41. Bölüm

97 15 1
                                    

Dogeon iç sesinin etkisiyle sarsıldı.

Hara'ya karşı savaşırken Hosu, Zeha ve Jooan kadar güçlü olabilmeyi dilemişti.

Dogeon'un kendine duyduğu nefret tam o anda olduğu gibi dayanılmaz hâle gelmişti.

Hosu şu an çok fazla şey yaşıyor. Ama ben burada onun kadar güçlü olabilmeyi diliyorum. Aklımdan ne geçiyor benim?

Hosu acıyla gülümsedi.

"Eğer tehlikedeyse Zeha'yı kurtaracağım." diye mırıldandı. "Onlara bir şey olursa her zaman yardım etmeye hazırım. Ama Zeha ile aynı yerde bulunacak olmak... Beni korkutuyor."

Jooan önceki kavgada mızrağını kaybetmişti.

"Silahım olmasa da sorun değil. Onun yerine pekala pençelerimi kullanabilirim." diye ısrar etti.

Yine de silahsız ilk kavgalarındaki tecrübelerine dayanarak Zeha bunun iyi olmayacağını hissediyordu.

Sonuçta kaplan gücü kullanmanın oldukça yorucu olduğu belliydi.

Savaşlarda diğerlerine nazaran daha fazla dayanma gücü veren ve daha uzun süre kalmasını sağlayan kaplan gücüne sahip olan Zeha için bile durum böyleydi.

İçindeki gücü yönetmek onu bile zorluyordu.

Yani Jooan için durum daha da zor olacaktı.

Normalde Zeha ve Jooan kaplan güçlerini daha hızlı olmak için kullanır ve eğer gerek duyarlarsa savaşmak için pençelerini çıkarırlardı.

Bu yüzden Jooan savaş başladığında tüm gücünü kaplana karşı kullanırsa tamamen güçten düşmesi an meselesiydi.

Yüzü bembeyaz kesilen Jooan'ı bitirmek için sadece iki orta düzey kaplan yeterli olurdu.

Zeha, her an düşecekmiş gibi duran Jooan'a destek oldu.

"Sana bir silah bulmalıyız, Jooan." Zeha ısrar etti.

Ama Jooan başını salladı.

"İyiyim ben. Silah çok pahalı."

"Hadi ama Jooan." Zeha karşı çıktı. "Sanki parayı boş yere harcıyoruz. Hayatın kelimenin tam anlamıyla tehlikede."

"Ama o parayı birlikte biriktirdik. Hosu ve diğerleri yokken o parayı kullanmamız doğru olmaz." Jooan bu sonuca varmıştı.

Zeha'nın gözleri titredi.

O kadar derin düşünmemişti.

Zeha'nın banka hesabındaki para hepsine aitti.

"Silah almak için paranın bir kısmını kullanacaksanız bunun, onları rahatsız edeceğinden şüpheliyim. Sonuçta sürekli olarak silah alabilir ve bunu telafi etmek için kaplan öldürebiliriz."

Zeha ve Jooan'ın tereddüt ettiğini gören Haru'nun sesinde kararlılık vardı.

Diğerlerine haber vermeden para harcama konusunda hala suçlu hissetse de Zeha, Jooan için bunu görmezden gelecekti.

"Haru haklı. Sürekli kaplanlarla savaştığımız için o parayı tekrar kazanmamız an meselesi." Zeha hak vermişti.

Bir tane alsalar bile Jooan silahın ne kadar dayanabileceği konusunda emin değildi.

Ve bunun yanında silahlar aşırı pahalıydı.

Geçmişte kazanmayı hayal dâhi edemeyecekleri kadar büyük miktarda parayı şimdi biriktirmiş olmalarına rağmen bu miktar takas için çok azdı.

7 Kaplan AvcısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin