42. Bölüm

128 19 1
                                    

[Ödül ilk 10 ekip için aynı kalmıştır.]

Son cümleyi okuyan Zeha kaşlarını çattı.

Bildirimi yeni okuyan kaplan avcısı yazmana saldırdı.

"İlk 10'a girmek kolay mı zannediyorsun? Bizim gibi yeni ekipler ayda 3 ya da 4 kaplanı zorla avlıyor! Birini bile yakalarken ne kadar zorlandığımızı biliyor musun? Ekibimden biri bunun için bacağından oldu!"

Kaplan avcısı umutsuzca ağlıyor, sesi ofiste yankılanıyordu.

Buna rağmen yazmanlar yüzlerindeki bıkkın ifadeyle işlerine öylece devam ettiler.

"Zirvede olmak için Chakho ya da Kaplan Kelebeği gibi olmamız gerek." diye feryat etti kaplan avcısı.

"Ah, bekle. Onların garip bir şekilde güçlü olduklarını fark ettim... Hwanwoong onlara destek çıkıyor falan olmasın? Bu, onların istisnai gücünü açıklar değil mi? Hwanwoong onları eğitiyor, değil mi?"

Zeha, Chakho ismini duyunca irkildi.

O sırada en fazla kaplan öldüren ekip Chakho'ydu.

Bu yüzden onlar önceden aldıkları miktarın aynısını alabileceklerdi.

Ama Zeha ve diğerleri, adalet için ağlayan bu kaplan avcısının önünde kimliklerini açık edemezlerdi.

Savaşırken üyelerinden biri bacağını kaybetmiş olmasına rağmen ekip sadece 10 milyon won alacaktı.

Jooan ve Haru da başlarını birlik içinde salladıklarına göre Zeha ile aynı fikirdelerdi.

İçlerinden biri, "Daha sonra gelelim." diye mırıldandı.

"Evet, hadi."

Zeha ve diğerleri kaplan avcısının gitmesini bekleyebilirlerdi.

Ama Hunter uygulaması her an bildirim gönderebileceği için beklemek istemediler.

Jooan'a bir silah almak ödülü almaktan daha acildi.

Bu yüzden gitmek için arkalarını döndüler.

"Paramı ver bana!" diye talep etti kaplan avcısı. "Sana paramı ver, dedim!"

Zeha ve diğerleri binadan ayrılırken bile hâlâ kaplan avcısının çaresiz bağırışlarını duyabiliyorlardı.

Herkes takasa doğru giderken sessizlik içinde yürüyordu.

Tam o sırada Jooan aniden konuştu.

"Neden Hwangwoong kaplan avcılarının birbirleriyle aralarını bozmak için onları kışkırtıyor?"

Aralarını bozmak.

Bu, durumu açıklamak için mükemmel bir ifadeydi.

"Birbirimizle çalışıp iş birliği yapmamız gerekirken neden bizi birbirimize düşürüyor?"

Hwanwoong bunun kaplan avcılarını motive etmek için bir yol olduğunu düşünüyor olmalıydı.

Yine de, Zeha bu fikre karşıydı. Bu sadece yanlıştı.

"Değil mi? Kaplan Kelebeği sadece güçlü olduğumuz için eline geçen her fırsatta bizi öldürmeye çalışıyor. Hwanwoong'un ödül konusunda kaplan avcılarına ayrımcılık yapması... Bu sadece kaplan avcıları arasında tartışmaya sebep olur. Birbirlerini öldürmeye bile çalışabilirler."

Zeha ve diğerlerinin bilmediği şey ise bunun çoktan gerçekleştiğiydi.

Tam o anda Jooan'ı dinlerken Zeha'nın aklından başka bir düşünce geçti. Bu yine o ışık demetiydi.

7 Kaplan AvcısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin