2. Kaplan Kayası

776 83 13
                                    


Şehrin muhteşem manzarası, otobüs penceresinden Zeha'nın gözlerinin önüne yayıldı. Geleneksel Hanok çatıları, modern gökdelenleri süslüyor ve saçaklarının köşesi hafifçe yukarı doğru bükülüydü. Bu Doğu ve Batı mimarisinin birleşimi, Yisal Grup'un başkanı, Hwanwoong'un işiydi.

Şehirdeki diğer kulelerin boyunu aşan, en büyük ve uzun gökdelen olan Yisal Kulesi'nin sahibiydi.

Birkaç yıl önce Hwanwoong, şirketinin 300. yıl dönümünün anısına şehri "Sinsi" olarak yeniden adlandırmaya karar verdi. Onun görüşüne göre bu, şehrin gelişiminin girişimine başlamasıydı.

Onun yanında, insanlara inanılmaz ve bol avantajlar sözü de verdi. Bu cömert teklif üzerine tamamen teslim olduklarını söylemeye gerek dahi yok.

"Bilmiyorum. Bu iyi bir şey mi?"

Diğerlerinin aksine Zeha, Sinsi'nin daha iyi hale gelişimi konusunda biraz şüpheciydi.

Yisal Kulesi'nin yer aldığı kuzey şehir bölgesinin çoğu lüks ve temiz bir alana dönüşürken bölgenin güneyinin durumu ise büyük ölçüde kötüleşti. O zaman etkileri epeyce azalmış olan yetkililer, suçluları orada uzakta tutmak için boşuna bir uğraş verdiler.

Sonuç olarak ise, güney bölgesindeki suç oranı zirveye fırladı. Yalnızca güney bölgesi değildi. Kuzey bölgesi de kendince pek çok probleme ev sahipliği yaptı.

Görünürde, heyecanlı gelişmeler bekleyen lüks bir yerdi. Ancak gerçekte ise, konu suça geldiğinde güney bölgesinden aşağı kalır bir yanı yoktu.

Ah pekala, bu beni hiç ilgilendirmez. Onlar, en üst makamlarda yer alanların ilgilenmesi gereken problemler. Benim gibi bir vatandaş yalnızca yapması gerekeni yapmalı, değil mi?

Zeha nazikçe elini beline koydu. Parmakları soğuk metalle temas ettiğinde hafifçe titredi.

Birkaç gün önce elde etmeyi başardığı tabancaydı. Zeha nedenini bilmiyordu ama niyeyse içini rahat ettirmişti.

Arabanın camı biraz aralıktı. Oradan soğuk kış rüzgarı girdi ve hafifçe Zeha'nın saçlarını karıştırdı. Kısa süre sonra, uzaktan Inwang Dağı göründü.

Otobüsle dağa doğru gidiyordu.

Şimdiden bir ay mı geçmişti?

Olayın ardından, Zeha ayrılmaya uygun görülür görülmez hastaneden taburcu olmuştu. Kendisi güvende kalmaya devam ederken, şehirdeki olaylar daha kötü hale gelmişti. Dağda gerçekleşen vahşi cinayetler şehirde de yaşanmaya başlamıştı.

Büyük pençelerin çizik izleri, sanki bedenleri diller yalamış gibi damlayan kıpkırmızı kanlar ve korkunç ısırık izleri. Böyle izlere sahip olan cesetler şanslı olanlardan sayılırdı.

Diğerlerinin birçoğu ise parça pinçik haldeydi. Yalnızca kafa ya da bazı yaralanmış vücut parçalarından ibaretlerdi. Gizemli cinayetler serisi şehir boyunca yayılmaya başlayınca, Soohoon'un Zeha'ya gizlice takip etme izleri de kayboldu.

Zeha'nın bu cinayet vakalarıyla hiçbir alakası olmadığını anlamış olmalı.

Koyu bir sis ve bir kum fırtınası...

Tanıklar, ifadelerinde daima bunlardan bahsettiler.

Koyu sis ve kum fırtınası dağıldıktan sonra, parçalanmış bedenlerin etrafa saçılmış bir şekilde ortaya çıktığını söylediler. Şehir kameraları ise bu gizemli görüntüleri yakalamalarına rağmen arkasındaki suçluları yakalayamadı.

7 Kaplan AvcısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin