fenna ~
het is nu zo'n 3 dagen geleden dat ik en Evert een relatie kregen. Ik geef eerlijk toe, het geheim te houden voor iedereen is moeilijker dan gedacht. Van elkaar afblijven is misschien nog wel het moeilijkst. Er is de afgelopen dagen qua werk niet veel gebeurd eigenlijk, een paar kleine zaken. Gelukkig maar, anders had iedereen waarschijnlijk al gemerkt dat ik zwanger was doordat ik niet mee zou gaan of niet mee zou doen met de acties. Evert had me sowieso niet mee laten gaan. Het is wel schattig om te zien hoe over-bezorgd hij is. Het is vroeg in de ochtend en alleen ik, Evert, Menno en Carla zijn al op het bureau. Die ene man met dat koffertje die Evert de hele tijd in de gaten houd is er ook weer eens een keer, maar dit keer staat hij niet te controleren. Hij zit al vanaf ik hier binnen ben bij Carla in het kantoor. Af en toe loopt hij naar buiten om te bellen en daarna verdwijnt hij weer in het kantoor van Carla. Nog steeds weet niemand wat hij hier nou komt doen, zelfs Menno niet, en als je aan Carla vraagt wie die man nou is wuift ze je vraag weg en gaat ze weer naar een ander onderwerp. Ze wil duidelijk niet dat we iets over hem te weten komen. Zou ze iets voor ons geheim houden ? Gelijk verklaar ik me zelf voor gek dat ik zo over Carla denk, zoiets zou ze niet doen, ze zou het eigenlijk nog geen eens zo lang vol kunnen houden. Of wel ??
JE LEEST
Moordvrouw story
Fanfictiondis is dus mijn 1e verhaal ooit. ik probeer elke dag een hoofdstuk te plaatsen als dat niet lukt plaats ik de volgende dag 2 hoofdstukken. enjoy :)