Hoofdstuk 60

1.2K 51 3
                                    

(Pov Maya)

Het is half 8 s'ochtends vandaag is het vaderdag, gister moesten de jongens het afronden met Zayn, dus waren Noa en ik bij Sophia en toen hebben we een tekening voor papa's gemaakt. Ik sluip naar Noa's kamer. Zacht maak ik haar wakker. 'Noa' fluister ik. 'Gaan we een ontbijtje voor papa's maken? Vraag ik zacht. Meteen knikt ze. 'Assing' zegt ze blij. Ik glimlach en til haar uit d'r bedje. Hand in hand lopen we naar beneden. Ik stop snel een paar broodjes in de rooster, en schenk 2 glazen jus in, ik zet alles op een dienblad en leg de tekeningen er ook bij. 'Noa?' Vraag ik. Ze kijkt op en loop gauw naar de deur om die open te houden

(Pov Harry)

Ik voel hoe er kusjes op mijn wangen worden gedrukt. Ik open langzaam mijn ogen en zie Noa boven me hangen, 'papa!' Gilt ze als ze mijn geopende ogen ziet. Ik kijk opzij en zie Maya met een dienblad staan die ze op het nachtkastje zet. 'Oh wat lief schatje' mompel ik en geef haar ook een kus. 'Ey' hoor ik een schorre stem naast me, Louis heeft z'n ogen half open en kijk me aan. 'Wat is er?' Vraagt hij en gaat recht op zitten. 'Waar voor is dat?' Vraagt hij verbaast. Maya klimt ook op het bed, 'omdat het vaderdag is' zegt ze blij. Ik glimlach en geef Louis een kus. 'Fijne vaderdag' zegt hij. 'Jij ook' zeg ik.

Ik loop met Noa op m'n arm door het huis, 'gaan we zwemmen?' Vraagt Maya. 'Ja leuk!' Zegt Louis en springt op. We lopen de trap op, ik kleed Noa om in haar roze badpakje, ik glimlach ze ziet er zo lief uit. Ik geef haar een kus op d'r wang en loop naar onze slaapkamer waar Louis naakt voor de kast staat ik zet Noa op de grond en hurk naast haar neer, 'sla papa maar op z'n billen' fluister ik. Ze knikt en rent naar hem toe en geeft hem een flinke klap op z'n kont. Ik grijns als hij verschrikt om kijkt. 'Papa klap op billen geven!' roept Noa hard. Ik lach en kijk Louis onschuldig aan. 'Wie heeft je dat vertelt?' Vraagt Louis. 'Papa!' Roept Noa blij. Ik schiet in de lach en loop naar hem toe en geeft hem een kus. 'I love your butt' zeg ik en knijp er zacht in. Ik hoor hem grinniken en trekt daarna z'n zwembroek aan.

(Pov Maya)

Ik sta voor m'n spiegel op mijn kamer en kijk naar m'n lichaam. Het veranderd, wat ik niet leuk vind. Ik leg m'n handen op m'n borsten ----Oké, met borsten bedoel ik de plek waar ze horen ze heeft ze (nog) niet---- ik voel een soort bulten, ik kijk raar naar beneden. Ineens denk ik aan een nare gedachte, de tranen springen in m'n ogen. 'Straks heb ik borstkanker' zeg ik zacht huilend. Ik ga op m'n bed onder de dekens zitten en veeg mijn tranen weg, ik hoor Harry en Louis lachen. Ik veeg m'n wangen droog en en hoop dat ze niet zien dat ik gehuild heb. Ik kleed me om in m'n bikini, ik trek daarover mijn gewone kleding weer. Ik maak de deur open en zie Louis en Harry net uit de badkamer komen, ik zie Harry me onderzoekend aan kijken. Ik loop snel langs hun heen. 'Kom eens terug' hoor ik Harry zeggen. Ik blijf een tijdje stil staan totdat ik een grote hand op mijn schouder voel. Ik kijk omhoog, 'wat is er?' Vraagt Harry. 'En niet zeggen dat er niks is, je ogen en wangen zijn vuurrood van het huilen' zegt hij. 'Er is niks' zeg ik hees. Ik loop gauw naar beneden en stop de handdoeken in een tas.

(Pov Harry)

Zuchtend kijk ik naar Louis die nog bovenaan de trap staat, hij kijkt me hulpeloos aan. 'Laten we maar gaan zwemmen' zegt hij. Ik knik.

De chloorlucht dringt mijn neus binnen zodra we de auto uitstappen. Ik haal Noa uit haar stoeltje, we lopen naar binnen betalen en lopen door naar de kleedhokjes. Louis trekt Maya
een hokje in, ik hoef alleen maar mijn t-shirt schoenen en sokken uit te doen. Ik prop alles in een kastje en zet daarna Noa op de commode en kleed haar uit, ik blaas de bandjes op en doe die om haar armpjes. 'Gaan we zwemmen?' Vraag ik lachend. Blij slaat ze met haar handjes op mijn borst. 'Zijn jullie klaar?' Vraag ik aan Maya en Louis die aan komen lopen. Ze knikken. Ik kijk naar Maya die voor me loopt, ze ziet er leuk uit. Ze word groot, veel te groot. Ik zucht bij de gedachte dat ik haar heel klein helemaal niet heb gekend, toch voelt ze als mijn eigen dochter. Dat is ze ook, maar ook dat ze mijn eigen vlees en bloed is. 'Wat is er?' Vraagt Maya en geeft me een duwtje. Ik kijk haar beteuterd aan, 'je word zo groot' zeg ik zacht. 'Ik ben nog altijd kleiner als jij' zegt ze en pakt mijn hand. Ik glimlach en bedenk me dan dat ze waarschijnlijk nooit groter als mij word. 'Kom maar op mijn schouders, dan kun je er van afspringen' zeg ik. Ik geef Noa aan Louis die met haar naar het peuterbadje loopt.

Adopted by larryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu