(Pov Maya)
'Hij zal het helaas niet gaan redden, hij spijt me' hoor ik een onbekende stem zeggen. Een man in een witte lange jas komt naar buiten, ik kijk Louis bang aan. 'Hij gaat dood' snikt hij. Niet begrijpend kijk ik hem aan. We moesten naar het ziekenhuis komen Harry had een botsing gehad met de auto. Maar de artsen zeiden dat het niet zo ernstig was. 'Wie gaat er dood?' 'Papa' zegt hij zacht. Ik voel hoe de tranen in m'n ogen opwellen. Louis loopt naar me toe en pakt mijn hand. We lopen een witte kamer binnen. Er komt een andere arts achter het gordijn vandaan. Ik kijk wie er achter het gordijn ligt. Harry. 'Het spijt me zo' snikt hij als hij Louis ziet. Louis buigt over hem heen en knuffelen elkaar. 'Papa' zeg ik zacht. Ik loop naar de andere kant van het bed, Louis tilt me op. 'Ga... Ga je do' stotter ik. Hij pakt mijn hand. 'Ja' zegt hij schor. 'Neee!' Gil ik hard. Ik zie dat hij nog harder begint te huilen. 'Meisje' zegt hij zacht. Ik geef hem een kus. En omhels hem. 'Ik wil niet dat je dood gaat! Het mag niet!' Gil ik. Louis legt me naast hem neer. Ik druk mijn hoofd in zijn borst. 'Je mag niet dood gaan, Je mag niet dood gaan, Je mag niet dood gaan' zeg ik steeds weer opnieuw. 'Ik ga je zo missen' snik ik. 'Papa ik hou van je' huil ik. 'Ik ook van jou' zegt hij huilend. Louis buigt over hem heen en geeft hem een kus. 'Ik hou van jullie' zegt Harry zacht. Op dat moment voel ik dat zijn armen steeds slapper worden. Ik kijk omhoog naar zijn gezicht en zie dat zijn ogen gesloten zijn. Het gepiep van de apparaten om hem heen zijn gestopt met piepen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en raak in paniek als ik geen hartslag meer hoor. Ik kijk geschrokken omhoog naar Louis die met zijn rug naar het bed staat zijn handen voor zijn gezicht, zijn schouders schokkend van het huilen. 'Papa' ik tik Harry tegen zijn wang. 'Papa!' Roep ik. Ik voel dat Louis me aan mijn schouder trekt. Ik kijk hem bang aan en langzaam schud hij zijn hoofd. 'Hij is er niet meer' mompelt hij. Ik begin hevig te snikken, ik leg mijn hoofd in zijn nek. Langzaam streelt hij over mijn rug. 'Hij mag niet dood zijn' snik ik. 'Hij hoort bij ons' snik ik. Ik voel dat Louis' tranen op mijn hoofd vallen en op mijn schouders.
(Pov Harry :0)
Ik word wakker van zacht gepiep en gejammer, ik loop naar Maya's kamer waar het geluid vandaan, ze huilt in haar slaap. Ik ga naast haar zitten. 'Maya' ik wrijf over haar buik. Ze is nat van het zweet. Ik schud haar zacht wakker. 'Papa' huilt ze. 'Liefje' zeg ik zacht. 'Je was dood' snikt ze. Ik kijk haar schrokken aan en pak haar goed vast. Ik til haar op, ze klampt zich aan me vast. Ik wrijf over haar rug. Ik neem haar mee naar de badkamer. Waar ik haar op het opstapje zet. 'Word een beetje rustig' zeg ik en wrijf over haar wangen. Ik trek haar t-shirt en onderbroek uit. Ik pak haar hand en zet haar met het opstapje onder de douche. Ik laat haar op het opstapje zitten. Als ze helemaal afgespoeld is droog ik haar af. Ik trek haar haar onderbroek weer aan. 'We gaan even naar beneden' zeg ik zacht. Ik zet haar op de bank neer. 'Je was dood' mompelt ze. 'Je had een botsing gehad met de auto en papa en ik moest naar het ziekenhuis komen. Daar vertelden ze ons dat je dood ging' snikt ze. 'Het was een nachtmerrie' zeg ik. 'Wil je bij papa en mij in bed?' Vraag ik. 'Mag dat?' Vraagt ze. Ik knik en til haar op. Ik loop naar boven, ik leg haar in het midden van het bed neer en ga naast haar liggen. Ik kijk op de wekker, het is half 2. Louis zal me wel naar boven hebben gedragen. Ik draai me op m'n zei, en kijk naar Maya. Langzaam zak ik weg in een diepe slaap.
(Pov Louis)
Ik word wakker van een streepje zo'n in m'n gezicht. Ik kijk opzij, Maya ligt naast me. Ik glimlach en sta zacht op uit bed. Ik leg de dekens een beetje over haar heen, en pak m'n kleren trek die op de overloop snel aan. De kamerdeur van Noa's kamer staat open en haar bedje is leeg. 'He' zeg ik blij als ik Harry zie. Ik pak hem bij z'n middel vast en geef hem een kus. 'Was Maya vanochtend bij ons gekomen?' Vraag ik. Hij schud zijn hoofd, 'ze had vannacht een nachtmerrie' zegt hij en neemt een hap van z'n broodje. 'Waarover?' 'Ze droomde dat ik was overleden' zegt hij. Ik kijk hem schrokken aan 'Nadat ik haar onder de douche had afgespoeld heb ik haar meegenomen naar ons bed. Kan ze nu een beetje bijslapen' zegt ik. Hij knikt. Noa zit in haar box te spelen met de barbies. Ik buig me over de rand heen en pak haar er uit. 'Papa!' Ze geeft me een natte kus op m'n wang. Ik glimlach en knuffel haar stevig. 'Hebben jullie al ontbeten?' Vraag ik. Harry knikt en geeft me een kop thee. Ik laat Noa zakken en ga op de bank zitten.
JE LEEST
Adopted by larry
Hayran KurguHeey! Ik Ben iris! Dit is m'n eerste boek op wattpad :) dussss als het slecht is is dat niet zoo raar aangezien het m'n eerste boek is :) ik vond het leuk om een verhaal over Larry te schijven :) maar in het echt zijn ze niet samen denk ik... Het...