu biti?"
- ,,Alina, samo mi veruj. I Irina je sve sama priznala. Sve će doći na svoje, ali sada kada te slike budu objavljene, moraš biti uz mene i verovati mi. I ti i deca. Jer bez vas ja sam ništa."
- ,,Kakve su te slike, Aleksandre?" , vikala sam ,,Kakve te slike mogu biti, kakve ti slike možeš imati sa asistetkinjom, pa ti tim slikama mogu pretiti? Nina, Aleksej ostavite nas malo same."
Nina i Aleksej su krenuli ka vratima kada je Aleksej uočio Aleksandra na TV-u i odmah pojačao zvuk. Voditelj je pričao o Aleksandrovoj i Irininoj aferi, priložene su bile i njihove slike. Svo troje smo bili šokirani. Kako ovakve slike može napraviti neka asistetkinja? Zašto je Aleksandar bez majice, zašto je ona gola? Kakve su ovo slike? Zar će zaista bilo ko da veruje da ništa nema između njih?
- ,,Znam da ovo izgleda istinitino, ali ja sa njom ništa nemam. Alina, poznaješ me. Da li bih ikada učinio nešto zbog čega biste ti i deca bili osramoćeni?" , Aleksandar pokušava da me ubedi. SVe je tako očigledno, o čemu on priča?"
- ,,Aleksandre, ne laži. Setimo se one košulje samo."
- ,,I to je jedna glupost. Zaista nije sve onako kako se čini."
- ,,Ma da." , bila sam ironična.
- ,,Ne znam kada su svi pre videli vesti. Evo svi drugari mi pišu o tebi, veselo." , prokomentariše kivno Aleksej.
- ,,Ne možemo izaći na ulicu više zbog tebe bre."
- ,,Alina, sve će doći na svoje."
- ,,Pa ni ja ti ne verujem bre, zašto bi ti bilo ko verovao?"
- ,,Ne preteruj mama." , Nina odmah staje u njegovu stranu. Znam, previše ga voli, ali očigledno je sve. kako može biti na njegovoj strani.
- ,,Nina, kako možeš da budeš na njegovoj strani sada? da li si svesna da će svi da pričaju o nama? O tome što me je tvoj otac prevario sa neko asistetkinjom."
- ,,Ako kaže da to nije uradio, nije."
- ,,Bolje bi ti bilo da si učinio ono što su tražili od tebe. Jer pogledaj gde si sada Aleksandre. Nekada uvaženi advokat je sada proglašen za običnog ženskaroša." , Aleksandar je izdahnuo.
- ,,Da sam prihvatio da učinim ono što su tražili, izgubio bih sebe. Ti i deca verovatno nikada ne biste ni saznali, ali kakav bih ja život onda vodio? Stidio bih se sebe i svoje profesije onda. Bilo bi samo gore."
- ,,Aleksandre, od ovoga ne može biti gore. Samo na sebe misliš, izgubio bi sebe bla bla." , kažem cinično ,,Izgubio si svoju porodicu upravo sada. Da li znaš kroz šta ćemo mi sve da prolazimo zbog tebe sada? Evo, upravo postajem tvoja majka koju je tvoj otac godinama varao i radio šta je hteo. Sjajno." , gledao me je iznevereno. Nije me briga. Zaista nije. Ne može mene niko da vara, pa da i osmoro dece imamo. Osramotio nas je.
- ,,Kažem ti da ništa nisam sa njom imao. Ona je sve vreme radila za Hasima, šta još da kažem da bi mi verovala?"
- ,,Ne verujem ti. Krv nije voda. Isti si kao otac. Onaj otac kojeg se stidiš godinama. A sada se gubi odavde jer ne želim nijednog trena više da te vidim ovde." , Aleksandar je samo sagnuo glavu i izašao.
- ,,Kako možeš tako da se ponašaš?" , Nina me je odmah napala.
- ,,Nina, da li si svesna da me je tvoj otac prevario? Videćeš kroz šta ćeš i ti da prolaziš zbog njega. Pogledaj, svi sada o njemu pričaju."
- ,,Ja verujem svom ocu."
- ,,Pogledaj slike opet, pa razmisli još jednom."
- ,,Odakle ti pravo da ga isteraš iz kuće kao da je samo tvoja? I upravo si ga oterala od sebe kada smo mu najpotrebniji."
- ,,Muž koji me je osramotio jer je pao na neku devojčicu mi ne treba."
- ,,Nisi ga ni saslušala do kraja, a odmah si ga osudila. Kao da više voliš njegovo ime i ono što je on od njega samog. Sada kada mu je najteže, oterala si ga jer je izgubio svoje cenjeno ime." , ošamarila sam je. Bila sam sa Aleksandrom i kada je bio niko. Ne može moja ćerka ovako da priča sa mnom.
- ,,Dođi k sebi. Pričaš sa majkom."
- ,,Idem kod oca. Neću biti poput tebe da ga ostavim kad mu je najteže. Pa čak i da te je prevario, a verujem da nije, biću pored njega jer ako mi, njegova porodica ne budemo uz njega, pa ko će onda?" , izjurila je napolje za Aleksandrom, nisam ni stigla da je sprečim u tome.
YOU ARE READING
GOSPODIN SAVRŠENI *Završena*
RomanceAleksandar Dimitrov je definicija savršenstva. Bez grešaka. Religiozan. Pun principa. Divan muž, još bolji otac. Advokat sa najviše dobijenih sporova u jednoj od najboljih advokatskih firmi u Rusiji. Uzor svim mladim studentima prava. Jednog dana d...