Hoofdstuk 30

1.9K 65 8
                                    

----/////16+ (alleen het 2e stukje) maar je moet maar zelf weten of je het wil lezen als je jonger bent dan 16... ---/////
(Pov harry)

Ik kijk naar louis die naast me ligt te slapen, zijn bruine haren hangen een beetje voor zijn ogen. 'Louis?' Fluister ik. 'Mmm' mompelt hij. 'Je hebt Maya en mij wakker gehouden vannacht' zegt hij zacht. 'Hoezo?' Vraag ik. 'Je snurkte' zegt hij. 'Helemaal niet' zeg ik nors. 'Jawel hoor' grinnikt hij 'Ga je mee douchen?' Vraag ik. 'Ja' glimlacht hij.

Ik trek hem de douche in en omhels hem strak. 'Ik hou van je' zeg ik. 'Ik meer van jou' zegt hij. 'Kan niet' zeg ik eigenwijs. 'Ec-' voor hij z'n zin af kan maken druk ik m'n lippen op de zijne. Zacht bijt ik op zijn lip, 'hazz' 'lou' zacht lacht ik. Ik kus z'n borst en ga steeds verder naar beneden. 'Hazz, hazz, niet doen' 'wat niet doen? Dit niet doen?' Ik pak zijn vriend vast en trek er zacht aan. 'God damn' kreunt hij. 'Oh, s-sn- Omg Hazz sneller' roept hij. Ik trek er sneller aan, uiteindelijk komt hij kreunend klaar . Ik grijns als hij me omhoog trekt. 'Papa?' Hoor ik Maya vragen

(Pov Maya)

Ik word wakker als ik iemand de hele tijd 'Harry' hoor roepen. Ik kijk naar het bed naast me wat leeg is. Ik rol uit bed en wil de deur naar de badkamer open doen die geen millimeter meegeeft. 'Papa' vraag ik. 'Wacht even?' Hoor ik Harry zeggen. De deur word open gerukt, Harry staat met een handdoek om zijn middel geknoopt voor me. 'Wat waren jullie aan het doen?' Vraag ik argwanend. 'U-umm' stottert hij. 'oh nee laat maar! ik wil het niet weten' zeg ik en loop gauw weg. En laat Harry en Louis blozend achter. Ik trek m'n koffer onder het bed vandaan en haal er een zwarte skinny uit en groene lange trui. Ik loop terug naar de badkamer waar ik Harry en Louis duw. Ik kleed me om, ik kijk fronsend naar wax van Harry 'dat wil ik ook dan krijg ik net zulk haar als papa' mompel ik. 'Papa? Wil je dit doen?' En druk hem het potje wax in z'n handen. 'Ja tuurlijk meisje' zegt hij lachend. 'Doe je hoofd maar ondersteboven' zegt hij en kneed de wax er in. Ik zwaai m'n hoofd terug naar achter. 'Wauw!' Zegt Harry trots terwijl hij naar me kijkt en nog een beetje met m'n haar prutst. 'Oh meisje wauw! Wat ben je mooi!' Zegt Louis die de kamer binnen loopt. 'Heeft papa gedaan' trots kijkt Harry naar m'n haar. Louis glimlacht en knijpt in Harry's wang, 'Awh!' 'Laat los Lou!' Zegt hij. En duwt hem van zich af. 'Gaan we ontbijten?' Vraag ik. 'Ja we moeten eigenlijk jou plekjes nog even met die zalf doen maar dat kunnen we straks wel even doen' zeg Harry gauw. Benden zien we Niall al achter een bord eten zitten waar een heel gezin uit Afrika van kan eten. Ik grijns breed om m'n eigen gedachte. Vragend kijkt Niall me aan. 'Niks' zeg ik en loop samen met Louis en Harry naar eten, ik pak een broodje en een kuipje boter en wil weer terug lopen naar de tafel. ik voel hoe ik een greep bij m'n arm 'auw pap' mompel ik. 'Meisje je moet wel wat meer eten' zegt harry streng. 'Ik heb geen honger' zeur ik. 'Hier' hij legt een ei op m'n bord. Ik kijk hem nors aan en loop terug. 'Wil jij een ei?' Vraag ik aan Niall zodra ik zit. 'Ja lekker!' Zegt hij blij. 'Alsjeblieft' mompel ik. Harry gaat naast me zitten, 'als jij je ei aan Niall hebt gegeven word ik heel boos op je' zegt hij kalm. 'Sorry' zeg ik met een brok in m'n keel. 'Godsamme Maya!' Zegt hij boos. Geschrokken kijk ik hem aan. Hij staat op en trekt Louis weg bij het eten ik zie dat hij boos is. Ik zie Louis z'n hoofd schudden, 'ik weet het ook niet!' Hoor ik louis zeggen. Ik zie Harry naar me kijken en richt m'n blik gauw op iets anders. Na een poosje voel ik 2 handen op m'n schouders. Ik kijk omhoog en zie Harry, 'kom jij even mee?' Vraagt hij. Langzaam knik ik. Hij stap de lift in en drukt op de 3e verdieping naar onze kamer. Hij klikt de deur open met het kaartje en loopt met grote passen de kamer in. Ik kijk de kamer in en zie Harry staan bij het raam naar buiten hij heeft z'n handen in z'n zij. 'Papa?' Fluister ik. Hij draait zich om en kijkt me verdrietig aan. Hij laat zich in een stoel zakken naast het bed en klopt op z'n schoot. Ik loop gauw naar hem toe en laat me optillen door hem en op z'n schoot zetten. 'Waarom eet je zo weinig?' Vraagt hij. 'Ik heb gewoon vaak buikpijn' zeg ik. 'Je moet je er toch over heen zetten' zegt hij. 'Ik kan er toch niks aan doen dat ik buikpijn krijg!' Roep ik boos. 'Née dat klopt, maar misschien wel iets om het te voorkomen' niet begrijpend kijk ik hem aan. 'Wat zou je het liefst willen eten?' Vraagt hij. Ik haal m'n schouders op. 'Voor dat ik bij Saskia kwam, in het weeshuis, kreeg ik vaak een soort smoothie, met banaan en aardbei' zeg ik. 'Dat is goed' zeg hij en streelt mij door m'n haar. 'Zullen we gaan?' Vraag ik. 'lets go!' Zegt hij.

In de lobby staan Louis, Niall, Liam en Zayn op ons te wachten. 'Alles oke?' Hoor ik Louis aan Harry vragen. 'Ja, we hebben afgesproken dat ze nu een smoothie als ontbijt drinkt' zeg Harry. We komen bij de 02arena, waar ze voor de 2e keer optreden en voor de laatste keer voorlopig. Morgen dan gaan we naar Manchester. 'Papa? Gaan we morgen met het vliegtuig naar Manchester?' Vraag ik. 'Ja' antwoord hij. We lopen een kleedkamer in de zelfde als gister. Ik laat m'n gewicht in de bank vallen en leg m'n voeten op het tafeltje. 'Zeg dame ga eens normaal zitten!' Zegt Louis vanuit de make-up stoel bij Lou. Ik doe net alsof ik hem niet hoor, hij kijkt me aan via de spiegel. 'Maya je hebt me gehoord ik zie het aan je!' ik hoor en lach in z'n stem. Ik haal m'n wenkbrauwen op en die wat hij zegt. 'Waar is papa?' Vraag ik. 'Ik heb geen idee, ga maar even kijken' zegt Louis. Ik loop langs allemaal deuren en hoor Harry stem achter een van de deuren vandaan komen. Ik open de deur en zie een gigantische zaal tevoorschijn komt ik zie Harry op een van de vele stoelen zitten met z'n gezicht richting het podium. Ik loop naar hem toe en blijf achter hem staan. 'Papa?' 'Jesus!' Roept hij geschrokken en springt op. 'Kindje! Ik schrik me dood!' Roept hij. 'Wat is er?' Vraag ik. 'Even nadenken' 'over wat?' Vraag ik. Hij schud z'n hoofd en gaat er verder niet meer op in. Ik haal m'n wenkbrauwen op en kijk hem onderzoekend aan. 'Er is echt niks aan de hand' zegt hij alsof hij mijn gedachten kan lezen. 'Nou, dan kan je het toch ook gewoon zeggen!' Zeg ik. 'Ik dacht na over de bruiloft' zegt hij met een kleine glimlach. 'Wil je niet met papa trouwen?' Vraag ik geschrokken. 'Ja natuurlijk wel' zegt hij zacht. 'Maar wat is er dan?' Vraag ik. 'Ik ben zenuwachtig' zegt hij nerveus. 'Waarom?' Vraag ik. 'Omdat ik bang ben dat papa toch niet wil trouwen' zegt hij. Ik bedenk me geen moment en grijp z'n hand. 'Wat is er?!' Vraagt Harry als ik hem door de gang sleur naar de kleedkamer, ik trek de deur open en zie Louis staan met alleen een onderbroek aan, ik kijk Harry aan en zie hem rood worden. 'Papa?' Ik kijk naar louis. 'Wil je nog met papa trouwen?' Vraag ik. Met op getrokken wenkbrauwen kijk Louis naar Harry, 'ja natuurlijk, is er wat?' Vraagt hij voorzichtig. 'Niks hoor hij was bang dat je toch niet wilde trouwen!' Roep ik. Louis lach opgelucht en geeft Harry een kus.

*avond na het concert*
Moe laat ik me op het bed vallen en zucht diep. 'Ik ben kapot!' Roep ik. 'Hoe kan dat nou je hebt niks gedaan!' Zegt Louis verontwaardigt. 'Ik ben gewoon een moe persoon' zeg ik. Harry schiet in de lach, 'ja vast!' Zegt hij lachend. 'Ik kleed me even om' mompel ik en sleep mezelf de badkamer in. 'Maya? Mag ik binnen komen?' Hoor ik Harry vragen aan de anders kant van de deur. 'Ja' zeg ik zacht. Harry's hoofd steekt om de deur, 'we moeten je plekjes nog doen' zegt hij. Langzaam knik ik. Ik ga op de wc staan zodat ik op zelfde hoogte ben als Harry gezicht. Na 10 minuten is hij klaar, hij sluit z'n handen onder m'n oksels en tilt me er vanaf, gauw kleed ik me aan en ga bij Louis op z'n schoot zitten. Hij druk een klein kusje achter m'n oor.

-----------------------------------------////////////////////////////////////////////////---------------

Sorry dat het zo lang heeft geduurd! :0

Adopted by larryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu