Kadının tıpkı bir örümcek gibi 8 tane bacağı vardı. Ama bir örümcekten daha hızlı hareket ediyordu.
Sekiz bacağının her biri sanki canlıymış gibi davranıyordu.
O kadar hızlı hareket ediyordu ki Hupo gibi rüzgar hızında olan üst düzey bir kaplan bile ona ucu ucuna yetişebiliyordu.
Tek yapabildiği kadının bacaklarından kendini sakınmaktı.
Kucağındaki çocuk da yavaşlatıyordu Hupo'yu.
Hupo bunun sonunun iyiye gitmeyeceğini anlayınca çocuğu aceleyle ebeveynlerine verdi.
"Kaçın, insanlar!"
Pençelerini çıkarırken dişlerini gıcırdattı Hupo.
Tam o karanlık sis yeniden yayılmaya başlayıp Hupo'nun vücudunun sararken...
Cızzt!
Örümcek kadının bacaklarından biri Hupo'nun karnını kesti ve derin bir yara açtı.
Yine de Hupo zıplayıp kendisini örümcek kadına doğru fırlattı. Yaratığın gözleri, bir burnu ya da ağzı yoktu.
İğrenç bir görüntüydü.
Kadını kafasından yakaladı ve özel gücünü harekete geçirdi.
Halüsinasyon ve hipnoz.
Bunlar, üst düzey kaplanlardan sadece seçilmiş birkaçının sahip olduğu güçlerdi.
Ama Zeha'ya karşı kullandığında işe yarayan bu güç, Hupo'nun karşısındaki düşmanına etki etmiyordu.
"Yiaaaaah!"
Örümcek kadın kollarını kolayca kurtarıp Hupo'nun yaralı karnına saplarken tiz bir çığlık attı.
"Ahhhh!"
Üst düzey bir kaplan olmasına rağmen organlarının birbirinden ayrılması Hupo'ya büyük bir acı veriyordu.
Keskin acının yarattığı mide bulantısı Hupo'yu fena çarpmıştı.
Örümcek kadın, yaralarına bakmak için kendini kenara çeken Hupo'ya nefes alma fırsatı bile vermedi.
Hupo'ya doğru şimşek hızıyla yaklaşırken tüm bedeninden beyaz bir şey püskürtüyordu.
Bu, aşırı derecede yoğun bir ağ idi.
Hupo kendisine doğru uçan ağı pençeleriyle parçaladı.
Zıplamaya çalışırken bir an durarak kaçamayacak kadar korkmuş ve hâlâ köşede titreyen insanları gördü.
Evlerine giden kapının önünde duran örümcek kadını görünce insanların neden oradan kaçamadıklarını birden fark etti Hupo.
"Lanet olsun!"
Hupo, havaya zıpladığı anda yaratığın insanlara saldıracağını biliyordu.
Ama neden insanlara yardım edeyim ki?
Yine de Hupo'nun bedeni, düşüncesine göre hareket etmedi.
Daha farkına bile varmadan Hupo pençelerini çıkarmış ve örümcek kadına doğru hamle yapmıştı.
Ama bu hamle deriyi parçalamaktan ziyade sadece sıyırıp geçti.
Örümcek kadının kaya gibi sağlam derisi onu koruyordu.
O anda örümcek kadın bacaklarından üç tanesini Hupo'nun pençelerine doladı.
Hupo pençelerini çekmek için hamle yapmış olsa da artık çok geçti.