03:00 *s'ochtends*
(Pov Harry)
Ik word wakker van het gerinkel van de wekker geïrriteerd zet ik hem uit. 'Lou' zucht ik en geeft hem een zachte stomp tegen zijn schouder, 'wakker worden' ik sta op en kleed me aan, gisteravond hebben we de auto al in geladen, eigenlijk hoeft iedereen alleen nog maar in te stappen en we kunnen weg rijden. Louis en ik gaan met de meisjes op huwelijksreis, er zijn vast niet veel mensen die hun kinderen meenemen denk ik. Ik til Noa uit haar bedje. Ze slaapt gewoon verder op mijn schouder, ik leg haar op de commode en verschoon haar luier en kleed haar aan, een licht roze broekje en een grijze truitje. Gauw loop ik daarna naar beneden, waar ik Louis tref, met Maya liggend op de grond. 'Ze slaapt' zegt hij als ik hem vragend aan kijkt. Ik knik begrijpend. Met z'n 2 lopen we naar de auto en zetten de meisjes er in.
'Eindelijk' mompel ik als we bij het hotel aan komen. Ik stap samen met Noa uit de taxi. Louis heeft Maya bij d'r hand. 'Gaan we zwemmen?' Vraagt ze gelijk. 'Als we alles hebben uit gepakt en Noa heeft even geslapen, gaan wij zwemmen' zeg ik glimlachend. We lopen naar de receptie, waar we de sleutel van onze kamer krijgen. We hebben een familiekamer met een aparte kamer voor Maya en Noa.
(Pov Maya)
Ik loop achter Harry aan de kamer binnen het is een enorme kamer meer een soort appartement. Ik maak de eerste en beste deur open en zie de kamer van mij en Noa ik kijk de kamer rond en knik langzaam. Zonder enige zin pak ik m'n koffer uit ook die van Noa en leg de kleren in de kast. Harry komt binnen, 'wat goed liefje' zegt hij en drukt een kus op de zijkant van m'n hoofd. Hij kleed Noa uit en legt haar in d'r bedje. 'Kom, sssshhh' sust hij zacht en duwt me de kamer uit. Ik plof op de stoel en steun verveeld met m'n hoofd op m'n onderarmen. 'Wat is er meisje?' Vraagt Harry en tilt me op uit de stoel gaat zelf zitten en zet me op zijn schoot. 'Ik wil zwemmen' mompel ik. 'Als Noa wakker word' zegt hij. 'Nee nu' zeur ik. 'Nee' zegt hij streng. Boos kijk ik hem aan, 'nog meer gezeur gaan we helemaal niet zwemmen' dreigt hij.
Ik hoor Noa kreunen door de babyfoon, 'ze is wakker!' roep ik blij. Ik hoor Louis en Harry lachen, Louis knikt, 'bikini aan en zwemmen' zegt hij. Harry legt Noa op mijn bed, 'kleed je nog ook uit?' Vraagt hij en loop weg. Verbaast kijk ik hem aan, maar doe wat hij zegt. Ik trek haar trui uit en haar broek ik knoop haar rompertje los en trek die over haar hoofd uit ik trek de plakstrip van haar luier los 'gelukkig' mompel ik als ze niks heeft gedaan. 'Papa!' Roep ik. Hij kijkt om net hoekje van de deur. Hij glimlacht als hij ons ziet. 'Je word later vast een goede moeder' zegt hij lachend. Langzaam knik ik. Ik schuif de vraag 'word ik een goede moeder' opzij voor later. Ik trek m'n broekje aan. 'Moet deze ook aan?' Vraag ik. En hou m'n bovenstukje in de lucht. 'Ja doe maar' zegt hij. Hij knoop hem op m'n rug vast en in m'n nek. 'Zit ie goed?' Vraagt hij. Ik knik. 'Eigenlijk grote onzin' zegt hij voordat hij het kamertje uit loopt. 'Wat?' Vraagt Louis verbaast. 'Een bovenstukje, voor een kind van 9' mompelt hij. Louis hurkt voor me neer, zijn er meer kinderen van jou leeftijd die ook geen topje hebben mag ie af, maar anders moet ie om blijven' zegt hij. Ik knik. 'Oke' zeg ik zacht. Hij wrijft over m'n wang. 'Kunnen we gaan?' Vraagt Harry. Hij heeft een overvolle tas aan z'n schouder hang en Noa in z'n armen. We lopen door de lobby naar buiten, het is snik heet. Er is nog een matras vrij daar gaan we op liggen, Louis pakt een parasol die hij in het gat in de grond zet.
(Pov Harry)
Ik leg Noa in de schaduw en Smeer haar in met zonnebrand. 'Ik ga zwemmen' roept Maya blij. 'Nee!' Roept Louis. 'Liggen' zegt Louis streng. 'Hoezo?' Vraagt ze. 'Wil je verbranden?' Vraagt hij. Ze schud haar hoofd en gaat braaf op d'r buik liggen. 'Zo mevrouw' zegt louis. Ze staat op. 'Mag Noa ook zwemmen?' Vraagt ze en wijst naar het gele op blaasband voor haar. Hij knik samen lopen we naar het kinderbad ik loop een stukje in het water. Ik ga op de kant zitten en laat Noa er ook in zakken, verschrikt kijkt ze me aan. Ik glimlach. Louis komt ook naast me zitten. We kijken een poosje door het bad. Allemaal spelende kinderen en ouders met baby's. 'Kom' zegt Louis en pakt Noa uit m'n handen en zet haar in d'r zwemband. En duwt haar iets verder het water in en zwemt met haar mee ze kraait het uit van plezier. M'n blik valt op een meisje dat voor een man loopt het is Maya. Ik kijk naar haar en volg haar, m'n liefde slaat om in woede als ik zie dat die man aan haar zit, 'blijf van me af!' Gilt ze. Ik zie dat een jongen van een jaar of 14 die de man van haar aftrekt. En haar troost, hij hurkt voor haar neer ik zwem zo snel mogelijk naar de kant. Ik hoor haar huilen zie dat ze helemaal over haar toeren is. Ik zie haar naar me kijken als ik bij de kant ben. 'Papa' zegt ze huilend. Ik til haar op en troost haar. 'Bedankt' zeg ik tegen de jongen. Hij knikt. 'Ze is al het zoveelste meisje' zegt hij. 'Wat bedoel je?' Vraag ik. 'Gister ook al 2 meisjes' zegt hij zuchtend. 'Wat een viespeuk' zegt Maya. Ik knik en hou haar stevig tegen me aan. 'Dank je wel' zegt Maya verlegen. 'die engerd had niet aan je mogen komen' zegt hij. 'Gaat het?' Vraag ik. 'Ja' zucht ze. 'Wil je nog zwemmen' vraag ik. 'Ja, waar zijn papa en Noa?' Vraagt ze. Ik kijk het bad rond, 'daar' zeg ik en wijs. Ze knikt, 'mag ik op je rug in het water?' Ik knik en zet haar neer ik spring met een grootte plonst in het water en wenk dat ze op m'n rug moet komen. Ik zwem naar Louis toe en knijp onder water in z'n billen, verschikt kijkt hij om. 'Hai liefje' zegt ik met een grijns. Ik laat Maya op m'n rug zitten Louis houd Noa's zwemband goed vast. 'Gaan we zo eten?' Vraagt Maya. Ik knik. Ik draai haar om zodat ik haar langs de voorkant vast heb. 'Waar heb je zin in?' Vraag ik. 'Kip' zegt ze. Ik lach. 'Dat is goed, gaan we eerst even opwarmen?' Vraag ik. Ze knikt. We zwemmen naar de kant en lopen vervolgens naar onze plek. Het matras hangt iets boven het water maar dit is de rustige kant. Louis legt Noa in de schaduw en trekt haar natte badpak uit. Ik zie dat ze beiden moe zijn, Noa en Maya. 'Mag ik hem ook uit doen?' Vraagt Maya. 'Kom maar even' zeg ik en pak haar hand en neem haar mee de wc. Waar ze zich uit kleed. Ik zie een moeder binnen komen ook met haar dochter denk ik. Ik sla een handdoek om haar schouders en til haar op. Terug bij Louis en Noa, geef ik Maya een schone onderbroek. 'Doe maar aan onder Noa's kleed' zeg ik. Ze gaat naast Noa liggen en trekt hem onder het kleed aan. Ze legt haar hoofd neer. Ik ga op m'n buik naast hun liggen Louis weer naast mij. Ik voel de zon branden op m'n rug. 'Wat was er net?' Vraagt Louis zacht. Ik kijk naar Maya of ze ons niet hoort, 'een of andere gek zat aan haar, gister ook al 2 meisjes' zeg ik zacht. 'Smeerlap' mompelt hij. Ik knik. 'Zullen we gaan eten?' Vraagt hij. Ik knik en wrijf over Maya's buik. 'Wakker worden' fluister ik in haar oor. 'Wel eerst even aankleden' zegt ze zacht en gaat recht op zitten. 'Was je moe?' Vraagt Louis. 'Ik heb oorpijn' zegt ze. Ik wrijf over haar rug. We lopen naar onze kamer waar we ons omkleden. Louis legt Noa in de kinderwagen waar ze lekker in kan slapen. Maya zucht een keer diep. 'Wat is er liefje?' Vraag ik. 'Ik ben een beetje moe' mompelt ze. Ik til haar op, aangekomen in het restaurant bestellen we voor ons alle 3 2 borden kip, Maya eet wel met ons mee. Ze is toch niet zo lekker. Ik zet haar op m'n schoot en beginnen te eten.
JE LEEST
Adopted by larry
Fiksi PenggemarHeey! Ik Ben iris! Dit is m'n eerste boek op wattpad :) dussss als het slecht is is dat niet zoo raar aangezien het m'n eerste boek is :) ik vond het leuk om een verhaal over Larry te schijven :) maar in het echt zijn ze niet samen denk ik... Het...