Woensdag 6 februari 2014
(Pov Maya)
Kreunend word ik wakker, 'omg... Wat erg dit' kreun ik en stap uit bed. Ik kijk op de klok en zie dat het pas half 5 is. Mijn blik leid af naar de spiegel en zie overal kleine plekjes bloed. 'Oh jee' ik trek m'n shirt omhoog en zie dat bijna alle plekjes open zijn gegaan. 'Zullen papa's leuk vinden' zeg ik met sarcasme in m'n stem. Ik ga weer in bed liggen en voel dat ie helemaal bezweet is. 'Getver' mompel ik. Ik trek m'n dekbed er van af en sleep die achter me aan naar beneden waar ik op de bank neer strijk. 'Ah lekker koud' zeg ik bibberend. Ik trek de dekens over me heen en val weer in slaap.
(Pov Harry)
Ik word wakker van iemand die een kus op m'n mond drukt. 'Lou' 'ja hazz' zegt hij speels. 'Het is nog harstikke vroeg' murmel ik in het kussen. 'We hebben vandaag die video opname weet je nog' fluistert hij in m'n oor. 'Ah nou echt niet, Maya is ziek, ik blijf hier' 'zal Ben niet blij mee zijn' zegt hij, ik voel hoe hij nog gauw een tik tegen m'n billen geeft en dan gauw de kamer uit loopt. Ik grijns. Zo snel als hij weg ging komt hij ook weet terug, 'waar is maya? Er ligt allemaal bloed in haar bed' zegt hij. 'WAT?! En dat zeg je nu pas?!' Zeg ik boos, ik storm de kamer uit naar haar kamer. 'Ik denk, dat ik al weet waar ze is' 'waar dan?!' Vraagt Louis blij. 'Ik denk al beneden' Zeg ik opgelucht. Samen rennen we gauw de trap af en openen de woonkamer deur. Er ligt een soort hoopje deken op de bank daaronder steken een paar kleine voetjes uit. 'Aww' zeg ik en loop naar haar toe. Ik trek een stukje deken omhoog en zie haar bezweette gezichtje. 'Laten we maar ontbijten' zeg ik zuchtend. 'We leggen d'r bij Liam en Sophia we gewoon op bed, dan kan ze daar lekker slapen en hoeft ze niks' zegt Louis en geeft me een kus. Ik verstop m'n gezicht in z'n hals en begin te zuigen, 'oh nee! Dacht et' niet!' Roept hij en snelt zich naar de keuken. Ik schiet in de lach. 'Waarom niet?' Vraag ik. 'Dat zien ze heus niet hoor' ik leg m'n hoofd op zijn schouder. 'Nee? Wat zullen ze denken? dat ik met een wc ontstopper aan de gang ben geweest?' Zegt hij lachend. 'HAHAHAHA!!' Lach ik hard. 'Lou! Moet ik het de volgende keer met een ontstopper doen?' 'Wat met een ontstopper doen?' Vraagt een klein stemmetje. Geschrokken kijken we naar de deur waar Maya staat. 'Hé meisje' zegt Louis, hij loopt naar haar en tilt haar op. 'Ik voel me niet lekker' zegt ze. 'Je dat weet ik liefje' zegt Louis troostend. 'Wil je anders even douchen?' Vraag ik. 'Ja, is goed' zegt ze en veegt wat haar uit haar gezicht. Ik trek Maya's shirt uit. 'Je hebt ze helemaal kapot gekrapt' zeg ik streng. Schuldig kijkt ze weg. 'Maakt niet uit' zeg ik gauw en kleed haar verder uit, 'ik haal even kleding' zegt Louis en loopt de badkamer uit. Maya pakt m'n hand vast en stapt onder de douche. 'Gaat het?' Vraag ik voor de zekerheid. Slapjes knikt ze, 'zo is wel goed' mompelt ze en gaat er weer onder vandaan, ik glimlach en droog haar voorzichtig af. 'We hebben gister zalf van de dokter gekregen, dat moeten we zo ook maar even doen' zeg ik. Langzaam knikt ze. 'Ik kom zo terug' zeg ik en aai over haar wang. Ik loop de gang waar ik Louis tegen kom. 'Ik heb die zalf al' zegt hij, alsof hij m'n gedachten kan lezen. Ik loop grinnikend achter hem aan. We lopen weer de badkamer terug in en zien Maya met een handdoek om zich heen gewikkeld bibberend van de kou op de grond zitten. 'Oh' mompel Louis en tilt haar op. Hij drukt haar stevig tegen zich aan. 'Kom, die zalf doen we beneden wel even' 'moet dat echt?' Vraagt ze tegenstribbelend. 'Ja liefje, echt waar' zegt Louis, ik pak haar onderbroek van het stapeltje kleding en trek die haar aan. 'Kom' fluister ik. Met z'n 3 en lopen we de trap naar beneden. 'Ik maak ontbijt' zegt Louis die de keuken in loopt. Ik ga op de bank zitten en zet Maya tussen m'n knieën, 'niet pijn doen' zegt ze zacht. 'Ik zal heel voorzichtig zijn' zeg ik en kijk haar aan in haar donkere bruine oogjes. Zonder dat we verder iets zeggen doe ik een beetje zalf op m'n vinger en ga de plekjes op haar buik en borst af, 'alles oké?' Vraagt Louis die met een dienblad de kamer in komt. 'Ja prima' zeg ik glimlachend. 'Oké dat was dat' mompel ik als ik haar hele lichaam heb gehad. 'Ik hoef geen eten!' hoor haar eigenwijs tegen Louis zeggen, ik was m'n handen en loop terug de kamer in. 'Ik weet wel wat' zeg ik als Maya bijna op het punt staat om te gaan huilen. 'Kleed jij haar aan?' Vraag ik.
JE LEEST
Adopted by larry
FanfictionHeey! Ik Ben iris! Dit is m'n eerste boek op wattpad :) dussss als het slecht is is dat niet zoo raar aangezien het m'n eerste boek is :) ik vond het leuk om een verhaal over Larry te schijven :) maar in het echt zijn ze niet samen denk ik... Het...