"Hunter" uygulaması aktif olduğundan beri kaplan avcıları gruplar halinde ava çıkmaya başlamış bu da avların başarı oranını önemli derecede artırmıştı. Kaplanlar bunu dikkate almış olacak ki onlar da gruplar halinde gezmeye başlamışlardı.
Bu yüzden Jooan ve Dogeon alanda iki kaplan görünce hiç de şaşırmadılar. Yine de Jooan ne kadar güçlü olabilecekleri konusunda endişeliydi.
Bir tanesini bile öldürebileceğimizden emin değilim...
Kaplanların biri dişiydi diğeri erkek.
Dişi olan kahverengi diğeri ise beyazdı. Jooan beyaz olanın özellikle zorlu olacağını fark etti.
O anda kaplanların tüm gücünü henüz idrak edemeyen Dogeon onlara rastgele ateş etti.
Fiyuu!
Silahta takılı olan susturucuya rağmen merminin havayı delip geçen sesi ortamda yankılandı.
Sırtları Jooan ve Dogeon'a dönük, avına odaklanmış olan kaplanlar bundan etkilenmemiş duruyorlardı.
Beyaz olan arkasını dönüp mermiyi kolayca yakaladı.
Jooan gördüğü şeye inanamamıştı.
Silah özel olarak kaplan avı için tasarlanmıştı. İçinde Dogeon'un gücünü de barındırıyordu.
Sanki önemsiz bir şeymiş gibi özel silahtan çıkan mermiyi öylece yakaladı.
Dogeon artık neye karşı dövüştüklerini anlamış olmalıydı. Gergin bir şekilde saldırı pozisyonu alarak kendini hazırladı.
"Yardım edin! Lütfen!"
Kaplanların arkasındaki adam bağırıyordu.
Sana gerçekten yardım etmek istiyorum ama... Bizim de yardıma ihtiyacımız var gibi görünüyor...
Beyaz kaplanın Bulti kadar güçlü bir üst düzey kaplan olduğunu anlamıştı Jooan.
Kahverengi olan orta düzey bir kaplan gibi görünüyor.
Orta düzey bir kaplanla dövüşmek bile hala yeterince zorlarken üst düzey bir kaplana karşı mı dövüşmek zoundayız?
Jooan kaplana dönmeden önce Dogeon'a bir bakış attı.
Dogeon'u kurtarmalıyım. Diğerlerinden yardım isteyebilir-
Beyaz kaplanın "Gidin" diye fısıldaması ikisini de şaşırtmıştı.
"Ne?" Dogeon'un sesinde şüphe vardı.
Beyaz kaplan elini kaldırdı ve onlardan gitmelerini istercesine salladı.
"Gözünüzü kulağınızı kapatın ve gidin işte. Gitmenize izin veriyoruz."
Gitmelerine bu şekilde izin veren bir kaplanla ilk kez karşılaşıyorlardı.
Bu konuşmayı yaparken alçakça bir tavrı da yoktu üstelik.
Çenesiyle adamı gösteren Dogeon, "Adamı da bırak o zaman." diye talep etti.
Beyaz kaplan bu talep üzerine dişlerini açığa çıkardı.
"Hayır, bu olmayacak."
"O zaman kalıyoruz." Dogeon noktayı koydu.
Grrrrr!
Beyaz kaplan hırlar hırlamaz kahverengi olan havaya sıçradı ve beyaz olan da kendini karanlık sisin içine gizledi.
Dogeon, havadaki kahverengi kaplana ateş etti.
Ancak o hafifçe döndü ve Dogeon'a saldırmak üzere yere basmadan önce kurşunu rahatlıkla engelledi.