Sık!
O anda bir şeyin, bir şey tarafından kesilme sesi Cein'in gözlerini kocaman açmasına yol açtı.
Ses, mızrağını kaplana saplamak için havaya zıplayan Jooan'dan gelmişti.
Cein'in sıkılan boynu anında gevşemişti. Bir saniye sonra kaplan yere düştüğünde sarı gözleri geriye kaymıştı.
Jooan sırtına vurmaya geldiğinde Cein çok şiddetli şekilde öksürüyordu.
"Silahlarını al, Cein."
"Ah, tamam..."
Şimdi ölümün teğet geçtiği bu an için oturup minnettar olma zamanı değildi.
Cein hançerlerini aldı ve etrafa baktı.
Zeha savaşıyordu. Oldukça da iyiydi.
"Kaplan, kendi gölgesinde saklanıyor."
Jooan böyle ciddi bir durumda bile usulca konuşuyordu.
"Kaplanların nerede olduğunu nasıl biliyor? Ve... Bu hız da neyin nesi?"
Zeha, kaplanlar kadar hızlıydı.
Bir gölgeyi işaret ediyor ve o kısmı kestiğinde bir kaplan ortaya çıkıyordu.
Zeha kaplanı yaralayıp bir an için hareketsiz kalmasını sağladığı anda Hwan ya da Dogeon hızlıca kaplana doğru atayıp ateş ediyordu.
"Bilmiyor. Bence her önüne gelen gölgeye saldırıyor."
"Ne...? Bu mümkün değil!"
Jooan hafifçe gülümsedi.
"Mümkün."
"Hı?"
"Ben de yapabilirim..."
Aynen dediği gibi Jooan da kayboldu. Bir saniye sonra sol tarafta uzağında kalan bir hücrenin yanında belirdi ve oradaki bir gölgeye bıçağı sapladı.
"Ahhh!"
Jooan bıçağı kaplanın midesine saplamak istemişti ama başaramadı. Gölge çoktan kaybolmuştu.
Her şey saniyeler içinde gerçekleşmişti.
Jooan tekrar Cein'in yanına döndü.
"Tıpkı kaplanlar gibi hareket edebilirim."
"Bunu nasıl yapıyorsun...?"
"Aynen, değil mi? Bazı şeyler öylece oluverir..."
Jooan, hafifçe sırıttı ve aniden ortaya çıkıp pençesini savuran kaplandan onu kurtarmak için Cein'in kenara çekti.
Kahretsin.
Cein soğuk terler döküyordu.
Eğer Jooan olmasaydı ortadan ikiye bölünmüş olabilirdim.
Yine de Cein biraz önceki kadar dehşete düşmemişti.
Jooan yanındaydı.
Cein boğazını temizledi.
"Harekete geçmeden önce bana söyler misin? Sen gölgeye bıçağı saplarsın, ben de kaplan ortaya çıktığı anda boğazını keserim."
+++
Bulti gözünün önünde gerçekleşen şeye inanamıyordu.
Yanında getirdiği, orta düzey ve güçlü kaplanlardı.
Yine de bu altı insana denk olamıyorlardı.
İçlerinden biri Bulti'yi yaralamayı bile başarmıştı.