Hoofdstuk 31

421 22 0
                                    

evert ~
De wekker herhaalt weer eens zijn dagelijkse routine waardoor ik wakker schiet. Het liefst zou ik dat ding door het raam naar buiten gooien, als het niet de wekker van Fenna was geweest had dat ding allang buiten gelegen. Fenna ligt nog helemaal tegen me aan te kwijlen wat er best schattig uit ziet. Ze is zo ver in dromenland dat ze dat irritante geluid van de wekker niet eens hoort. Ik besluit om haar nog maar even te laten liggen terwijl ik me aankleed. Snel spring ik onder de douche en kleed me daarna rustig aan. Nog even snel wat gel in m'n haar en dan ben ik zo goed als klaar om dalijk te vertrekken richting het bureau. Als ik de slaapkamer weer binnen loop zie ik Fenna nergens en ook haar telefoon ligt niet meer op het nachtkastje. Zo snel mogelijk loop ik de trap weer af. Gelukkig zie ik Fenna in de keuken staan. Opgelucht loop ik naar haar toe en ik sla mijn armen om haar middel. Even blijven we zo staan, genietend van het moment.
Helaas wordt het moment verstoord door de telefoon van Fenna. Ik kan zonder te kijken al raden wie het zou kunnen zijn, Carla of liselot. Ik loop naar de bank en begin alvast m'n schoenen aan te trekken. Na een kort gesprek van een paar zinnen hangt Fenna weer op. " dat was Carla, er is een nieuwe zaak " " dat dacht ik al " we pakken onze jassen van de kapstok en stappen in de auto. Het begin nu langzaam aan wel irritant te worden dat ik nog steeds geen auto heb gekregen. Gelukkig kan ik over een paar dagen eindelijk na bijna een halve maand te hebben gewacht m'n auto ophalen. Eenmaal op het bureau aangekomen is iedereen er al en is de zaak ook al bijna opgelost. Voorlopig kunnen we niks doen, het OM moet toestemming geven voor een huiszoekingsbevel bij een mogelijke dader, begreep ik van Bram. Het wordt dus voorlopig wachten op het OM. Ondertussen kunnen we niks anders doen dan dat.

Na 2 uur te hebben gewacht komt Carla aangelopen. Hopelijk heeft ze toestemming gekregen en kunnen ik en Bram naar dat adres. " Evert kan ik jou even spreken ? "
" ja zeg het maar " " onder 4 ogen ? "
" geen geheimen weet je nog ? " Carla zucht even. " nou oke dan,ik heb niet echt leuk nieuws. Samantha is hier samen met haar nieuwe begeleider en ze willen met ons 2 een gesprek" ik weet even niet wat ik moet zeggen. Waar gaat dit in godsnaam heen ?

Weer een nieuw, klein hoofdstuk. Als je niks te doen heb, heb je 0,00% inspiratie en heb je allerlei dingen te doen heb je opeens ideeën genoeg lijkt het wel. Hopelijk kan ik morgen nog een deeltje plaatsen en jullie daarmee wat vrolijker maken :)

Moordvrouw storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu