(Pov Harry)
Ik word wakker van zachte geluiden. Ik open m'n ogen en kijk om me heen. De balkon deur staat op een kier, ik stap uit bed en doe de gordijn een stukje opzij. Louis staat in z'n boxers leunend op de leuning. Ik wurm me door een kiertje, 'hoi' fluister ik. En pak z'n heupen beet. Een paar seconden later voel ik een paar zachte lippen op m'n wang en die zich daarna op m'n lippen zitten. 'Ik ben blij dat we terug kunnen' fluistert hij. 'Ja ik ook' zeg ik. 'Zullen we samen douchen?' Vraag ik. Hij knikt. Als we weer binnen zijn doe ik de deur opslot. In de badkamer trek ik m'n boxer uit en ga onder de warme stralen staan. Ik pak Louis' hand als hij er ook onder komt staan. 'Ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je' fluister ik een paar keer. 'You have so much love to give' fluistert hij. Ik geef hem een kus en knijp zacht in zijn billen. Ik hoor hem zacht lachen. Zacht geeft hij me kusjes op m'n borst. Ik zucht en verstrak m'n grip een beetje rond zijn middel. Als we ons aan het afdrogen zijn hoor ik Noa huilen. Ik doe de deur open. 'Papa!' Roept ze huilend. 'Sssshhh' sus ik. Ik kleed me aan ik til haar uit het bedje. Ik wrijf over haar beentjes die nog warm in de slaapzak zitten. Ik pak haar speen uit het bedje en stop die in haar mond. Nog snikkend legt ze haar gezichtje in mijn nek. 'Zullen we meteen even ontbijten?' Vraag ik. Louis knikt. Ik doe de slaapzak uit en een jogging broek aan. Maya heeft zich ook al omgekleed.
Als we klaar zijn met ontbijten pakken we de koffers in en gaan we weer naar beneden waar de bestelde taxi al op ons wacht. Ik ga met Maya op schoot zitten en Louis met Noa. Als we weg rijden van Disney zie ik een paar tranen over maya's wangen rollen die ze snel wegveegt. Ik zet haar schuin op m'n schoot. 'Meisje' mompel ik. 'Ik vind het zo jammer' snikt ze. Ik pak haar hoofd vast en leg die op schouder, Louis wrijft over haar been. Terwijl de chauffeur naar het vliegveld rijd hoor ik er en toe nog een snik van m'n schoot af komen. Ik wrijf over haar buik en voel haar langzaam rustig worden. Als we bij het vliegveld zijn stappen we uit, Maya loopt aan m'n hand en heeft Louis zakdoek in haar hand waarmee ze haar ogen droog maakt, we kunnen direct door lopen naar douane en dan naar het vliegtuig. Ik zet m'n eerst voet op de trap trede van het vliegtuig, ik voel hoe Maya haar hand uit die van mijn haalt. 'Ik wil niet weg' snikt ze. Ik zucht en hurk naast haar neer ik sla m'n arm om haar heen en leg m'n hand op haar heup. Ik kijk achterom naar het vliegtuig waar ik Louis uit het raampje zie kijken naar ons. Ik trek Maya naar me toe en til haar op, ik draag haar het vliegtuig binnen ik zet haar op m'n schoot. 'We hebben het er thuis even over' fluister ik voordat ik een deken over haar heen leg en ze in slaap valt. Ik kijk achterom en glimlach. Ik kijk naar Noa die ligt in een soort bak aan de muur te slapen. Zacht sta ik op en hurk naast haar neer, ik haar een paar plukjes haar uit d'r gezicht, ik geef haar een klein kusje op d'r wang. Ik kijk naar Louis die de stoel naar achteren heeft gedaan en naar mijn kijkt. Hij wenkt me. Ik sta op en ga naast hem zitten. 'Op een eenpersoons plek moet je dicht bij elkaar zijn, maar dat vind ik niet erg' fluistert hij. Ik glimlach, ik doe m'n neus tegen dat van hem. 'Ik hou zo veel van je' fluister ik. Ik leg m'n hand op zijn rug en duw hem nog dichter tegen me aan. Ik leg m'n hoofd neer, en zacht praten we met elkaar. Af en toe voel ik dat er wat turbulentie is en dat we naar beneden zakken.
(Pov Maya)
Ik kijk om me heen, Noa huilt. Ik laat me uit mijn vliegtuigstoel glijden en leg het dekentje over papa's heen. Ik loop wankelend naar haar toe, ik doe de flap van de bak terug en help haar overeind. Ik pak haar onder d'r oksels en til haar uit de bak.
--- oke er zijn van die bakken in vliegtuigen waar baby's in kunnen slapen een soort bedjes---
Ik zet haar in d'r stoeltje in een grote stoel. Ik kijk naar Louis en Harry die in elkaars armen liggen te slapen. Ik pak een banaan van tafel die ik aan Noa geef ik kleine stukjes en veeg af en toe haar mond af. Eigenlijk is ze nog heel klein, ze kan al een klein beetje lopen ze heeft ooit een keer wankelend naar Harry gelopen maar ze kruipt ook nog best veel. Ik wrijf over haar beentje en geef haar weer een stukje banaan. 'Hoi' hoor ik iemand hees zeggen. Ik kijk naast me waar Harry me glimlachend aan kijkt. 'Hoi' zeg ik zacht. Op dat moment klinkt de stem van de piloot door de speakers met de melding dat we gaan landen. Ik schik en doe Noa gauw goed vast in haar stoeltje. Harry klikt mijn gordel stevig vast en pakt mijn hand en stelt me gerust. Louis zit in de stoel tegen over Harry en naast Noa een beetje suf en moe voor zich uit te staren. Als we zijn geland en door de tunnel lopen hoor ik Harry met Louis praten over de grote hoe veel heid paparazie en fans die weten dat we vandaag terug komen. Ik loop voor hun uit en kijk geschrokken als ik zie hoeveel mensen er zijn. Ik kijk angstig naar Harry en Louis. Louis wenkt me en pakt mij hand. Ik hou doe stevig vast en hou met mijn andere hand zijn pols ook vast. Als we de koffers hebben en eindelijk bij de uitgang zijn daar nog veel meer mensen.
(Pov Louis)
Ik kijk naar Maya die m'n hand met beide handen vast heeft en kijk naar de mensenmassa besluit ik haar op te tillen. Ik zet haar op m'n heup en sla m'n hand stevig om haar bovenbeen. 3 bodyguards staan ons op te wachten 1 pakt mijn bij m'n bovenarm en de ander Harry, de 3e loopt voor ons uit en houd iedereen op afstand. We stappen in de voor gereden auto. 'Hey jongens' ik kijk verast op en zie Liam en Niall voorin zitten. Ik zet Maya goed op m'n schoot en leg m'n arm rond haar middel. Ze legt haar hoofd op mijn arm ik geef haar zacht een kusje op d'r wang. Harry komt naast me zitten en legt Noa op z'n schoot. 'Willen jullie naar huis?' Vraagt Liam. 'Ja' zucht ik. Niall kijkt achterom, 'ik ben blij dat jullie weer terug zijn' zegt hij. Ik glimlach en pak zijn hand die hij uitsteekt. Zacht knijpt hij er even in.
'SUPRISE!' Een hoog gegil klinkt in m'n oor, verast kijk ik naar Fay en Sophia die met boa's om en feest hoedjes in de woonkamer staan. Maya steekt haar armen uit naar Sophia. '
(Pov Maya)
Ik word door Sophia uit Louis' armen gepakt. Ik sla m'n armen stevig om haar nek, ze gaat op de bank zitten en zet mij op haar schoot. 'Ik heb je gemist' fluister ik. 'Ik jou ook' mompelt ze terug. Ik haal m'n gezicht uit haar nek en kijk naar Harry en Liam die glimlachend voor ons staan. Ik voel langzaam tranen in m'n ogen op wellen. Ik kijk naar Sophia die ook moet huilen. 'Huilende dames' mompelt Liam lachend gaan ze naast ons zitten ik word door Harry stevig omhelst. 'Ik was zo bang in Parijs' snikt ze. Verbaast kijk ik haar aan. Haar ogen zijn groot van de angst en paniek, 'alles komt er uit, de angst' hoor ik Louis zeggen. Ik knik en trek haar zacht tegen me aan. Ik druk een kus op haar voorhoofd. Ik til haar op en loop met haar naar de gang. Ik draai me om naar Louis die achter me aan is gelopen. 'Wil je naar bed liefje?' Vraag ik haar. Huilend schud ze haar hoofd. 'Pyjama aan en nog bij jullie beneden zitten' huilt ze. Ik glimlach en knik. 'Ik schenk iedereen wat te drinken in' zegt Louis. 'Noa ligt al boven in d'r bed' zegt hij. Ik knik en loop samen met Maya de trap op jaar boven. Ik zet haar op haar bed neer en hurk voor haar neer. Ik doe haar schoenen uit. 'Even staan' mompel ik. Ik doe haar broek uit. Als ze in haar ondergoed op bed zit sta ik op om een schone pyjama uit de kast te pakken. Ik draai me om en kijk naar haar. Slap zit ze op bed, ik gooi de pyjama naast haar op bed en til haar op. 'Meisje' mompel ik. 'Je mag bij ons slapen vannacht' mompel ik. Snikkend knikt ze. Ik pak haar haar pyjama van bed en loop weer naar beneden. Een beetje verlegen gaat ze dicht tegen me aan zitten op de bank. Ik doe haar d'r pyjama aan. Ik pak van Louis het glas wijn aan en neem er meteen een slok uit. 'Proost' zeg ik snel. Louis lacht en geeft me een kus. 'Op dat jullie weer terug zijn' zegt Fay. Ik knik en kijk haar aan. Ze zit naast me. 'Hoe gaat het met je?' Vraag ik zacht. 'Het gaat wel' mompelt ze. Ik leg m'n hand op haar knie.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hellooo!!! ❤️
Zoooo super lang niet ge-update! :0 maar daar is natuurlijk een reden voor zoals altijd... Het antwoord vind je in het linkje hier onder, vraag me wat je wilt weten, en niks is raar om te vragen... Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstukje vinden! En even... Lees het boek van @silke963 i am adopted by 1D. Super leuk boek!!❤️
Kopie dit even. Ziekte van graves Wikipedia.
Schroom niet om iets te vragen als je dat wilt ;)
JE LEEST
Adopted by larry
FanfictionHeey! Ik Ben iris! Dit is m'n eerste boek op wattpad :) dussss als het slecht is is dat niet zoo raar aangezien het m'n eerste boek is :) ik vond het leuk om een verhaal over Larry te schijven :) maar in het echt zijn ze niet samen denk ik... Het...