Hoofdstuk 7

1.3K 21 1
                                    

(Pov Maya)

'Papa' fluister ik. Hij draait zich om, 'mag ik bij je slapen?' Vraag ik. Hij tilt de dekens op, en pakt mijn hand. Ik kijk naar de tattoo's van Harry, ik zag net op de wekker dat het pas half 4 was, 'ga je weer slapen?' Vraagt hij zacht. 'Ik kan niet meer slapen' zeg ik. 'Probeer maar even anders ben je heel moe straks' Ik knik. Hij slaat zijn arm stevig om me heen. Na een poosje slaap ik nog niet. Ik bevrijd me uit Harry's armen en sluip de trap af. 'Maya' hoor ik achter me. 'Je moet echt weer even gaan slapen' zegt Harry. Hij loopt naar beneden en pakt m'n hand, ik schud m'n hoofd. 'Ik ben niet moe' zeg ik en probeer m'n hand los te maken. 'je gaat wel weer mee naar boven' zegt hij. Ik kijk hem aan, 'liefje alsjeblieft' zegt hij en tilt me op. 'Wil je bij mij liggen?' Vraagt hij. Ik schud m'n hoofd. Hij loopt naar m'n kamer en zet me op grond. 'Nog even lekker slapen' zegt hij. Als ik lig trek ik m'n broek nog uit. Harry legt de dekens over me heen, hij geeft me een kus op m'n voorhoofd, nog een aai over m'n wang en sluit de deur.

(Pov Louis)

'Liefje' ik schud Harry zacht wakker. 'We gaan zo weg' zegt ik. 'Wat nu?' Vraagt hij verbaast. Ik trek hem overeind, hij kijkt nors naar Niall die in de deuropening staat. Ik grijns. Ik pak een joggingbroek van de stoel en stop z'n voeten in de pijpen. Hij gaat staan ik trek de broek omhoog over zijn billen. 'Waar is Maya?' Vraagt hij. 'Die heb ik al in haar bed in de bus gelegt' zeg ik. 'Hoe laat is het dan?' Vraagt hij. '9 uur' zeg ik. 'Ze was vannacht aan het spoken' zegt hij. Ik knik. Ik pak zijn hand en neem hem mee naar beneden. Hij sloft voor me uit de trap af naar de bus. 'He' zegt Liam die op de bank in de bus zit. Harry mompelt iets onverstaanbaars en loopt naar de bunks. Ik lach en plof naast Liam. na een poosje tv te hebben gekeken hoor ik, 'Papa' ik kijk achter me. 'Liefje kom maar' zeg ik en hou m'n armen open. Verlegen loopt ze langs Liam en gaat gauw op m'n schoot zitten. 'Waar is papa?' Vraagt ze. 'Omdat jij aan het spoken was vannacht is hij nu een beetje moe' zegt hij grijnzend. 'Ik kon niet meer slapen' zegt ze zacht. Ik wrijf over haar wang en geef haar een kus. 'Ben je niet misselijk' vraag ik. Ze haalt haar schouders op. 'Een beetje' zegt ze. 'Wil je er een tabletje voor?' Vraag ik. Ze schud van nee en gaat tegen me aan liggen.

(Pov Harry)

Ik word wakker van het gehobbel door het rijden. Ik kijk in Maya's bed en zie dat ze al weg is. Slaperig maak ik de schuif deur open richting het woonkamertje. Maya ligt in Louis' armen tv te kijken. 'Hoi' mompel ik. Louis kijkt op. 'Lekker geslapen?' Vraagt hij. Ik knik en ga ook op de bank zitten, Louis steekt z'n andere arm naar me uit. Ik ga naast hem zitten en tegen z'n schouder aan. Hij geeft me een zacht kusje op m'n hoofd. Ik sluit m'n ogen weer en geniet van het bij hem zijn. Ik open m'n ogen 'waar zijn we?' Vraag ik. Ik kom overeind en zie niemand. Ik kijk verbaast om me heen. 'Lou?' Vraag ik. Ik heb barstende koppijn met een pijnlijk gezicht druk ik tegen de zijkant van m'n hoofd. Ik loop naar boven waar ze ook niet zijn, ik ga naar de buschauffeur, 'weet u waar iedereen is?' Vraag ik. 'Ze zijn aan het eten bij de mac' zegt hij wijzend naar het restaurant aan de overkant van de weg. 'En waar zijn we nu' vraag ik. 'Glasgow' mompelt hij. Waar we morgen dus ook een show hebben. De tour gaat verder, we hebben America en zuid America al gehad alleen Europa en Australië nog, ik kom binnen in de Mac Donalds en kijk rond. Ik zie Niall zitten, ik loop naar ze toe als ik wat dichterbij kom zie ik Maya Louis Zayn en Liam ook zitten. 'Hoi' mompel ik. 'Papa!' Zegt Maya blij. Ik wrijf over haar wang en geef haar een kus. 'Heb je nog hoofdpijn?' Vraagt Louis. 'Ja' mompel ik en wrijf met m'n hand over m'n gezicht, Louis pakt m'n hand en trek me naast zich op het bankje waar hij met Maya op zit. Hij schuift een bakje patat naar me toe, ik schud mijn hoofd. Bezorgd kijkt hij me aan. 'Ik ga weer terug naar de bus' mompel ik. 'Mag ik mee?' Vraagt Maya. Ik knik, Louis laat haar van zijn schoot af. Als we de Mac Donalds uit wandelen pak ik haar hand. 'Mag ik douchen?' Vraagt Maya zacht als we in de bus aan komen. Ik knik. Ik ga op de wc deksel zitten, als ze uitgekleed is doe ik de douche aan en op goede thempratuur. 'Liefje roep je als er iets is' mompel ik en laat de deur van de badkamer open. Ik slof naar de bunks en trek maya's koffer onder het bed vandaan, ik haal haar pyjama en een onderbroek uit de koffer. 'He' ik kijk op en zie Sophia naast me staan, 'waar is Maya?' Vraagt ze. 'Douchen' mompel ik.

Adopted by larryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu