Hoofdstuk 52

1.5K 59 15
                                    

(Pov Harry)

Ik zit op de bank en heb Louis' handen vast, 'ik heb gewoon wat tijd voor mezelf nog lou' mompel ik. 'En wij dan?' Vraagt louis. 'Wij?' ik kijk naar ons beiden. 'Nee Hazz, je kinderen en ik, wou je ons achterlaten?' Vraagt hij vol ongeloof. Langzaam knik ik. 'Sorry' zeg ik zacht en sta op. Ik kijk om Louis zit me z'n gezicht in z'n handen. Ik zie dat z'n schouders schokken. 'Lou alsjeblieft, het is maar voor een paar dagen' mompel ik. Hij tilt z'n hoofd op. 'Ik wil niet dat je weg gaat' zegt hij met een trillende lip. 'Ik vind het een beetje te veel worden' zeg ik twijfelend. 'Wat?' Vraagt hij een beetje boos. 'Gewoon alles' zeg ik vaag. 'Ik kan niet zonder je' zegt hij zacht. Ik pak hem aan zijn handen van de bank, en leg m'n armen losjes om hem heen. 'Hold my tight please' mompelt hij zacht, ik doen wat hij vraagt en sla m'n armen strak om hem heen. 'Ik zal er sneller weer zijn dan je denkt' zeg ik zacht. 'Ik zal je missen' zegt hij. De laatste keer dat ik en Lou uit elkaar waren was waarschijnlijk toen ik eerder naar London terug moest vanuit Australië en dat was 2 jaar geleden. Hij maakt zich los uit de omhelzing, 'wanneer vertrek je?' Vraagt hij met een krakkende stem. 'Vanavond' zeg ik zacht. Hij schud langzaam z'n hoofd, 'hoe vertel je het Maya?' Vraagt hij. 'Ik weet het niet' zeg ik zacht. Ik loop naar boven en kijk in maya's kamertje waar ze op de grond zit met haar barbies te spelen. 'Maya?' Vraagt ik. Ze kijkt me vragend aan, 'ik ga een paar dagen weg' zeg ik. 'Hoezo?' Vraagt ze. 'Ik heb een beetje rust nodig' zeg ik. 'Waar ga je heen dan?' Vraagt ze. 'Ik ga naar ons huis in LA denk ik' zeg ik zuchtend. 'Je kan toch ook gewoon in Engeland blijven?' Vraagt ze boos. 'Waarom moet je zo ver?!' Gilt ze. 'Ssshhh doe een beetje rustig' sus ik. Ik probeer haar bij d'r armen te pakken die ze boos weg slaat. 'Hou je niet meer van papa?' Vraagt ze. Ik kijk haar met grootte ogen aan, 'ik hou heel veel van papa, echt waar, en van jou en Noa' zeg ik en hurkt voor d'r neer. 'Liefje, ik ga niet weg omdat ik niet meer van jullie hou, ik ga weg omdat het me een beetje te veel word' zeg ik. 'Kom je wel snel weer?' Vraagt ze huilend. 'Ja tuurlijk liefje' ik pak haar op en druk haar stevig tegen me aan. Ik laat haar los en wrijf over haar wangen. Ik sta op en loop haar kamertje weer uit. Ik zak op m'n knieën en duik onder het bed, waar ik m'n bruine schouder tas onder vandaag graai. Ik zucht diep en gooi er een stapel zwarte broeken en een paar donker blauwe spijker broeken in. Ik pak een stapeltje t-shirts uit de kast en zoek er een paar van Louis uit, die ik onderin de koffer stop. 'Hoe laat ga je?' Vraagt Louis plots. Ik kijk om en zie hem tegen de deurpost leunen. Hij ziet er zo leuk uit, ik glimlach. 'Om half 11 gaat m'n vliegtuig' zeg ik. Hij komt naast me staan en legt z'n hand op mijn rug. Ik kijk opzij en zie dat hij mij ook aan kijkt. Onze hoofden zijn een paar millimeter van elkaar verwijderd. Langzaam laat ik lippen die van hem aanraken, onze tongen ontmoeten elkaar al snel, langzaam trek hij terug. 'Ik zal dit missen' mompelt hij zacht. Ik grinnik 'ik ga geen half jaar weg' zeg ik, en laat m'n hand naar zijn billen glijden. Ik zie dat hij een glimlach niet kan onderdrukken. In een snelle beweging til ik hem op. Hij slaat zijn benen om m'n middel. Ruw drukt hij z'n lippen op die van mij, ik laat ons achter over op het bed vallen, hij rolt ons om en gaat op m'n -jeweetwel- zitten en scheurt en langzaam over. Z'n handen verdwijnen onder m'n shirt. 'Lou' zeg ik zacht. Hij grijnst breed en leut naar voren en geeft me een klein kusje op m'n neus. Ik hou m'n handen dicht bij me en kijk hem onschuldig aan. Hij zet z'n handen naast m'n schouders op het bed zodat ik geen kant op kan 'Ik hou van je' zegt hij. 'Ik ook van jou' zeg ik. Ineens drukt hij me stevig tegen zich aan, 'blijf alsjeblieft hier' zegt hij. Ik probeer me los te maken uit z'n omhelzing. 'Lou laat me los' zeg ik en zet m'n handen tegen zijn schouders. 'Je moet blijven' zegt hij. Langzaam schud ik m'n hoofd en rits m'n tas dicht. Ik draag die naar beneden en hoor dat Louis in snikken uit barst voordat ik de kamer uit loop. Als ik beneden onderaan de trap sta zie ik Louis bovenaan de trap staan. 'Ik kan echt niet zonder je' snikt hij. Hij loopt langzaam naar me toe, hij blijft op de laatste trede staan, we zijn nu even groot, we kijken elkaar recht in de ogen. 'Ik zal er echt snel weer zijn' zegt ik. 'Bel je als je in huis bent?' Vraagt hij. Ik knik. Ik til Noa uit de box en ga met haar op de bank liggen. 'Kom je even bij ons liggen?' Vraag ik aan Maya die de trap af komt. Ze knikt en leg haar hoofd op m'n borst. 'Hoe laat ga je?' Vraagt ze zacht. 'Half 11 vertrekt m'n vliegtuig' zeg ik. 'Je moet snel terug komen' mompelt ze en drukt haar gezicht in mijn t-shirt. 'Ik zal bellen als ik er ben' en streel zacht haar rug. Ze laat zich van me afglijden als ze merkt dat ik opsta, ik geef Noa aan Louis en druk een kus op Maya's lippen. Er rolt een traan over haar wang die ik gauw weg veeg, ik sta op en geef Noa ook een klein kusje op haar lippen. Ik kijk Louis recht aan. Een lange kus volgt. Ik trek terug en wrijf een keer over z'n wangen. 'Doei schatjes' zeg ik. En trek de deur achter me dicht. Ik smijt m'n tas in de kofferbak en start de auto. En rij naar het vliegveld.

(Pov Maya)

Ik ga naast Louis op de bank zitten, 'mag ik een trui van papa aan?' Vraag ik snikkend. Hij knikt ik zie dat hij ook tranen in z'n ogen heeft samen lopen we naar boven beiden pakken we een trui uit zijn kast. En trekken die aan. 'Kom je vannacht bij me liggen' vraagt hij. Ik knik hevig. 'Ga maar vast je tandenpoetsen, dan haal ik Noa op' zegt hij. Ik ga voor de spiegel staan in de badkamer, en poets m'n tanden. Louis komt binnen en legt Noa op de grond en verschoond haar. 'Ik denk dat ze binnenkort gaat kruipen' zegt Louis en kijk haar vol trots aan. Ik glimlach. 'Ga maar vast in bed liggen, ik kom zo' zegt hij. Ik knik, ik ga op Harry's plek liggen en nestel me in zijn kussen. Louis komt naast me liggen en trekt me tegen zich aan. 'Waar hebben jij en papa voor het eerst gezoend?' Vraag ik zonder dat ik het door heb. 'In de wc' zegt hij zacht lachend. Ik grijns. 'Welterusten liefje' zegt hij zacht. 'Welterusten papa' zeg ik.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey! Omdat ik morgen op vakantie ga naar Zweden :) is dit het laatste hoofdstuk voorlopig, maandag de elfde ben ik weer terug, dus misschien plaats ik dan wel een hoofdstuk :)

Byeee!!! :)

Adopted by larryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu