(Pov Harry)
Ik klik m'n telefoon aan, 09:00, ik kijk naar Louis die naast me ligt, z'n mond hangt een klein stukje open. Ik kriebel over z'n buik, ik geef hem een kus op z'n wang. 'Ik ben moe' mompelt hij. Vannacht zijn we van Portugal naar Rome doorgereden. Ik kruip over hem heen uit bed. 'Hazz' kreunt hij. 'Ja, wat is er?' Vraag ik. 'Ik voel me niet lekker' zegt hij. 'Blijf maar lekker liggen' zeg ik en kijk achter het gordijntje van maya's bed. De dekens liggen in een bult op het voeteneind, ik loop naar de woonkamer er waar ze aan tafel zitten. 'Goeiemorgen' zeg ik als ik ze allemaal zie zitten. 'Waar is papa?' Vraagt Maya. 'Ligt nog op bed, hij is niet lekker' zeg ik. 'Wat heeft hij dan?' Vraagt ze gelijk. 'Ik heb geen idee' zeg ik. Ze springt op en rent naar de slaapplekken.
(Pov Maya)
Ik klim op het bed onder dat van Louis en steek m'n hoofd onder het gordijntje, 'pap?' Vraag ik. Hij draait zich om, 'hey meisje' zegt hij, z'n stem klinkt schor. Ik klim naast hem op het bed, 'ben je ziek?' Vraag ik. Hij haalt z'n schouders op. 'Kom je zo?' Vraag ik. Hij knikt. 'Hij komt er zo aan' zeg ik als ik terug in de woonkamer ben. Harry steekt z'n handen uit en zet me op zijn schoot. Louis sloft de woonkamer in, 'wat heb je?' Vraagt Liam. Weer haalt hij z'n schouders op en gaat op de bank liggen. Luid klopt er iemand op de deur, Paul komt binnen z'n blik gaat naar Louis. 'Alles oke' vraagt hij. 'Ik voel me niet lekker' zegt hij zacht. 'Ja dat zie ik' zegt hij. 'We hebben een heleboel interviews vandaag over een uur in dat gebouw', hij wijst naar een gigantisch gebouw waar 'quote' op staat. Ik prop het laatste stuk brood naar binnen, 'ik ga me aankleden' ik trek m'n koffer onder het bed vandaan en haal daar en roze trui met hartjes uit en een zwarte legging ---(een legging met voeten er aan, hoe heet dat?)--- 'papa!' Roep ik. 'Ja?' Hoor ik Harry vragen. 'Waar zijn m'n schoenen?' Vraag ik aan hem. 'Geen idee, heb je al bij de deur gekeken?' Vraagt hij. Hij loopt voor me uit naar de buitendeur, 'nee je had hier nog niet gekeken' zegt hij en wijst naar m'n schoenen. Hij grijnst en loopt weg. Ik trek de schuifdeur naar de woonkamer open, 'Lou? Kom je?' Vraagt Harry. 'Gaat hij wel mee?' Vraag ik. 'Moet wel' zegt hij. Louis komt binnen in een spijkerbroek en een hoodie, hij ziet er slecht uit.
(Pov Harry)
Ik pak Louis' hand als we buiten lopen, hij voelt koud aan. Ik sla m'n arm stevig om hem heen. Hij rilt. We lopen het grootte gebouw in, 'kleedkamer is die kant op' zegt een vrouw, verveelt van achter een raam. We knikken en lopen die langs richting. 'Hey jongens' begroet Lou ons. Ik laat me op een bank vallen, Louis zit naast me en trekt z'n knieën op, hij legt z'n hoofd achterover, en sluit z'n ogen. Na een poosje staat Zayn op uit de make-up stoel bij Lou. 'Harry jij mag' zegt ze. Ik wurm me onder Louis uit en ga zitten.
(Pov Maya)
Ik zit half bij Niall op schoot, samen eten we uit een bak met banaantjes. 'Jongens show time!' Roep Paul in de deuropening. Harry heeft z'n arm om Louis heen geslagen. Lux zit op de grond met LEGO te spelen, 'Maya, zet die bak nou maar even weg' zegt Lou. Ik doe wat ze zegt. 'Wanneer zijn papa's klaar?' Vraag ik. 'Kan wel 3 uur duren' zegt ze lachend. Ik ga bij lux op de grond zitten. Na tijdje hoor ik de deur open gaan, ik kijk om, Louis staat in de deuropening. 'Pap' zeg ik en loop naar hem toe. 'Ik ga naar de bus' mompelt hij. 'Mag ik mee?' Vraag ik. 'Ja tuurlijk' zegt hij en pakt m'n hand. Samen lopen we door de lange gangen van het gebouw. 'Moet ik bij je blijven?' Vraag ik als we in de bus zijn. 'Nee meisje, ga maar lekker spelen' zegt hij. Ik knik en loop naar boven.
'Maya?!' Hoor ik Louis roepen. Gauw ren ik naar beneden waar ik Louis in de badkamer vind hangend boven de wc. 'Ik bel papa' zeg ik en pak z'n telefoon. 'Met Harry?' 'Papa' zeg ik. 'Hey liefje, hoeist met papa?' Vraagt hij. 'Niet goed wil je komen?' Vraag ik. 'Over een halfuur zijn we hier klaar dan kom ik er direct aan, oke?' Zegt hij. 'Ja is goed tot zo' ik loop terug naar de badkamer waar Louis tegen de badrand zit, ik trek hem aan z'n handen omhoog. 'Over een halfuur is hij hier' zeg ik en breng hem naar de bank. Ik ga naar de keuken waar ik 2 koppen thee maak. 'Alsjeblieft' 'wat ben je een lieverd' zegt hij en drukt een kus in m'n haar. 'Ga je vanavond wel optreden?' Vraag ik. 'Als ik me dan beter voel, dan ben ik er gewoon bij' zegt hij. Ik hoor een deur open en dicht gaan. ''Hey, hoe voel je je?' Vraagt Harry die binnen komt. 'Mwah' zegt hij. 'Ik ga weer naar boven' mompel ik.
JE LEEST
Adopted by larry
FanfictionHeey! Ik Ben iris! Dit is m'n eerste boek op wattpad :) dussss als het slecht is is dat niet zoo raar aangezien het m'n eerste boek is :) ik vond het leuk om een verhaal over Larry te schijven :) maar in het echt zijn ze niet samen denk ik... Het...