(Pov Harry)
Ik slof de woonkamer in. Maya zit onderuit gezakt op de bank te kijken naar peppa pig dat aan staat. Op de grond ligt Louis op zijn buik naast Noa. Ik kijk glimlachend naar mijn gezin. 'Gaan we straks naar huis?' Vraagt Maya en gaat voor me staan. Ik leg m'n handen op haar schouders, 'wil je dat?' Vraag ik. Ze knikt en legt haar hoofd op mijn buik. 'Mag ik in bad?' Vraagt ze zo zacht dat mijn moeder het niet hoord. 'Ja dat mag vast wel van oma' zeg ik grijzend en kijk naar m'n moeder. Met een rode blos op haar wangen draait ze zich om. Ik lach naar mijn moeder. Ik ga naast haar aan de Keukenbar staan en voel een kus op mijn wang. 'Is Maya veel verlegen?' Vraagt ze. 'Ja best wel' mompel ik. 'ja ze mag in bad' zegt ze lachend. Ik lach ook. 'Robin en ik ga zo even de stad in' doe jij de deur op slot en gooi de sleutel maar door de brievenbus, wij hebben een extra' zegt ze. Lou en Maya staan op om hun gedag ze kussen. 'Bedankt dat we hier mochten zijn' zeg ik. Ze knikt. En weg zijn ze. 'Maya kom je? Dan mag je in bad' zeg ik. Ze knikt en loop voor me aan de trap op. 'Was het leuk gister?' Vraag ik. Ze haalt haar schouders op. 'Niet?' Vraag ik. 'Ik miste jullie' mompelt ze. 'Oh meisje' glimlach ik en hurk voor haar neer. 'Ik wil naar huis' zegt ze. 'Ja eerst douchen' zeg ik. Ze knikt en kleed zich uit. 'Papaaaa!!!' Hoor ik Noa heel hard gillen. Ik spring op en zeg tegen Maya dat ik zo terug ben. Ik ren de trap af en zie Louis op de grond liggen. 'Jezus' mompel ik en buig over hem heen. Hij is spier wit. Ik leg m'n hoofd op zijn borst en hoor tot mijn grote opluchting dat zijn hart nog klopt. 'Lou!' Roep ik. Ik tik zacht tegen z'n wang. Langzaam gaan zijn ogen open, 'liefje' zeg ik zacht. Ik wrijf over zijn gezicht. 'Wat is er?' Hoor ik geschrokken achter me. Maya staat in haar blootje in de deur opening, 'blijf een beetje klam alsjeblieft' zeg ik. Ik help Louis overeind. Hij zit. 'Wat gebeurde er?' Vraag ik. 'Ineens heel duizelig' mompelt hij een beetje versuft. Ik knik. 'Kom gaan we even op de bank zitten' zeg ik en hijs hem onder zijn oksels omhoog. Ik sla m'n handen om zijn borst, als ik voel dat hij een beetje wankelt. Voorzichtig loopt hij naast me. Ik heb m'n arm strak om hem heen geslagen. Ik laat hem op de bank zakken, Maya geeft hem een glas water. 'Dank je wel schatje' zegt hij zacht. 'Blijf maar lekker zitten ik douche de kindjes en pak de koffers in' zeg ik en geef hem een kus op zijn hoofd. 'Oke' zegt hij zacht. Ik pak Noa op van de vloer en neem hun tweeën mee naar boven. 'Was je geschrokken?' Vraag ik aan Maya. Ik zie haar knikken. Ik wrijf over haar hoofd. Ik laat Noa op de grond in de badkamer staan en kleed haar uit. 'Met papa douchen' mompelt ze. Ik slaat haar armpjes om mijn nek. 'Is goed liefje' zeg ik en laat me door haar los laten en kleed me uit. 'Ik ben klaar' zegt Maya, ze droogt zich af. Ik ga onder de douche staan en voel een paar seconden later een paar handjes om m'n been. Ik kijk glimlachend naar beneden vrolijk speelt ze met het water. 'Zal ik alvast wat kleren in de koffers doen?' Vraagt Maya als ze aangekleed terug de badkamer in komt. Dankbaar knik ik. 'Dank je wel liefje' zeg ik. Ik was Noa en zeep mezelf ook in waarna ik haar optil en spoel ons beiden af. 'Papa lekker warm' zegt ze zacht en legt haar hoofd op mijn borst. Ik sla een handdoek om ons heen en loop naar onze kamer waar Maya alles in de koffers propt. Ik lach, 'moet dat niet wat netter?' Vraag ik. Zuchtend kijkt ze me aan. 'Het is goed zo' zeg ik sussend. Ik droog Noa af en kleed me zelf even gauw aan. Noa loopt naakt door de kamer heen 'Noa kom eens hier even aankleden' zeg ik, 'nee!' Zegt ze. Ik haal m'n wenkbrauwen op, ik pak een luier rompertje en een joggingpakje voor Noa. Ik pak haar op en loop met haar op m'n arm naar beneden. Louis ligt op de bank en kijkt tv. 'Gaat het weer een beetje?' Vraag ik. Hij knikt en steekt z'n handen uit naar Noa. Ik geef haar aan hem. 'Zal ik haar even aankleden?' Vraagt hij. Ik geef hem de spullen en loop weer terug naar boven waar ik Maya help met de koffers van de trap af sjouwen. 'Dank je wel meisje' zeg ik en geef haar een kus in haar haar. Louis komt met Noa op z'n arm de gang in gelopen. We zetten alles in de auto, en rijden weg.
*weer thuis*
Ik pak Noa uit haar auto stoeltje, 'weer thuis' hoor ik Maya achter me zuchten. 'Ben je niet meer duizelig Lou?' Vraag ik bezorgt. Hij schud zijn hoofd, ik glimlach en leg mijn hand op zijn rug. We lopen naar binnen waar de meisjes meteen naar 'de speelkamer' gaan. Ik pleur de koffers in de gang en ga op de bank zitten ik sla m'n arm om Louis heen, 'ik hoorde je vannacht huilen ik je slaap' zegt hij zacht. Ik kijk hem verbaast aan. 'Echt?' Vraag ik zacht. Ik kijk hem aan hij knikt. 'Papa!' Hoor ik Noa roepen. 'Ja?' Vragen Louis en ik tergelijk. Ik hoor dat ze begint te huilen. Zuchtend kijk ik naar Louis. Ik sta op en kijk om het hoekje, 'wat is er?' Vraag ik aan Noa die op haar buik krijsend op het kleed ligt. 'Noa!' Zeg ik. Ze kijkt op en geeft me een boze blik. 'Wat is er?' Vraag ik nog een keer. Ze staat op. 'Papa!' Zegt ze drammend. 'Oppakken' zegt ze en steekt haar armpjes omhoog. 'Ga maar spelen' zeg ik. 'Nee!' Huilt ze. Zuchtend til ik haar op. 'zullen we even wat gaan eten, kan ze daarna naar bed' zeg ik tegen Louis. Hij knikt. Ik zet haar op Louis' schoot en begin met de tafel te dekken. Na een tijdje zet ik het laatste bordje op tafel, 'Lou' hij kijkt op, ik wenk hem. 'Maya kom je eten?' Hoor ik hem ook vragen. Ik plof op m'n stoel neer, 'wat is er?' Vraagt Louis terwijl hij Noa in de kinderstoel zet. Ik haal m'n schouders op 'ik mis oma' mompel ik zacht. Hij gaat naast me zitten en legt zijn hand op mijn rug. Na het eten ruimt Louis de tafel af ik breng Noa naar boven waar ik haar uitkleed haar luier verschoon en zet haar in d'r bedje. Ik geef haar een kus 'lekker slapen' zeg ik. Ik ga naar de slaapkamer waar mijn laptop op het kleine bureautje staat ik start twitter op. Na een tijdje scrollen door m'n time-line, komt er een filmpje voorbij wat Louis en ik moeten voorstellen, 2 jongens liggen op elkaar. M'n hand gaat naar m'n kruis, ik maak m'n riem los m'n hand glijd m'n broek in. 'Papa?! Wat kijk jij nou?' Vraagt ze verbaast. Ik kijk geschrokken naar achter. Vol schaamte klik ik internet gauw weg en maar m'n broek dicht. Met grote ogen loopt ze de kamer uit.
JE LEEST
Adopted by larry
FanficHeey! Ik Ben iris! Dit is m'n eerste boek op wattpad :) dussss als het slecht is is dat niet zoo raar aangezien het m'n eerste boek is :) ik vond het leuk om een verhaal over Larry te schijven :) maar in het echt zijn ze niet samen denk ik... Het...