Hoofdstuk 53

1.2K 62 6
                                    

(pov harry)

ik draai de deur van het slot en loop naar binnen, een kaal huis. Wat me direct op valt is een rompertje van Noa die over de bank hangt, ik druk m'n neus er in en snuif haar geur op. Het is een nog wat kleiner rompertje, ik denk dat ze er al niet meer in past. Ik graai mn telefoon uit m'n broekzak als ik me bedenk dat ik Lou zou bellen als ik er was, 'met Louis' hoor ik hem zacht en moe mompelen. 'he liefje' zeg ik. 'hazz, ik mis je' zegt hij direct als hij hoort dat ik het ben. 'ik jou ook Lou' zeg ik. 'hoe laat is het bij jou?' vraagt ik. '3uur' zegt hij. 'het is hier 9 uur s'ochtends, ik bel je straks nog wel' zeg ik. 'ga maar weer slapen' zeg ik zacht. 'doei' zegt hij nog zacht waarna hij de verbinding verbreekt. Ik laat me op de bank zitten en direct weer op sta, om een kop thee te maken. Ik laat de waterkoker z'n werk doen. Ik start de laptop op en bedenk wat ik ga doen vandaag. Een tattoo zetten voor m'n gezin. dat is het eerste wat in me op komt, ik zoek het nummer van Stef op een jongen die ik goed ken die al wel vaker een tattoo voor me heeft gezet, 'hey Stef kan ik vandaag bij je langs komen?' vraag ik door de telefoon. nadat hij het heeft goed gekeurd hang ik op en bedenk ik wat voor tattoo ik wil en waar. Al snel heb ik wat leuks in m'n hoofd, I LOVE YOU en dan 'ouis' onder de L, de N boven de eerste O en de A er onder, en MA boven de Y en de A er onder.

M
N A
I LOVE YOU
OA A
U
I
S

ik sta tevreden op als ik het heb getekend en drink m'n thee op. Ik pak uit mn tas een schoon t-shirt en trek die aan. Ik ruik dat het die van Louis is ik glimlach en ga de deur uit.

Ik sta op uit de tattooagestoel, ik heb hem laten zeten net onder het bot van m'n heup, het was behoorlijk pijnlijk toen ze daar de naald op zette. De vrouw die het deed, heeft een déc-olate tot aan haar navel en een rokje aan dat wanneer ze bukt alles zichtbaar was, dat heeft ze dan ook vaak richting mij gedaan bukken. Echt een raar mens. ik betaal en loop me een grote pleister in m'n onderbroek de deur uit. Ik sta het huis weer binnen en loop door naar boven aar ik me uit kleed en onder de douch stap. Heel voorzichtig haal ik de pleister van m'n heup, ik laat het warme water er over stormen. Ik zucht en denk aan hoe het nu thuis zou zijn met Lou en de meisjes. of ze me net zo missen als ik hun, morgen ga ik weer terug, ik had gewoon even het gevoel van missen nodig.

(pov louis)

ik kijk op m'n telefoon of Harry nog heeft gebeld wat niet het geval is, ik kijk naar Noa die lekker op het kleed ligt, ik had in een of ander tijdschrift gelezen dat het beter was op haar te leren kruipen als ze alleen een luier aan had omdat ze ze zich an beter kan bewegen, dus ligt ze op haar buik alleen in een luier. Maya hangt op de bank, ik ga naast haar zitten. 'wanneer komt papa weer?' vraagt ze zacht. 'bel hem maar even' zeg ik en hou haar m'n telefoon voor. Ze zoekt in mn contacten en belt hem op. 'hé pap' zegt ze zacht in het toestel. ik zie een brede glimlach op haar gezicht vormen. 'ik hou ook van jou' zegt ze als het gesprek is afgelopen. ik trek haar tegen me aan, 'gaat het goed met hem?' vraag ik. Ze knikt 'hij zou jou nog bellen al het hier avond is' zegt ze. Ik knik. 'Wat wil je gaan doen?' vraag ik. Ze gaat langzaam bij me op schoot zitten, 'nou?' Vraag ik ze haalt haar schouders op, 'knuffelen' zegt ze zacht. 'Wat zou papa nu aan het doen zijn?' vraagt ze zacht. Ze kijkt me vragend aan. 'ik weet het niet' zeg ik. 'slapen' zegt ze grinnikend. Ik lach 'dat zou heel goed kunnen' ik druk een kus op haar voorhoofd, 'kijk!' roept ze, Noa kruipt door de kamer, ik haar met open mond aan, 'dat gaat snel' mompel ik. ik sta op en zet haar op haar benen voor de box die ze stevig vast pakt, ik hou m'n handen onder haar, 'straks valt ze' mompelt maya die over de bank hangt. 'Ik denk dat ze nog wel vaker zal vallen' zeg ik en til haar op en zet haar in de box waar ze meteen gaat liggen, ik zie aan haar dat ze moe is, 'wees maar een beetje stil, ik denk dat ze straks in slaap valt' zeg ik tegen maya. Ze knikt en wijst naar de ipad die boven op de kast ligt. Langzaam knik ik, 'niet te lang hé' zeg ik waarschuwend. Ik loop naar de keuken waar ik de pannen uit de kasten haal om te gaan koken. 'Pannenkoeken' mompel ik ik heb al een hele stapel als ik hoor dat Noa wakker word. Maya zit voor haar op de grond en speelt door de spijlen met haar, ik glimlach en dek de tafel. Ik til Noa uit haar box, 'kom je eten?' Vraag ik aan Maya, 'wat eten we dan?' Vraagt ze. 'bonen' zeg ik met een grijns. 'Iew' hoor ik haar mompelen, ik glimlach als ze aan tafel gaat zitten en de pannenkoeken ziet. 'Lekker!' Zegt ze blij, ik lach en geef Noa een klein stukje, dat ze gretig op eet. Onder het eten kijk ik naar de meisjes, mijn dochters, ik had me 2 jaar geleden niet kunnen voorstellen dat mijn leven er ooit zo uit zou komen te zien. Het is echt geweldig.

----------------------------------------------------

helloooo!!

Ik ben weer terug uit Zweden! Yeah! sorry daar voor en het kan zijn dat er hoofdletters ontbreken want ik schrijf dit op mn laptop en die doet dat niet automatische, m'n ipad wel.... Ik hoop dat jullie het leuk vinden :)

LoveU <3 byeeeeeee!!!!
Ik heb er een foto begevoegt want het was raar en onduidelijk zoals ik het had op geschreven....

Adopted by larryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu