(Pov Harry)
Het is nog best vroeg in de ochtend maar Maya en ik zijn al wakker, ze kon niet meer slapen en zei dat ze het warm had, ze vroeg of ik mee naar beneden wou. Nu liggen we op de bank, zei op mijn borst en ik met m'n armen stevig om haar heen geslagen. Ik streel haar rug en merk dat ze eigenlijk al te groot is om zo bij me te liggen. Ik zucht diep. 'Wat is er?' Mompelt ze. 'Je word zo groot en volwassen' mompel ik terug. 'Nog niet echt volwassen maar ouder bedoel ik' verbeter ik mezelf. 'Ik wil niet ouder worden' zeg ik en pakt mijn T-shirt vast en doet haar duim in haar mond. Ik kijk naar haar en laat het toe, zo ziet ze er nog een beetje klein uit. Ik laat m'n hand door haar haar glijden, eigenlijk moet ze naar de kapper. Maar de vorige keer was het drama want toe had de kapper een lok afgeknipt van zo'n 2 centimeter, en dat mocht niet want ze zou alleen de puntjes doen. Ik grijns voorzichtig, ze heeft daarna een uur huilend op de wc gezeten. 'Wil je zo in bad?' Vraag ik zacht. Ik voel haar knikken en sta langzaam op. Ik pak haar onder haar oksels en draag haar naar boven. 'Zo word ik niet groot' zegt ze zacht als ik haar in de badkamer weer neer zet, ze omhelst mijn middel strak en drukt haar neus tegen mijn buik aan. Als we uitgeknuffelt zijn zet ik het bad aan, 'kom we gaan papa wakker maken' zeg ik en geef haar een duwtje richting onze slaapkamer. Louis ligt zonder dekens op bed terwijl het echt koud is buiten. Ik streel hem zacht over z'n buik en door z'n haar, 'liefje' fluister ik. Langzaam gaan zijn ogen open. 'Ik voel me niet lekker' mompelt hij. Ik knik en geef hem een zachte kus op zijn wang. 'Maya en ik gaan even in bad, blijf maar lekker liggen' zeg ik en wrijf oven zijn borst. Hij knikt. Ik leg de dikke dekens over hem heen. We hebben de afgelopen weken vaak gezwommen met de meisjes, gister was hij al niet zo lekker en had last van z'n oor. Als ik de badkamer kom, zit Maya al in bad. 'Lekker warm?' Vraag ik. Ze knikt. 'Is papa ziek?' Vraagt ze zacht. 'Hij heeft last z'n oor' zeg ik en kleed me langzaam uit. Ik laat me bij haar in het bad glijden. Als we een tijdje in bad zitten, horen we gestommel op de gang, langzaam gaat de deur open, 'he' mompelt Louis. 'He papa' zeg Maya. Ik stap uit bad en sla een handdoek om m'n middel. Ik pak hem bij z'n schouders, 'gaat het?' Vraag ik. Hij haal z'n schouders op. Slapjes leunt hij tegen de deuropening. Ik pak hem vast en neem hem mee naar de slaapkamer. 'Je gaat weer lekker slapen' zeg ik beslist. 'Nee' zegt hij en probeert zich los te maken uit mijn greep. Ik schud mijn hoofd en zet hem op bed. Hij zucht diep als hij merkt dat ik dat ik ga winnen. Ik duw tegen z'n schouders, hij laat zich in het kussen vallen, ik leg z'n benen op het bed en doe de dekens over. 'Is Noa al wakker?' Vraagt hij zacht. Ik schud mijn hoofd. 'Het is nog maar half 8' mompel ik. Langzaam knikt hij. 'Ik kom zo wel even' zeg ik lief en geef hem een zachte kus. Ik pak kleding voor Maya en loop daarmee naar beneden. Ik ga naast haar op de bank zitten, langzaam kleed ze zich aan. Als ze klaar is gaat ze op mijn knie zitten. 'Wat is er liefje?' Vraag ik. Ik sluit m'n armen om haar heen en trek haar tegen me aan. 'Gewoon even bij je zijn' mompelt ze. Ik glimlach. 'Soms wil ik dat Noa er niet is' zegt ze zo zacht dat ik het bijna niet hoor. Ik schrik een beetje. 'Misschien kunnen we haar binnenkort naar Liam en Sophia brengen' zeg ik zacht. Langzaam knikt ze. Ze draait zich om, de onze neuzen naar elkaar toe, 'sorry' zegt ze zacht en kijkt haar haar handen. 'ik snap het wel' ik geef haar een kus en til haar langzaam op. Ze sluit haar armen strak om mijn nek en haar benen om m'n middel. Na een tijdje hoor ik Noa boven huilen, 'ik ga Noa even uit bed halen' zeg ik en laat haar zakken. Ze knikt en ploft weer op de bank kijkend naar de tv. Stil loop ik de trap op. Als ik haar kamerdeur open doe zit ze rechtop huilend in haar slaapzak. 'Papa' huilt ze, ze probeert op te staan, wat niet gaat door de slaapzak. Ik pak haar er uit en wieg haar stil. 'Stil maar schatje' zeg ik zacht. Ik een pak een joggingpakje luier en doekjes. Ik leg m'n hand op haar ruggetje. Beneden zet ik haar op de bank, ik maak in de keuken een flesje melk voor haar. Ik ga weer naast haar op de bank zitten. Ik leg haar op m'n schoot en zet het flesje aan haar lippen. Liefdevol kijk ik naar het kleine meisje dat in m'n armen melk ligt te drinken.
JE LEEST
Adopted by larry
FanfictionHeey! Ik Ben iris! Dit is m'n eerste boek op wattpad :) dussss als het slecht is is dat niet zoo raar aangezien het m'n eerste boek is :) ik vond het leuk om een verhaal over Larry te schijven :) maar in het echt zijn ze niet samen denk ik... Het...